20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi klar i løpet av kvelden?  (Lest 12243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

  • Gjest
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #30 på: 03. Juli 2007, 16:25 »
Geremi har jeg likt lenge ... fikk for lite spilletid i Chelski. Er en bauta! Ser råsterk ut ... vil komme til å skremme vannet av mange spisser til høsten. Apropos det ... backrekka vår har ikke akkurat skremt vannet av mange de siste årene. Savner ennå Phillipe Albert jeg ...

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #31 på: 03. Juli 2007, 16:29 »
Når man ikke har spilt nok kamper kan det være et problem å få fornyet arbeidstilatelsen. Geremi har nesten ikke spilt kamper i Chelsea.... Men Geremi blir nok Newcastlespiller med 99,999 prosent sikkerhet da dette bare er rutine.

Skjønner ikke all denne opphausinga av Geremi. Han blir en squad player i Newcastle, hvis vi skal ha ambisjoner om noe mer enn å finne oss selv på nedre halvdel av tabellen. Høyreback har da aldri vært Geremi sin sterkeste posisjon. Og venstreback? Mannen er jo høyrebent.... Selv om det kanskje står på CM at Geremi kan spille høyre/venstreback betyr det ikke at han er en utmerket back av den grunn... Geremi sin sterkeste posisjon er helt klart som sentral midtbanespiller eller høyrekant. Når det kommer til at Chelsea har så mye kvalitet og begynner å sammenligne Geremi med Robben osv blir jo det totalt urelevant. Geremi er nok den svakeste spillern i Chelsea sin stall og var den av de første spillerne som ble hentet under Ranieri. Han hadde ALDRI blitt hentet med dagens Chelsea lag, og sammenligningen med Robben, Essien og de andre "backup" spillerne til Cheslea blir jo bare latterlig. Blir som å si at Smertin og Thiago er verdensklassespillere. Geremi var vrakgods i Chelsea og det var ikke akkurat store kampen om å hente han ut av klubben. Prisen vi fikk han for sier jo sitt. Jeg er positiv til kjøpet av Geremi bare så det er sagt. Vi fikk han billig og han blir anvendig og god å ha i stallen. Men noe løsning på backproblemene blir han aldri(med mindre vi skal sloss for å unngå nedrykk). Newcastle trenger en ny venstreback og en ny høyreback....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #32 på: 03. Juli 2007, 16:45 »
Du følger jo ikke med. Spilte 28 kamper for Chelsea forrige sesong..Er det "nesten ikke kamper"?

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #33 på: 03. Juli 2007, 17:32 »
Geremi mener jeg er en meget god fotball spiller.. Har også veldig mye internasjonal erfaring .Både på landslag og klubb fotball.Som er utrolig viktig for oss å ha også..Først å fremst vill jeg si at å sammenligne Robben og Geremi er litt på trynet? Geremis kvaliteter er nok mest på det defansive.Mens Robben er da en typisk ving spiller.Geremi er en langt mere hardt arbeidende spiller enn Robben og har da mye sterkere fysikk.Men jeg må pointere å si at jeg sier IKKE at Robben er en dårligere spiller.Bare at detta er helt to forskjellige spiller typer som har to forskjellig kvaliteter på banen.Personlig så er jeg kjempe fornøyd med at vi får Geremi å jeg er ingen tvil på at han vill bli en forsterkning for oss ;D

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #34 på: 03. Juli 2007, 17:39 »
Geremi mener jeg er en meget god fotball spiller.. Har også veldig mye internasjonal erfaring .Både på landslag og klubb fotball.Som er utrolig viktig for oss å ha også..Først å fremst vill jeg si at å sammenligne Robben og Geremi er litt på trynet? Geremis kvaliteter er nok mest på det defansive.Mens Robben er da en typisk ving spiller.Geremi er en langt mere hardt arbeidende spiller enn Robben og har da mye sterkere fysikk.Men jeg må pointere å si at jeg sier IKKE at Robben er en dårligere spiller.Bare at detta er helt to forskjellige spiller typer som har to forskjellig kvaliteter på banen.Personlig så er jeg kjempe fornøyd med at vi får Geremi å jeg er ingen tvil på at han vill bli en forsterkning for oss ;D

Enig så enig
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #35 på: 03. Juli 2007, 19:03 »
Når man ikke har spilt nok kamper kan det være et problem å få fornyet arbeidstilatelsen. Geremi har nesten ikke spilt kamper i Chelsea.... Men Geremi blir nok Newcastlespiller med 99,999 prosent sikkerhet da dette bare er rutine.

Skjønner ikke all denne opphausinga av Geremi. Han blir en squad player i Newcastle, hvis vi skal ha ambisjoner om noe mer enn å finne oss selv på nedre halvdel av tabellen. Høyreback har da aldri vært Geremi sin sterkeste posisjon. Og venstreback? Mannen er jo høyrebent.... Selv om det kanskje står på CM at Geremi kan spille høyre/venstreback betyr det ikke at han er en utmerket back av den grunn... Geremi sin sterkeste posisjon er helt klart som sentral midtbanespiller eller høyrekant. Når det kommer til at Chelsea har så mye kvalitet og begynner å sammenligne Geremi med Robben osv blir jo det totalt urelevant. Geremi er nok den svakeste spillern i Chelsea sin stall og var den av de første spillerne som ble hentet under Ranieri. Han hadde ALDRI blitt hentet med dagens Chelsea lag, og sammenligningen med Robben, Essien og de andre "backup" spillerne til Cheslea blir jo bare latterlig. Blir som å si at Smertin og Thiago er verdensklassespillere. Geremi var vrakgods i Chelsea og det var ikke akkurat store kampen om å hente han ut av klubben. Prisen vi fikk han for sier jo sitt. Jeg er positiv til kjøpet av Geremi bare så det er sagt. Vi fikk han billig og han blir anvendig og god å ha i stallen. Men noe løsning på backproblemene blir han aldri(med mindre vi skal sloss for å unngå nedrykk). Newcastle trenger en ny venstreback og en ny høyreback....

Kven hadde du forventa egentlig? Geremi er ein av dei beste vi kunne fått på dette tidspunktet.

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #36 på: 04. Juli 2007, 04:28 »
Vel. Å sammenligne Geremi og Robben går ganske greit det. Robben er en spiller av aller ypperste verdensklasse å ville gått rett inn på et hvilket som helst lag i verden. Mens Geremi ikke er i nærheten av det nivået. Kunne spilt fast for et lag som kjemper på nedre halvdel i PL. Geremi har sikkert flere defensive styrker enn Robben ja. Men hva så? Det blir som å si at Nicky Butt er like god som Ronaldinho fordi Butt er bedre deffensivt mens Ronaldinho er bedre offensivt. SELVFØLGELIG er Ronaldinho bedre.... Herregud....

Hva jeg hadde forventa? Hadde ikke forventa stort mer... Vi er Newcastle, ikke Chelsea, Real Madrid eller Barcelona. Og vi er nok langt fra attraktive nok for de beste spillerne som helst vil spille i CL... Vi så jo da Jenas ville til Tottenham at vi ikke akkurat er den største klubben om dagen. Klager ikke over å få Geremi for 1 mill pund. Tror ikke vi kunne fått noe bedre til den prisen. Bare presierer at Geremi er så fantastisk som folk skal ha det til. Men hadde vi gravd litt dypere i lommeboka kunne vi fått en høyreback av stor klasse, eller en midtbanespiller av klasse. Orker ikke gå gjennom alle verdens klubber og spillere men for eksempel Diop hvis vi er ute etter midtbanespiller. Eller hva med Costinha, han var hvertfall sykt god i Porto. Eller Diarra i Lyon. Pedretti. Minner en del om Pirlo, fantastisk til å styre spillet. Van Bommel,  kommer ikke på så mange gode høyrebacker i farta. Migel men han turte vi jo ikke bruke penga på før han gikk til Valencia så det var synd. Og han brasilianske som Liverpool er ute etter i den spanske ligaen. Var det Alves han het? Baines hvis vi er ute etter venstreback. Evt Bridge. SWP hvis vi er ute etter høyreving. Han er nok på vei vekk fra Chelsea denne sommeren hvis Mourinho ikke vil satse på han neste sesong. Kan nok fortsette en stund men orker ikke gå gjennom alle lagene akkurat nå.

Som sagt. Geremi er en ok spiller. Fikk han til en bra pris. Han er kjekk å ha i stallen, og det er fint med en bred stall. Men vi får hverken noen revolusjon på verken høyreback, venstreback, høyreving, eller sentralt på midtbanen som det virker til at enkelte tror... Forsvarer kjøpet av Geremi hvis noen ikke skjønte det.

twominds

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 84
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #37 på: 04. Juli 2007, 11:12 »
Sier meg veldig enig med 9shearer9 her i at geremi nok er en investering i bredde i stallen. Han vil nok spille mye på høyre back og gjøre en god jobb, men noen ny stjerne blir han ikke. Mye spiller for pengene, men det er alt. Det er heller ikke på høyre back du skal sprenge banken.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #38 på: 04. Juli 2007, 11:24 »
Skal ikkje utelukke at Geremi kan bli ei stjerne i klubben. han har jo ein imponerande CV, og at han har spelt på Real Madrid, vore kåra til sesongens beste spelar i Boro, og holdt seg i Chelsea under Mourinho og fått ein del speletid. Eg trur han er litt undervurdert, og at han kan komme tilbake er slett ikkje umulig.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #39 på: 04. Juli 2007, 13:27 »
Nettop! Godt sagt (eventuelt skrevet), Geir Andreas!

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #40 på: 04. Juli 2007, 17:03 »
Har aldri sagt noe annet enn at Geremi er et godt kjøp..... Virker som at ingen fikk det med seg... Ser at Beye blir linket. Der har vi klasse.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #41 på: 04. Juli 2007, 17:05 »
Jeg skjønner ikke kritikken mot Geremi. De som har sett noen PL kamper med Chelsea i år hvor Geremi har spilt har vel sett at han er en veldig god høyreback. Tror han vil gjøre det utrolig bra i Newcastle.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #42 på: 04. Juli 2007, 17:28 »
Har aldri sagt noe annet enn at Geremi er et godt kjøp..... Virker som at ingen fikk det med seg... Ser at Beye blir linket. Der har vi klasse.

Mulig med en litt utdypende beskrivelse av Beye?
Jeg har lite kjentskap til ham, men per nå virker det sannsynlig at Beye er vårt neste kjøp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #43 på: 04. Juli 2007, 21:16 »
Tror vi får tak i en rekke spennende spillere til i løpet av de kommende ukene...

Beye....

Gleder meg til å 'høre' mer om han!

twominds

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 84
    • Vis profil
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #44 på: 04. Juli 2007, 21:25 »
Må også si at jeg heller ikke har sagt at geremi er et dårlig kjøp! for all del veldig god value for money!! Sier bare at han ikke er noen frelser.. :) hvem er denne beye?
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"