20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Bare vent til neste år!"  (Lest 4432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #15 på: 02. Juni 2006, 21:47 »
Tror Glenn Roeder er ganske klok da det gjelder å holde på de riktige spillerene. Får håpe han får inn 3-4 spillere som  blomstrer opp som kanskje ikke har så stort navn. Da mener jeg ikke Sol Champell eller en benkesliter fra chelsea(som er nevnt tidligere) men unge spillere med gode ferdigheter som gir alt for klubben, og som har utviklingpotensiale.

De spillerene som får spille under Glenn roeder gir alt, og som for eks. Lee Bowyer som spilte meget bra de siste kampene er ett bevis for. Han er ikke verdens raskest spiller, heller ikke teknikk i verdensklasse, men han arbeider og arbeider, gir seg aldri. Det kan være ett sjakk trekk og finne ut av sånne ting.

Ellers kan jeg ikke vente til en ny sesong starter! :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #16 på: 03. Juni 2006, 02:59 »
Heh, håper du ikke mener et slikt lag som ifølge Souness var ideallaget, fullt av folk som jobber sokkene av seg, eller slik Glimts trenerteam ser for seg laget som skal spille alle bortekampene i Adeccoligaen. Det er triste greier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: "Bare vent til neste år!"
« Svar #17 på: 06. Nov. 2006, 14:24 »
Bare vent om 100 år sier jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."