20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 37062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #195 på: 03. Nov. 2007, 17:32 »
Jaja, da er det bare en ting å gjøre. Reise kjerringa skikkelig mot mackems neste helg.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #196 på: 03. Nov. 2007, 17:32 »
God natt til deg også, bedritne møkkasupporter.

Men jeg må innrømme at jeg ble veldig oppgitt jeg også nå. Vi har vært så gode hjemme denne sesongen, så fikk vi den i trynet. Champions League kan vi glemme, femteplassen også. Sjetteplass klarer vi om vi er maks heldige.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #197 på: 03. Nov. 2007, 17:33 »
Hvorfor roper ikke bare Steve Harper "KEEPER" så lar forsvaret ballen gå inn til keeper!!! Værre er det ikke!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #198 på: 03. Nov. 2007, 17:33 »
fy faen er det mulig
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #199 på: 03. Nov. 2007, 17:33 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
Snakkes! BRENNE kan hele forsvaret. Tre mål! Våkne mann.. Supporter? ja ja, vi er jo her på forumet for at vi ikke elsker NUFC

Er det mulig å si noe sånn? om du føler det sånn? hvorfor ikke bare heie på de som ligger øverst da?? så slipper du å plages med nedgang og dårlig spill i perioder!! Vært stolt av laget hele tiden, IKKE bare når vi vinner!!

Nei nå holder jeg med Chealski, Jeg holder kun med Newc når de bare vinner, fordi da har jegIKKE kastet bort MYE tid
« Siste redigering: 03. Nov. 2007, 17:36 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #200 på: 03. Nov. 2007, 17:34 »
drikke seg drita i kveld tenker jeg
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #201 på: 03. Nov. 2007, 17:35 »
Hm... Vi har en sykdom i forsvaret som er kommet for å bli for å si det slik. Uansett hva man gjør med dette forsvaret er det like rævva uansett! Slik har det alltid vært, og vil alltid bli.

Alle forsvarspillerne vi har var fantastiske for sine tidligere klubber, men med en gang man er forsvarspiller for Newcastle Utd, er man dømt til å mislykkes. HVORFOR!?!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #202 på: 03. Nov. 2007, 17:36 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
Snakkes! BRENNE kan hele forsvaret. Tre mål! Våkne mann.. Supporter? ja ja, vi er jo her på forumet for at vi ikke elsker NUFC

Er det mulig å si noe sånn? om du føler det sånn? hvorfor ikke bare heie på de som ligger øverst da?? så slipper du å plages med nedgang og dårlig spill i perioder!! Vært stolt av laget hele tiden, IKKE bare når vi vinner!!

Nei nå holder jeg med Chealski, fornøyd? Tror du jeg virkelig holder med Newc når de bare vinner, da har jeg kastet bort MYE tid da

ja, du kaster bort masse tid på all den agresjonen, og du gjør det ikke noe bedre med å spy ut sånne kommentarer her i forumet hvor det er supportere
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #203 på: 03. Nov. 2007, 17:37 »
Den sykdommen lar seg ikke knekke med en pille for å si det sånn :)
Who else...... Alan Shearer

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #204 på: 03. Nov. 2007, 17:38 »
Det er helt greit å være skuffa på en dag som dette, men det får da være grenser for hvor usaklig man skal være.
Alle her er døds skuffa over laget idag, men å skjelle ut spillere, trenere og laget på den måten som enkelte her gjør hører ingensteds hjemme. Newcastle er på veg opp og fram, men har fortsatt en lang veg å gå. Men slik er det, vi er da ikke medgangs supportere heller!
Jeg vet hvor usaklig man kan bli i frustrasjonen, men man bør holde seg for god til å komme med usaklig hets mot eget lag og spillere.

Nei, støtt laget i med- og motgang eller bytt til Man U eller et annet lignede lag som så og si kun har medgang.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #205 på: 03. Nov. 2007, 17:38 »
Herregud Martins, hvordan klarer du å bomme der????? Er det rart du blir benka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #206 på: 03. Nov. 2007, 17:40 »
Vi slipper inn mål hver kamp, så hvorfor ikke bare spille 2-4-4 eller noe sånt?

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #207 på: 03. Nov. 2007, 17:40 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
Snakkes! BRENNE kan hele forsvaret. Tre mål! Våkne mann.. Supporter? ja ja, vi er jo her på forumet for at vi ikke elsker NUFC

Er det mulig å si noe sånn? om du føler det sånn? hvorfor ikke bare heie på de som ligger øverst da?? så slipper du å plages med nedgang og dårlig spill i perioder!! Vært stolt av laget hele tiden, IKKE bare når vi vinner!!

Nei nå holder jeg med Chealski, fornøyd? Tror du jeg virkelig holder med Newc når de bare vinner, da har jeg kastet bort MYE tid da

ja, du kaster bort masse tid på all den agresjonen, og du gjør det ikke noe bedre med å spy ut sånne kommentarer her i forumet hvor det er supportere


Aggresjon og skuffelse er to forskjellige ting, fint at du er fornøyd
Who else...... Alan Shearer

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #208 på: 03. Nov. 2007, 17:42 »
problemet vårt ligger i at vi ALDRI kan komme inn i kamper der vi ligger under, det har jeg sett nok av eksempler på, ser ut som vi bare vinner der vi rir på et par måls ledelse. Trist å se at de ikke klarer noe offensivt heller. Men i dag var vi nok solgt allerede etter 11 min, og det skremmer meg å si noe sånnt!
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #209 på: 03. Nov. 2007, 17:42 »
Skulle alvorlig talt ha stått 4-2 nå. Martins skulle ha satt sin sjanse.