20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd har lagt ut denne fantastiske Rossi til salgs.  (Lest 1943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Nå skulle nok Glenn Roeder ønske at han kunne svi av noen millioner pund, som Newcastle manager, på dette unike talentet.

Ser dog ut som han skriver under for bunnlaget Parma.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Man Utd har lagt ut denne fantastiske Rossi til salgs.
« Svar #1 på: 06. Juli 2007, 19:39 »
hahah ^^
roeder hadde nok vært der på flekken ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Man Utd har lagt ut denne fantastiske Rossi til salgs.
« Svar #2 på: 06. Juli 2007, 20:08 »
Det overrasker meg faktisk at ManU selger Rossi. Jeg så Rossi for Italia mot England i U21-EM tidligere i sommer, og da var han god. Også i avslutningsfasen, selv om skuddene ikke ble så fryktelig farlige. Jeg har hatt inntrykk av at han har vært god i Parma, men han er selvsagt ikke god nok til å utkonkurrere verken Tevez, Ronaldo, Smith, Saha, Solskjær, Rooney eller Giggs. Dog er jeg fremdeles sikker på at Rossi blir en meget god fotballspiller med tiden. Selv om han tydeligvis ikke blir fullt så god som jeg trodde han skulle bli.

Nå skal det jo sies at han ikke fikk mye spilletid under Roeder da. Ihvertfall langt, langt mindre enn han selv og Ferguson var blitt forespeilet da Roeder meldte sin interesse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Man Utd har lagt ut denne fantastiske Rossi til salgs.
« Svar #3 på: 06. Juli 2007, 22:34 »
Nå skulle nok Glenn Roeder ønske at han kunne svi av noen millioner pund, som Newcastle manager, på dette unike talentet.


Hadde nok det. Spissparet til Roeder neste sesong hadde nok bestått av Rossi og Siberski med Ameobi som backup
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Man Utd har lagt ut denne fantastiske Rossi til salgs.
« Svar #4 på: 06. Juli 2007, 23:01 »
Martins og Owen hadde ihvertfall ikke blitt igjen, så ikke så urealistisk nei.
Roeder hadde nok fortalt oss at vi skulle være tålmodig, slik at Carrol og Kazenga Lua Lua kunne komme opp å briljere for oss om noen år når vi ville spilt Championship.

Nei faen så deilig med Ashley og Sam  ;D

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Man Utd har lagt ut denne fantastiske Rossi til salgs.
« Svar #5 på: 07. Juli 2007, 07:54 »
At Rossi er et stort talent er det ingen tvil om og jeg regner med at dette er en spiller vi kommer til å høre mer om i fremtiden.

At han ikke slo til slik som forventet i Newcastle må nok Roeder ta sin del av skylden for, da jeg mener at Rossi ikke fikk muligheten til å vise sitt talent og tekniske repertoar. De få kampene han fikk spille i var det som oftest som innbytter helt på tampen, og gjerne i forskjellige posisjoner. Rossi har verken høyden eller luftstyrken som ville tilfredstille Roeder sin primitive fotball-filosofi, derfor ble Sibierski valgt på topp fremfor Rossi, synd!

Jeg tror Rossi er en spiller for fremtiden, men han skjønner nok selv at både C. Ronaldo, Rooney, Nani, Anderson og nå mest sannsynlig også Tevez blir å finne foran han i køen om han velger å bli på Old Trafford, derfor mener jeg han vil gjøre klokt i å dra fra Scums!
« Siste redigering: 07. Juli 2007, 07:57 av Frode »