20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 37059 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #165 på: 03. Nov. 2007, 17:10 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!

Mye klokt her.
Enkelte har en tendens til å være litt for mye himmel eller helvete i sine uttalelser, og da kommer ofte mye stygt og dumt når laget spiller som idag.
Big Sam er definitivt rett mann for oss og han vil garantert ta laget oppover på tabellen. Men som Molala sier så tar ting litt tid, vi må ikke glemme at vi har vært langt nede de siste sesongene. Vi er i framgang, men har fortsatt mye å jobbe med. Men det kommer!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #166 på: 03. Nov. 2007, 17:11 »
Bytte kommer nok nå
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #167 på: 03. Nov. 2007, 17:12 »
kesse, slutt å drit deg ut, nzogbia har jo vært strålende når han har spilt på venstre sida i årets kamper, og nå har han spilt en hel omgang på høyre. hva er vitsen med det? når han fungerer på venstre? forklar det eksperten.

Forklare hva? De bytter på det hele tiden? De bytter kant hvert 5 minutt feks for at forsvarerne alltid skal få forskjellige spillere å bryne seg på. Har du virkelig aldri sett Ronaldo på venstrekant for ManU?

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #168 på: 03. Nov. 2007, 17:12 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
Snakkes! BRENNE kan hele forsvaret. Tre mål! Våkne mann.. Supporter? ja ja, vi er jo her på forumet for at vi ikke elsker NUFC
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #169 på: 03. Nov. 2007, 17:12 »
Bok et håpløst frisparkforsøk. Inn med Emre
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #170 på: 03. Nov. 2007, 17:13 »
Flaut å se all den hodeløse kritikken her!!!  Have a little patience!
ancs and Scousers, go to H***!!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #171 på: 03. Nov. 2007, 17:13 »
Obafemi Martins sangen RUNGER over hele St.James Park for øyeblikket!!!! Jeg kan forstå det, for å si det mildt!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #172 på: 03. Nov. 2007, 17:15 »
Flaut å se all den hodeløse kritikken her!!!  Have a little patience!

Støttes så jævelig!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #173 på: 03. Nov. 2007, 17:15 »
NUFranc, skjerp deg.

Idiotisk å ønske at egne spillere skal brenne. Brenne kan du gjøre selv.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #174 på: 03. Nov. 2007, 17:16 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
Snakkes! BRENNE kan hele forsvaret. Tre mål! Våkne mann.. Supporter? ja ja, vi er jo her på forumet for at vi ikke elsker NUFC

Er det mulig å si noe sånn? om du føler det sånn? hvorfor ikke bare heie på de som ligger øverst da?? så slipper du å plages med nedgang og dårlig spill i perioder!! Vært stolt av laget hele tiden, IKKE bare når vi vinner!!
ancs and Scousers, go to H***!!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #175 på: 03. Nov. 2007, 17:16 »
OBA OBA OBA!!!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #176 på: 03. Nov. 2007, 17:18 »
Faen, der skulle pompey-spilleren fått det røde kortet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #177 på: 03. Nov. 2007, 17:18 »
Oba Oba Obafemi Martins!!! Det kommer pokker meg altfor sent, men allikevel!!!!

Var herlig å høre toon army da Oba sto klar.....Er det man kaller en klar melding til BigSam!!??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #178 på: 03. Nov. 2007, 17:19 »
FØRST NÅ PUTTA HAN NZOGBIA PÅ VENSTRE hahahaaha
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #179 på: 03. Nov. 2007, 17:19 »
oba inn for enrique! :D

Offensivt og bra bytte.