20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00  (Lest 29753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #165 på: 14. Des. 2015, 21:51 »
Jepp. Skriker etter noen som har egenskapene til å styre kamper fra sentralt på midten.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #166 på: 14. Des. 2015, 23:00 »
Link til Mitro vs. Walker/Alli.
Ikke noe stygt fra Walker synes jeg, bare smålig.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #167 på: 14. Des. 2015, 23:54 »
Mitrovic går helt unødvendig etter den ballen. Det er han som kommer dårligst ut av dette klippet spør du meg

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #168 på: 15. Des. 2015, 00:11 »
Mitrovic er en klovn, men han er vår klovn.

Han kom inn, scoret, blødde for drakta og serverte Ayoze. Mer, mer, mer!!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #169 på: 15. Des. 2015, 00:39 »
Synes ingen av de kommer noe spesielt dårlig ut av det. Tøff duell, men det er sent i kampen, og det skal smelle litt i PL. Det er en nerve i kampen, begge vil vinne og Spurs er skuffet over å slippe inn utligningsmålet.
Godt å se at Mitro er tent, og ikke overtenner!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #170 på: 15. Des. 2015, 09:24 »
Link til Mitro vs. Walker/Alli.
Ikke noe stygt fra Walker synes jeg, bare smålig.


Me treng absolutt litt råskap inn i laget, så lenge han klarer å holda seg unna gule og raude kort som kan ødelegge for laget! Me treng han i duellene fremfor mål! Og trur han hadde truffet mål på hodestøtet som Cisse fekk gå opp på aleine på og styrte 5 m til side for mål.
Men trur dette med å bytte inn totalt ulike typer i kampen kan være avgjerande og vanskelig for motstander å håndtere! Som i helga! Eg hadde helst sett at bytte med Cisse hadde komme MYKJE tidligere då!
Men det kom til slutt, og jaggu holdt det AKKURAT tidsnok ;D

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #171 på: 15. Des. 2015, 13:32 »
Jepp,MOTD påpeker noe viktig. Polingen tror jeg kommer av en kombinasjon av dårlig selvtillit, som Alan Shearer påpekte, men også på grunn av at vi mangler det trygge ankeret på midten som kan ta i mot ballen og gjøre noe konstruktivt med den. Årsaken til at jeg har vært irritert på Mclaren er at han ikke har sett behov og stall i sammenheng. Alle spillerne vi har fått mener jeg i utgangspunktet har stort potensiale, det er bare det at de ikke passer så godt sammen. Men jeg tror mye kan løses med en dirigent på midten og en litt bedre offensiv venstreback enn Dummet. For mye skapes på vår høyreside, og klarer motstanderen å ta ut den er mye gjort.

Du er unektelig inne på noe her, men litt usikker på om du henger ansvaret på riktig person...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #172 på: 15. Des. 2015, 13:56 »
McClaren har nok liten eller ingen inflytelse på det ja...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #173 på: 15. Des. 2015, 20:27 »
McClaren har nok liten eller ingen inflytelse på det ja...

Vet ikke om jeg helt enig der. Jeg tviler på at en trener må sitte helt passivt og se at andre bruker 500 millioner kr på spillere uten at han har innflytelse i prosessen. Jeg kan ikke tenke meg at en manager av Mclarens "kaliber" i england er villig til å gi fra seg alle fullmakter for overgangsmarkedet. At vi for eksempel endte opp med Gini tror jeg ikke er tilfeldig med tanke på Mclarens kontakter i nederlandsk fotball.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #174 på: 16. Des. 2015, 08:24 »
Vi var jo vel inni det nederlandske markedet før McClaren kom. Og en mann av McClarens "kaliber" hadde fått sparken fra Derby litt tidligere.
Tror nok at McClaren eksempelvis hadde tatt i mot Cabaye i sommer dersom det hadde vært mulig under Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #175 på: 16. Des. 2015, 16:28 »
Vi var jo vel inni det nederlandske markedet før McClaren kom. Og en mann av McClarens "kaliber" hadde fått sparken fra Derby litt tidligere.
Tror nok at McClaren eksempelvis hadde tatt i mot Cabaye i sommer dersom det hadde vært mulig under Ashley.

Vi var inne i det nederlandske markedet ja. Men det var mange klubber som var ute etter Gini, og jeg tror ikke vi hadde fått ham hvis det ikke var for at Mclaren er et kjent navn i Nederland. Det samme kan sies om Cabaye. Ja det kan tenke at vi var ute etter ham, men for alt vi vet kan det være av betydning at Pardew har vært manager for Cabaye tidligere. Nettverk betyr mye i overgangsmarkedet har jeg leste en plass :)

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 13.12.15 Kl. 17:00
« Svar #176 på: 16. Des. 2015, 17:53 »
Trur du overdriver betydninga til McClaren her. Og eg trur aldri i verden at Pardew var utslagsgjevande for å sikre oss det som på dåverande tidspunkt var ein minst like ettertrakta nederlandsk spelar i Janmaat.

Wijnaldum ville til Premier League, og i tida før han signerte for oss var det vel berre mackems (av engelske klubbar) som også viste seriøs interesse for han. Om renommé i nederlandsk fotball hadde vore tunga på vektskåla, så er det vel like plausibelt å tenke at han burde gått over til Advocaat (som har trent Wijnaldum - med stor suksess - tidlegare.)

Og det med Cabaye? Handlar ikkje det like mykje om uvilje mot å gi ein aldrande mann 100k i veka (dersom rapportane frå Palace er riktige), meir enn kva trenar som er der? Men Pardew har i det minste hatt Cabaye på treningsfeltet før, og det bør vel i så måte bety meir enn at Wijnaldum kanskje visste kven McClaren var før han signerte her.