20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00  (Lest 24633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #15 på: 28. Nov. 2015, 15:04 »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #16 på: 28. Nov. 2015, 15:10 »
Cisse and Anita FTW
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #17 på: 28. Nov. 2015, 15:10 »
Mitrovic var altså han som fikk "svi". Er forsåvidt helt greit at Cisse kommer inn på bakgrunn av det Mitro har levert siste to. Og vi vet ikke hva Cisse viser på treningsfeltet...

Det som er mindre greit er at det er den eneste endringen (Colback starter, men det er et helt naturlig valg alle ville gjort). Hvilke signaler sender dette til Thauvin og Siem de Jong? Og hvorfor denne 4-2-3-1? Det har jo ikke vist seg å fungere! Skal selvfølgelig ikke økse McClaren før kampen er spilt, men fortsetter spillet i samme tralten kommer han til å miste all støtte blant mange fans, deriblant meg.
Black and white since 1996

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #18 på: 28. Nov. 2015, 15:13 »
Palace stiller ikke overraskende uforandret. Zaha og Bolasie mot Janmaat og Dummett betyr at vi må ligge lavt. Kjedelig.
Black and white since 1996

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #19 på: 28. Nov. 2015, 15:14 »
(...)Zaha og Bolasie mot Janmaat og Dummett(...)
  :o

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #20 på: 28. Nov. 2015, 15:16 »
Så spennende lag... Nei, jeg fryser heller ballene av meg og drar på lysfest. McClaren kan ta seg en bolle!

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #21 på: 28. Nov. 2015, 15:34 »
Spiller ingen rolle for meg hva Mitrovic har levert i det siste, eller hva Cisse har bidratt med pA treningene. Jeg vet iallefall hva Cisse bidrar med i kamper, absolutt ingenting de siste Arene. Med Mitrovic kan vi i det minste skape farlige d0dballer, eller linke opp med midtbanen. Cisse er, for meg, den mest frustrerende spilleren jeg noengang har sett! Verre enn Shola var, pA sitt verste. De mAlene Cisse scorer nA til dags, er mAl som nesten enhver spiller burde sette.
Ja heia gutta!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #22 på: 28. Nov. 2015, 15:34 »
Forventer ingenting idag, for så dårlige er vi for tida. Synes ikkje det er rett å benke Mitro. Problemet vårt har ligget i oppspillsfasen, og vi sliter med å skape muligheter for spissene våre. Skuffende at De Jong fortsatt ikkje får muligheten når det er klart at vi trenger ein skapende kraft framover, særlig mtp korleis dei fleste har levert den siste tiden. Er jo ikkje sånn at Mitro har blåst mange store sjanser, for han har rett og slett ikkje komt til dei, og da sliter eg veldig med å sjå kvifor det er bedre med ein Cisse som har sett fryktelig ut i dei innhoppa han har hatt.

Eg meiner at De Jong burde komt inn, og fått ei rolle sentralt i bana, og så kunne Perez blitt flytta ut på den eine kanten. F.eks. tatt ut Anita, som MC meinte var den eneste som fekk godkjent etter forrige kamp, noko eg er sterkt uenig i. Han var minst like dårlig som resten, og hadde mange farlige balltap, og som vanlig var han veldig lite framoverretta med pasningene sine. Noko som statistikk og dei fleste spillerbørsene også viser, så eg lurer på kva for ein kamp MC såg?

               Colback - Gini
 Perez           De Jong           Thauvin/Sissoko

 Eller tatt ut Sissoko som stadig vekk underpresterer,  har nok godt av å sitte på benken litt.

               Colback - Anita
Perez          De Jong           Gini
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #23 på: 28. Nov. 2015, 15:35 »
Spiller ingen rolle for meg hva Mitrovic har levert i det siste, eller hva Cisse har bidratt med pA treningene. Jeg vet iallefall hva Cisse bidrar med i kamper, absolutt ingenting de siste Arene. Med Mitrovic kan vi i det minste skape farlige d0dballer, eller linke opp med midtbanen. Cisse er, for meg, den mest frustrerende spilleren jeg noengang har sett! Verre enn Shola var, pA sitt verste. De mAlene Cisse scorer nA til dags, er mAl som nesten enhver spiller burde sette.

Amen!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #24 på: 28. Nov. 2015, 15:44 »
Jeg er ihvertfall særdeles glad for at Colback er tilbake, jeg. Tiote og Anita funker ikke. Anita og Colback har funket før.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #25 på: 28. Nov. 2015, 15:46 »
Cisse er en god poacher. Og det var han forrige sesong, kom inn som innbytter to ganger og puttet to. Målene ser enkle ut, men spissen må komme seg i posisjon og der er Cisse god. Problemet med Cisse for meg er at det er bare det han er god på. Mitrovic er den som skal satses på, men kanskje han har godt av å kjenne at han ikke har fripass på laget.
Black and white since 1996

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #26 på: 28. Nov. 2015, 15:53 »
stream?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #27 på: 28. Nov. 2015, 15:54 »
Cisse, den haltende elgen der.  Jaja, tykkje da er lika gale at Sissoko og Anita startar. Ganske utruleg ein kan vera pissdårleg i kamp etter kamp og likevel spela alle kampane og i 90 minutt! -Sissoko-
Song sagt, De Jong burde ha begynt starta kampar for oss.
Tippar 2-0 tap og ein utvisning på oss.
« Siste redigering: 28. Nov. 2015, 15:56 av lgrinde »

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #28 på: 28. Nov. 2015, 15:54 »
Jeg er ihvertfall særdeles glad for at Colback er tilbake, jeg. Tiote og Anita funker ikke. Anita og Colback har funket før.

Enig, bare håper han er matchklar!

Noen som har en stream forresten?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #29 på: 28. Nov. 2015, 15:57 »
Jeg er ihvertfall særdeles glad for at Colback er tilbake, jeg. Tiote og Anita funker ikke. Anita og Colback har funket før.

Enig, bare håper han er matchklar!

Noen som har en stream forresten?

Er Nufc me snakkar om, so ser jo føre meg kva som kan skje.