20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommeren 2015  (Lest 25308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2015
« Svar #165 på: 01. Aug. 2015, 18:36 »
Noe sted jeg kan se høydepunkter?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2015
« Svar #166 på: 01. Aug. 2015, 19:45 »
Resultatet er ikke krise, men må si st eg litt skuffa over det taktiske som blir gjort! Er verken imponert over startelleveren eller enkelte bytter.. Hvorfor tar han ikke ut Willo/Tayls når Mbemba skal inn? De to førstnevnte er så svake, at.. uff!

Men var fine tendenser! Klarer vi å skape litt mer, så har eg troa mot Soton! :)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2015
« Svar #167 på: 01. Aug. 2015, 20:29 »
Resultatet er ikke krise, men må si st eg litt skuffa over det taktiske som blir gjort! Er verken imponert over startelleveren eller enkelte bytter

Resultatet betyr jo ingenting. Heller ikke om byttene er taktisk gode.
Her gjelder det at flest mulig får mest mulig spilletid sånn at flest mulig har litt kamptrening i bena når den nye sesongen starter.
Det er troppen som må være klare. Ikke bare de som starter. Det taktiske og hvordan de vil at laget skal spille trener de på hver dag på treningsfeltet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2015
« Svar #168 på: 01. Aug. 2015, 21:32 »
Jeg er enig med deg i at det er viktig å få flest mulig klare, men det er langt i fra optimalt at den såkalte første 11'eren ikke har vært på banen et eneste minutt sammen. Man kan trene så mye man vil på feltet, men det er i kampsituasjon man får bygd de rette relasjonene spillerne i mellom. Så jeg må si at jeg var meget overrasket over laguttaket i dag.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2015
« Svar #169 på: 01. Aug. 2015, 22:40 »
Relasjonene og hvordan McClaren og co vil forsvare og angripe motstanderne blir øvd på treningsfeltet. Det er der grunnlaget legges. Så kan man jo alltids diskutere hvorvidt man har fått prøvd det ut i kamp.......
Jeg tror uansett at det har liten betydning for NUFC akkurat nå. Flere spillere kommer til å bli solgt og jeg tror 1 eller 2 til kommer inn.
Det å tro at de nyinnkjøpte skal ha noen som helst relasjoner/samhandling uten knapt en treningsøkt sammen er jo helt urealistisk.
Først og fremst gjelder det å få flest mulig i best mulig form og kampklar til den nye sesongen. En god pre-season og godt trente spillere kan også være en faktor til at spillere tåler en høyere belastning utover i sesongen som igjen kan forebygge skader.
Dessuten tviler jeg sterkt på at McClaren og co vil gi PL rivalene noen form for hint om hvordan startelleveren til NUFC vil se ut i starten av sesongen.


ManCity tapte 4-2 borte for Stuttgart idag. Lå under 4-0 til pause.