20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 36766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

  • Gjest
Verdensstjerne til St.James Park
« på: 05. Juli 2007, 17:12 »
Hvem tror dere det kan være de har i kikkerten og hvem skulle du / dere ønske ruslet inn porten på St.James Park som en gedigen overraskelse og stor 'bursdagsgave'?

http://www.newcastle.no/nyheter/05ashley.htm

... vet nesten ikke helt hvem jeg ønsker meg jeg ...
Bak; Cannevaro eller Nesta
Midten; Gattuso eller Lampard (... hater Gerrard)
Foran; forsvinner ingen er vi godt skodd, men kanskje Drogba

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #1 på: 05. Juli 2007, 17:31 »
Haha tror nok vi ikke får de,men hadde vært gøy med de ;D

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #2 på: 05. Juli 2007, 17:33 »
Verdensstjerne? Tja, det er da mange måter å definere detpå. Og jeg har ingen tro på at Lampard eller Nesta feks vil komme til Newcastle. Men spillere som Edmilson feks kan også defineres som en verdensstjerne, så la oss ikke hoppe helt over bord her.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #3 på: 05. Juli 2007, 17:49 »
Kan jo være Deco kunne vært aktuell. Han er på vei bort fra Barca tror jeg.

Eller kanskje Riquelme kunne være noe? Han er jo ganske treg for en PL-spiller, men ingen hadde klart å ta fra han ballen uansett.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #4 på: 05. Juli 2007, 17:56 »
Nesta, Lampard og Drogba har jeg minimal tro på at Big Sam vil klare å signere, men Cannavaro synes jeg ikke er like ulogisk. Han er begynt å bli litt opp i årene og spørs hva Real sin nye trener vil satse på, uansett hvem det blir.

Må si jeg langt ifra digger Zlatan! Han spiller stygt, har en personlighet som gjør at han fremstår som MEGET sær og "furtete", men man kan jo ikke komme fra at han er mer enn en brukbar spiller! Og jeg ville likt meg meget godt om han ville spille i svart og hvitt for NUFC neste sesong!  ;D

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #5 på: 05. Juli 2007, 18:04 »
Nesta, Lampard og Drogba har jeg minimal tro på at Big Sam vil klare å signere, men Cannavaro synes jeg ikke er like ulogisk. Han er begynt å bli litt opp i årene og spørs hva Real sin nye trener vil satse på, uansett hvem det blir.

Det utrolige er at det er langt ifra sikkert at Cannavaro blir på Bernabeu neste år. Iflg enkelte spekulasjoner så skulle de være villige til å bruke både Cicinho og Cassano i byttehandler, og kanskje tilogmed Cannavaro også. Lurer dog på om vi hadde klart å hente ham til St.James uansett.

Til Håvard: Deco er det bare å glemme. Txiki har gjort det klinkende klart at Deco ikke skal noen steder i sommer, og portugiseren selv vil også bli værende i Katalonia.

Er litt enig med Kesse her at Edmilson kanskje er den verdensstjerna vi kan håpe på akkurat nå.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #6 på: 05. Juli 2007, 18:22 »
Tur nok dette berre er spekulasjonar. Kan ikkje sjå kva "superstjerne" som vil komme til oss når vi ikkje ein gong er i UEFA-cupen.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #7 på: 05. Juli 2007, 18:27 »
philipe lahm
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #8 på: 05. Juli 2007, 18:31 »
Lahm er jo ein kjempespelar, men i likhet med mange andre på laget er han ein dverg. Då treng vi Hangeland! :)

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #9 på: 05. Juli 2007, 18:33 »
HAHA. Nå må folk slutte å drømme. Når vi spiller i Champions League (noe som med all sansynlighet er en veldig god stund til), kan vi begynne å tenke på å hente verdensklassespillere. Men per dags dato må man være i eventyrland for å tro at en storspiller i en toppklubb skulle forlate klubben for Newcastle. Vi er ikke i Chamions League en gang...... Vi må satse på å hente fremtidige verdensstjerner eller gode spillere fra de minde klubbene. Såklart kan vi forsterke laget men å tro vi skal få tak i verdensklassespillere blir nesten litt naivt. Menmen tiden får vise, så får dere mobbe meg den dagen Cannavaro, Lampard eller noe kler på seg Newcastledrakta. Vi er ikke Liverpool, Manchester United, Real Madrid, Barcelona, Milan. Våkn opp til virkeligheten.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #10 på: 05. Juli 2007, 18:37 »
Nei, men i de senere årene har vi likevel fått inn spillere som f.eks. Micheal Owen, Damien Duff, Obafemi Martins........... Dette er da verdens klasse spillere, så jeg skjønner ikke helt at vi ikke skal få inn noen lignende spillere bare fordi Sam Allardyce er vår nye manager!?! Tipper han kan hente gode spillere han også!  ;)

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #11 på: 05. Juli 2007, 18:45 »
Vel. Owen fikk ikke spilletid i Real Madrid, har vært utrolig mye plaget og skader, og valgte oss som en nødløsning for å få kommet seg inn i det engelske landslaget. Han var vel 4. valg eller noe. Martins var også 4. valg i Inter og slet med spilletid. Ville ha mer spilletid, og var ikke akkurat den mest attraktive spissen i Europa. Duff var ikke akkurat førstevalget i Chelsea da han forsvant. Som dere ser var alle disse spillerne søppel i klubbene de var i. Hvertfall ikke faste førstelagsspillere. Spørs selvfølgelig hvor langt man strekker begrepet verdensklasse, men av spillere som ville spilt fast i hvilken som helst klubb, har vi lite å stille opp med. Sist vi klarte noe lignende var da Shearer kom. Men det begynner å bli en stund siden. At våre beste 'verdensklassespillere' var på benken i sine tidligere klubber burde vel gi oss et hint om hvor vi ligger.... Våkn opp fra eventyrland...

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #12 på: 05. Juli 2007, 18:47 »
Money talks ... bullshits walks. Pengene rår ... med ny SJEF, en trener med et godt navn og nok penger kommer hvem som helst. Jeg tror heller ikke vi får alle jeg 'fabler' om, men når en mann kjøper klubben og ønsker å spytte inn 50 mill pund da kan hva som helst skje. Tror ikke SJEFEN vil være fornøyd med å kjøpe spillere for noen millioner (i og med at vi fikk god pris for Parker). Det monner liksom ikke i gutteklubben der han ønsker å være. Jeg er helt sikker på at det kommer en kanon før vi starter igjen. Edmilson er kanon, men han er skadet og vil ha sinnsyk lønn. Skal vi tilby mye i lønn må du faen hakke meg være frisk ... spasere ut på stadion ... være fast på laget før høstferien og skåre noen mål.

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #13 på: 05. Juli 2007, 18:47 »
Greit var kanskje litt kjapp på avtrekkern. Men dere ser hva jeg mener om temaet.

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #14 på: 05. Juli 2007, 18:51 »
Vel. Owen fikk ikke spilletid i Real Madrid, har vært utrolig mye plaget og skader, og valgte oss som en nødløsning for å få kommet seg inn i det engelske landslaget. Han var vel 4. valg eller noe. Martins var også 4. valg i Inter og slet med spilletid. Ville ha mer spilletid, og var ikke akkurat den mest attraktive spissen i Europa. Duff var ikke akkurat førstevalget i Chelsea da han forsvant. Som dere ser var alle disse spillerne søppel i klubbene de var i. Hvertfall ikke faste førstelagsspillere. Spørs selvfølgelig hvor langt man strekker begrepet verdensklasse, men av spillere som ville spilt fast i hvilken som helst klubb, har vi lite å stille opp med. Sist vi klarte noe lignende var da Shearer kom. Men det begynner å bli en stund siden. At våre beste 'verdensklassespillere' var på benken i sine tidligere klubber burde vel gi oss et hint om hvor vi ligger.... Våkn opp fra eventyrland...

Å bare være i disse klubbene du her 'sabler ned' er jo faen meg en prestasjon. Både Duff, Martins og Owen fikk spille endel, men når sjekkheftet henger så løst som i disse klubben kan jo alt skje. Et annet 'problem' i disse klubbene er jo også at de har presidenter og 'rikmenn' som ønsker seg spillere og som det viser seg har kjøpt spillere litt på tvers av hva treneren har ønsket. Det kan jo bli sånn hos oss også ... men Big Sam har jeg troen på viser hvor skapet skal stå.