20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: - Skader er ingen unnskyldning  (Lest 8308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #15 på: 21. Jan. 2006, 20:10 »
Souness sier altså at det ikke er enn unnskyldning, men at det er fakta faen at grunnen til at laget ikke presterer er at vi ikke har våre beste spillere tilgjengelig.

Våkn opp, Souness. I dag stilte vi med Shearer, Luque, Solano, Babayaro, Boumsong, Bramble (han har alltid vært regnet som en av våre beste) og Given.
Vi har altså to av PLs desidert beste vinger på banen, vår franske superstopper, vår beste venstreback, og tidenes mestscorende spiller i PL, i tillegg til en av ligaens aller beste keepere på banen i dag. Selv om vi mangler Emre, Parker, Owen og Carr, så har vi nok førstevalg på banen til å vinne kampen.
Vi kan ikke forvente å skulle stille fullt lag hele tida.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #16 på: 24. Jan. 2006, 11:09 »
Sitat fra: "Jarle"
Det sikreste tegnet på at Souness er ferdig er derimot at Shepherd ikke har gitt ham sin støtte, til tross for at det har stormet.


Trodde det var motsatt jeg: Når sjefen sjøl kommer med den fryktede "vote of confidence" (du har vår fulle støtte, etc.), DA er det trøbbel i gjerde.  :lol:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #17 på: 24. Jan. 2006, 17:43 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Jarle"
Det sikreste tegnet på at Souness er ferdig er derimot at Shepherd ikke har gitt ham sin støtte, til tross for at det har stormet.


Trodde det var motsatt jeg: Når sjefen sjøl kommer med den fryktede "vote of confidence" (du har vår fulle støtte, etc.), DA er det trøbbel i gjerde.  :lol:

Joda, det er gjerne et tegn på at tiden er i ferd med å renne ut, det også. Men når det blåser som verst rundt deg, og du ikke hører et pip fra sjefen din, da vet du at du lever på lånt tid.

Tror ikke akkurat Shepherd brukte de ti minuttene i går på å si til Souness at "du har styrets fulle og hele tillit. Vi har overhodet ingen planer om å bli kvitt deg, og du står høyt i kurs". Det er en grunn til at han ikke har fått transferpenger, og for ikke lenge siden fikk han pinadø kritikk fra sin sjef i media. Når sjefen din kritiserer deg offentlig, da vet du også at det er fare på ferde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #18 på: 25. Jan. 2006, 12:25 »
Ja, du har selvsagt rett i det, Joakim. Tror nok også Souness innser dette, men han står rakrygget på videre.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #19 på: 25. Jan. 2006, 13:07 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Jarle"
Det sikreste tegnet på at Souness er ferdig er derimot at Shepherd ikke har gitt ham sin støtte, til tross for at det har stormet.


Trodde det var motsatt jeg: Når sjefen sjøl kommer med den fryktede "vote of confidence" (du har vår fulle støtte, etc.), DA er det trøbbel i gjerde.  :lol:


>> Forskjell på CM og virkelighet...

DanMan

  • Gjest
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #20 på: 25. Jan. 2006, 13:20 »
Insinuerer du at jeg ikke vet forskjell på CM/FM og virkelighet har du ikke mye peil på hve du snakker om. Fakta f er jo at Perrin fikk åpenlys støtte av kølla Mandaric. Hva skjedde? Jo, du verden, Perrin ble førstemann til å gå. Pussig hvordan CM influerer verden..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #21 på: 25. Jan. 2006, 16:31 »
Det burde jo også vi Newcastle-fans ha lært etter at Sir Bobby fikk støtteærlklæring før han ble sparka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

  • Gjest
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #22 på: 26. Jan. 2006, 10:55 »
Bingo!

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #23 på: 05. Feb. 2006, 03:19 »
Sitat fra: "Joakim"
Souness sier altså at det ikke er enn unnskyldning, men at det er fakta faen at grunnen til at laget ikke presterer er at vi ikke har våre beste spillere tilgjengelig.

Våkn opp, Souness. I dag stilte vi med Shearer, Luque, Solano, Babayaro, Boumsong, Bramble (han har alltid vært regnet som en av våre beste) og Given.
Vi har altså to av PLs desidert beste vinger på banen, vår franske superstopper, vår beste venstreback, og tidenes mestscorende spiller i PL, i tillegg til en av ligaens aller beste keepere på banen i dag. Selv om vi mangler Emre, Parker, Owen og Carr, så har vi nok førstevalg på banen til å vinne kampen.
Vi kan ikke forvente å skulle stille fullt lag hele tida.


Endelig folk som innser att Newcastle underpresterer under Souness, eller underpresterte.
iverpool FC

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #24 på: 05. Feb. 2006, 03:19 »
Sitat fra: "Joakim"
Souness sier altså at det ikke er enn unnskyldning, men at det er fakta faen at grunnen til at laget ikke presterer er at vi ikke har våre beste spillere tilgjengelig.

Våkn opp, Souness. I dag stilte vi med Shearer, Luque, Solano, Babayaro, Boumsong, Bramble (han har alltid vært regnet som en av våre beste) og Given.
Vi har altså to av PLs desidert beste vinger på banen, vår franske superstopper, vår beste venstreback, og tidenes mestscorende spiller i PL, i tillegg til en av ligaens aller beste keepere på banen i dag. Selv om vi mangler Emre, Parker, Owen og Carr, så har vi nok førstevalg på banen til å vinne kampen.
Vi kan ikke forvente å skulle stille fullt lag hele tida.


Endelig folk som innser att Newcastle underpresterer under Souness, eller underpresterte.
iverpool FC

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #25 på: 05. Feb. 2006, 17:22 »
Sitat fra: "Dag Riise"

Endelig folk som innser att Newcastle underpresterer under Souness, eller underpresterte.


Har noen påstått noe annet :?:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #26 på: 05. Feb. 2006, 22:48 »
Ingen har sagt att Newcastle ikke underpresterer, men folk har forsvart enkeltspilleres dårlige prestasjoner pga skader. Newcastle var/er jo utrolig mye skadeutsatt men det er ikke en unskyldning for spillere som Boumsong.
iverpool FC

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #27 på: 05. Feb. 2006, 23:03 »
Så du mener at man ikke blir påvirket av å ha en svært syk kone og et svært sykt barn hjemme i Frankrike? Tror nok det er mye av grunnen til Boum har spilt dårlig i en del kamper i år.

Hvis noen i min familie skulle ha gått gjennom 3 store operasjoner hadde aldri jeg klart å holde fokus! Ikke kan vi gutten fri heller, pga store skadeproblemer.

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #28 på: 05. Feb. 2006, 23:13 »
Sitat fra: "kesse"
Så du mener at man ikke blir påvirket av å ha en svært syk kone og et svært sykt barn hjemme i Frankrike? Tror nok det er mye av grunnen til Boum har spilt dårlig i en del kamper i år.

Hvis noen i min familie skulle ha gått gjennom 3 store operasjoner hadde aldri jeg klart å holde fokus! Ikke kan vi gutten fri heller, pga store skadeproblemer.


Dette er en naturlig årsak som får Boumsong til å underprestere.
Bør han fortsette med å spille dersom han ikke er fysisk eller psykisk i stand til det?? Ja, jeg forstår att han ikke klarer å fungere opptimalt, men han er proffesjonel fotballspiller som får en meget høy lønn inn på kontoen for å gjøre jobben han får beskjed om. Klarer han ikke dette bør han heller ikke spille, og som du er inne på så kan ikke Newcastle slippe han fri heller.

Og der får Souness igjen for og bruke halvskade spillere på bannen.
Taylor og Carr hadde lett kunnet erstatte Boumsong. Carr hadde flyttet Ramage inn i midtforsvaret, mens Taylor også lett kunne gått inn som stopper. Bramble, Taylor og Peter Ramage kunne spilt i midtforsvaret, og Boumsong kunne reist hjem og ordnet problemene sine. Men som jeg sa tidligere, med den lønnen Boumsong får bør han uavhengi av personlige problemer prestere, ihvertfall så lenge han spiller.
iverpool FC

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #29 på: 05. Feb. 2006, 23:23 »
Jeg mener at Boumsong skal være såpass profesjonell at han greier å koble ut familien i de vel to timene Newcastle spiller kamp. Jeg forstår at han har det vondt. Jeg forstår at han har konsentrasjonsvansker. Men må du, så må du.
Der synes jeg ikke Boumsong har noen god unnskyldning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon