20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi klar i løpet av kvelden?  (Lest 12207 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #45 på: 04. Juli 2007, 22:35 »
At vi nå både har fått Viduka og Geremi på free transfer vitner til Big Sams kompetansenivå. Her har middelmådige managere som blant annet Souness og Roeder noe å lære av.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #46 på: 04. Juli 2007, 22:40 »
Middelmådige?? Elendige managere som Roeder og Souness!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #47 på: 04. Juli 2007, 23:06 »
Det syntes jeg er litt for hardt å ta i. De er slettes ikke elendige managere, bare ikke gode nok for en hvilken som helst Premier League-klubb som vil unngå nedrykk.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #48 på: 04. Juli 2007, 23:13 »
Jeg mener Geremi er en KANONSIGNERING! Han er rask, sterk og fysisk i spillestilen uten å være stygg, han er også ganske så brukbar teknisk. Jeg synes heller ikke at det er så mange bedre høyrebacker i PL enn godeste Geremi, toppen 2-3 stk., selv om dette er umulig å enes om!? Men det er ihvertfall min mening!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #49 på: 04. Juli 2007, 23:24 »
Jeg mener Geremi er en KANONSIGNERING! Han er rask, sterk og fysisk i spillestilen uten å være stygg, han er også ganske så brukbar teknisk. Jeg synes heller ikke at det er så mange bedre høyrebacker i PL enn godeste Geremi, toppen 2-3 stk., selv om dette er umulig å enes om!? Men det er ihvertfall min mening!
Har ikke sett altfor mye av Geremi de siste to sessongene, men de flyter ikke over av gode høyrebacker i England nei. Geremis problem er vel bare at flere av de få som er bedre enn ham er i nettop samme klubb som ham. Jeg ser iallfall, i likhet med deg Frode, veldig frem til å se ham i Newcastle til høsten!

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #50 på: 05. Juli 2007, 18:40 »
Klart han er en av de beste høyrebackene i PL.

Det finnes ikke gode høyrebacker i PL...........

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #51 på: 05. Juli 2007, 18:45 »
Åh, så undervurdert Gary Neville er...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #52 på: 05. Juli 2007, 19:26 »
Åh, så undervurdert Gary Neville er...
Du tuller nå ja?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #53 på: 05. Juli 2007, 19:27 »
Prøvde å øse ut litt ironi der, ja. Nivået på høyrebacker i PL er skremmende dårlig, faktisk.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #54 på: 05. Juli 2007, 19:35 »
Prøvde å øse ut litt ironi der, ja. Nivået på høyrebacker i PL er skremmende dårlig, faktisk.
Hehe, TAKK!

Av PL's høyrebacker så er ikke jeg det minste i tvil om hvem jeg ville valgt pr dags dato, deffinetivt Eboue! Bak ham er det skremmende få som er virkelig gode. Kanskje Geremi kommer til å "blomstrer opp igjen" nå i ny klubb og med mer spilletid... Lov å håpe!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #55 på: 05. Juli 2007, 20:02 »
Ja, høyrebackene i engelsk Premier League er bemannet noe sinnsykt dårlig i forhold til andre posisjoner.

Men jeg må bare kommentere at Premier League er soleklart best når det kommer til keepere.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #57 på: 06. Juli 2007, 14:57 »
Gleder meg til å se han i Newcastle drakten nå  ;D