20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Bedre lagånd" -Taylor  (Lest 8007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
"Bedre lagånd" -Taylor
« på: 28. Aug. 2007, 22:33 »
Kom over ein interessant artikkel fra the journal, Taylor fortel om ei mykje betre lagånd og at spelarar med dårlig innlflytelse no er reist frå klubben og at alle no er villige til å blø for drakta.



Albert Luque has become the latest player to leave St James’s Park, a player who has agreed to join Ajax following Kieron Dyer, Titus Bramble, Scott Parker, Olivier Bernard and others through the Gallowgate exits this summer. Such outgoings are, in Taylor’s mind, just as significant as the signings.

“We’ve got players here now who really want to play for this club, it's not all about the money,” he said, his criticism thinly-veiled. “In the recent past, people have said that the players were paid too much, but the players now are just concerned about working hard for each other.

“There were lads who got stick at the training ground last season and it was difficult experience when we were out there training. We didn’t get the performances we would have expected from top-quality players, but they’ve gone and I hope we can start a new era where we all play for each other.”


Liten tvil om kven han siktar til her.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #1 på: 28. Aug. 2007, 22:36 »
Lest også en sak om at en av de tidligere senior spillerne som nå har reist skjellte ut matty pattison for en dårlig passning. Da kom Joey Barton inn og forsvarte pattison. Han sa klart fra at de heller burde oppmuntre de yngre spillerne.  Tror det er en mye bedre harmoni i spillergruppa nå. Får bare håpe det gir utslag i kamp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #2 på: 29. Aug. 2007, 17:21 »
Man spekulerer jo i at det var Dyer som var denne seniorspilleren, og det ville ikke overrasket meg på noen måte. Flott at Joey Barton, av alle, går inn og viser seg som et glimrende eksempel for ungdommer som Matty Pattison.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #3 på: 29. Aug. 2007, 17:25 »
Må bare forsvare Dyer litt. Sjønner at han blir oppgitt over Pattisons pasninger :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #4 på: 29. Aug. 2007, 17:37 »
Må bare forsvare Dyer litt. Sjønner at han blir oppgitt over Pattisons pasninger :P

haha joda sant passningene til patty er riktig nok dårlige. av det jeg har sett da:) men dyer har da ingen grunn til å hetse unge pattison. unge spillere bør bæres forsiktig frem og løftes. i stedet slår dyer ned på han ,og jeg kan ikke se en eneste positiv ting med å kjefte på patty. veldig dumt og urutinert gjort av dyer.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #5 på: 29. Aug. 2007, 17:39 »
I tillegg fins det langt meir pasningssikre spelarar enn Dyer også.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #6 på: 29. Aug. 2007, 17:40 »
Må bare forsvare Dyer litt. Sjønner at han blir oppgitt over Pattisons pasninger :P

haha joda sant passningene til patty er riktig nok dårlige. av det jeg har sett da:) men dyer har da ingen grunn til å hetse unge pattison. unge spillere bør bæres forsiktig frem og løftes. i stedet slår dyer ned på han ,og jeg kan ikke se en eneste positiv ting med å kjefte på patty. veldig dumt og urutinert gjort av dyer.

Urutinert? Nei langt ifra Dyer har nok sett at Pattison ikkje har noka framtid som fotballspiller. Og vil nok egentlig bare hjelpe Pattison til og gi opp fotballen og finne seg ein jobb han er god til ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #7 på: 29. Aug. 2007, 17:43 »
Må bare forsvare Dyer litt. Sjønner at han blir oppgitt over Pattisons pasninger :P

haha joda sant passningene til patty er riktig nok dårlige. av det jeg har sett da:) men dyer har da ingen grunn til å hetse unge pattison. unge spillere bør bæres forsiktig frem og løftes. i stedet slår dyer ned på han ,og jeg kan ikke se en eneste positiv ting med å kjefte på patty. veldig dumt og urutinert gjort av dyer.

Urutinert? Nei langt ifra Dyer har nok sett at Pattison ikkje har noka framtid som fotballspiller. Og vil nok egentlig bare hjelpe Pattison til og gi opp fotballen og finne seg ein jobb han er god til ;)
nei nå syns du er håpløs. håper du kødder? så jævli barnslig og usaklig!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #8 på: 29. Aug. 2007, 17:45 »
om ikke finne seg enn annen jobb, så hvertfall finne et annet sted og spille fotball, han har _INGENTING_ og gjøre på newcastle.
lt;3 Newcastle <3

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #9 på: 29. Aug. 2007, 17:46 »
Må bare forsvare Dyer litt. Sjønner at han blir oppgitt over Pattisons pasninger :P

haha joda sant passningene til patty er riktig nok dårlige. av det jeg har sett da:) men dyer har da ingen grunn til å hetse unge pattison. unge spillere bør bæres forsiktig frem og løftes. i stedet slår dyer ned på han ,og jeg kan ikke se en eneste positiv ting med å kjefte på patty. veldig dumt og urutinert gjort av dyer.

Urutinert? Nei langt ifra Dyer har nok sett at Pattison ikkje har noka framtid som fotballspiller. Og vil nok egentlig bare hjelpe Pattison til og gi opp fotballen og finne seg ein jobb han er god til ;)
nei nå syns du er håpløs. håper du kødder? så jævli barnslig og usaklig!

Kødder da aldri eg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #10 på: 29. Aug. 2007, 17:48 »
om ikke finne seg enn annen jobb, så hvertfall finne et annet sted og spille fotball, han har _INGENTING_ og gjøre på newcastle.

Helt enig. Syntes det er rart han fortsatt er i Newcastle. Begynner å bli eldre også. Kan vel ikke kalles et talent mer. Hvis han er i troppen neste sesong blir jeg svært overasket.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #11 på: 29. Aug. 2007, 17:49 »
Må bare forsvare Dyer litt. Sjønner at han blir oppgitt over Pattisons pasninger :P

haha joda sant passningene til patty er riktig nok dårlige. av det jeg har sett da:) men dyer har da ingen grunn til å hetse unge pattison. unge spillere bør bæres forsiktig frem og løftes. i stedet slår dyer ned på han ,og jeg kan ikke se en eneste positiv ting med å kjefte på patty. veldig dumt og urutinert gjort av dyer.

Urutinert? Nei langt ifra Dyer har nok sett at Pattison ikkje har noka framtid som fotballspiller. Og vil nok egentlig bare hjelpe Pattison til og gi opp fotballen og finne seg ein jobb han er god til ;)
nei nå syns du er håpløs. håper du kødder? så jævli barnslig og usaklig!

Kødder da aldri eg.
nei håper du kødder, men på en annen side er ikke newcastles lagmoral noe å kødde med. det finner jeg rett og slett hjerteløst. på kanten til rasisme! :)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #12 på: 29. Aug. 2007, 17:51 »
Så flott da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

  • Gjest
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #13 på: 29. Aug. 2007, 20:37 »
ALLE fotballspillere gjør jo feil. At vi da hører "Synd det" og "Bra forsøk" på treningsfeltet er jo bare supert. Om det er Matty eller Owen som gjør feil er vel ikke så viktig?

Tenk dere et lag der folk ble uvenner, og skjelte ut hverandre så fort noen gjorde feil?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #14 på: 30. Aug. 2007, 01:13 »
Jeg er enig med Benson. Pattison er håpløs og bør finne noe annet å gjøre :) Men det er vel ikke hans skyld at han blir bedt om å spille...

Når det gjelder kjefting synes jeg det er rett og rimelig at det kjeftes. Det SKAL kjeftes på ei trening og i en kamp. Det viser bare at spillerne er engasjerte og har lyst å vinne kampen. Det som er viktig er at den kjeftinga som foregår er konstruktiv og noen lunde relevant.

Kjefting som: "Kom igjen da for faen. Du kan bedre enn dette!" synes jeg er bare positivt og vil i de fleste tilfeller fyre opp den som blir kjefta på...