20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3210 på: 03. Feb. 2009, 09:23 »
Sitat fra: nufc.co.uk
Meanwhile, Joe dismissed reports claiming that United had tried to set up a swap deal involving Martins and Spurs striker Darren Bent.

"That was absolute nonsense and I don't know where that came from," he added.

Det er ihvertfall hva Kinnear hadde å si om saken.

Det har jo kommet mye sant ut av den kjeften de siste månedene, så dette stoler jeg 100% på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3211 på: 03. Feb. 2009, 09:24 »
Synes vi gjorde det bedre enn forventet i dette vinduet. Vi fikk inn to veldig gode spillere med bra erfaring fra Premier League. Og at vi kvittet oss med to spillere som ikke lengre var motivert for å spille for oss er helt greit.
Hadde håpet på flere kjøp, men det er jo vår elskede Newcastle det er snakk om, der det fort kan svinge fra bra til katastrofe.

Gode nyheter http://www.yeoldetreeandcrown.co.uk/modules/news/article.php?storyid=765 Mike Ashley vil sparke Wise og Ansette enten Shearer eller Steve Bruce i sommer.
« Siste redigering: 03. Feb. 2009, 09:28 av GMC »

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3212 på: 03. Feb. 2009, 09:27 »
Synes vi gjorde det bedre enn forventet i dette vinduet.

Hehehe, det sier vel det meste om forventningene folk har til Ashley & Co.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3213 på: 03. Feb. 2009, 09:29 »
Oppsummerer det meste:

Here are some of the more obvious questions the Board need to answer today, but don’t hold your breath:

Why wait again until the last minutes, when we knew from last time that deals can fall through and your are left with nothing - which is basically what happened yesterday - again.

Why negotiate for a couple of weeks on Shay Given’s move, finally accept what is probably a low bid (because we haven’t been officially told the fee), and go back the next day (final day) and ask for Michael Johnson, and allow that bid to be rejected - which it was.
Sounds daft on the part of Newcastle.

Where are the two loan players we were told have been agreed, one Italian and one Argentine, when the loan deals had already presumably been agreed with their clubs at around £440K each.
Other clubs, including Everton and Sunderland made loan deals yesterday.

The big question - how come we end up up with £10M, when we were short of players on January 1st and remain short of players after the window closes.
We had only one additional net player come through the door when talk of 4 or 5 players coming in were continually mentioned.

Why wasn’t the defense strengthened, when we went into the window short of full-backs. We do have Ryan Taylor in to help, and he looks a very good player, but he’s more of a utility player and not an out and out defender that we needed.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3215 på: 03. Feb. 2009, 10:09 »
Skjønner lite selv.
Det virker så lite proffesjonelt alt sammen.
Hvorfor vente så lenge=? Husker da Berba var klar for Spuds, han signerte 17 mai. Man trenger ikke å signe spillere 1 time før deadline hver jævla gang.

Og i tillegg denne Given-Johnson dealen er helt latterlig, for en amatørklubbH
Det er faktisk noe FM over Newcastle, ikke kjøpeviljen, men budviljen. Vi slenger inn et bud her og der og håper på det beste. hadde Johnson vært et toptarget for oss hadde vi så klart hatt han i stallen nå, mtp at Given skulle gå andre veien. I stedet virker det som de bare har brukt google, skrevet inn "descent midfielders+england" og lagt inn bud Johnson når de så navnet hans.

Nei takke meg til. La oss bare håpe vi overlever og bruker en formue til sommeren. Hvis ikke blir dette bare en seig pinelse hvor vi rykker ned til neste år i stedet...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Having A Laugh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 361
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3216 på: 03. Feb. 2009, 10:16 »
Newcastle United made a transfer deadline day bid for Wear-Tyne derby goal hero Kieran Richardson.
Sunderland rejected a bid for the midfielder less than 24 hours after the Tyne-Wear derby.

Newcastle and another club - rumoured to be Bolton - tried to sign the 24-year-old.

Richardson joined the Black Cats from Manchester United for £5.5m in 2007.

 :o

-Dont even think about it.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3217 på: 03. Feb. 2009, 10:22 »
Newcastle United made a transfer deadline day bid for Wear-Tyne derby goal hero Kieran Richardson.
Sunderland rejected a bid for the midfielder less than 24 hours after the Tyne-Wear derby.

Newcastle and another club - rumoured to be Bolton - tried to sign the 24-year-old.

Richardson joined the Black Cats from Manchester United for £5.5m in 2007.

 :o

-Dont even think about it.

Ashley legger inn bud der han vet at budet blir avslått.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3218 på: 03. Feb. 2009, 10:23 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/02/03/familiar-case-of-deadline-deflation-61634-22839390/

Einig i det som skrivast her. Det er mykje som verkar halvvegs, og eg skjønnar ikkje kvifor når ein kunne dreve på sidan 1 januar. Men no forventa eg ikkje noke meir heller. Me får berre håpa på at me ikkje får fleire skadar. Føler igrunn at det er gambling på høgt nivå Ashley drive med. Tape me i helga so er me ille ute. Men at dei skulle ha prøvd bytta Martins mot Bent verte berre for latterleg, kven seie nei til noke slikt?

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3219 på: 03. Feb. 2009, 10:27 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/02/03/familiar-case-of-deadline-deflation-61634-22839390/

Einig i det som skrivast her. Det er mykje som verkar halvvegs, og eg skjønnar ikkje kvifor når ein kunne dreve på sidan 1 januar. Men no forventa eg ikkje noke meir heller. Me får berre håpa på at me ikkje får fleire skadar. Føler igrunn at det er gambling på høgt nivå Ashley drive med. Tape me i helga so er me ille ute. Men at dei skulle ha prøvd bytta Martins mot Bent verte berre for latterleg, kven seie nei til noke slikt?

Nå er vel ikke Defoe og Keane veldig ulik Martins i spillestillen. Greit for Spurs å ha noen som er over 1,80 høye der framme også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3220 på: 03. Feb. 2009, 10:44 »
Den stallen vi stiller med nå skal være sterk nok til å holde seg i PL. Hvis det stemmer at de har lagt inn bud, men som ikke møtte evalueringen til budmottaker så er dette ingen krise. Castle mener Johnson ikke er verdt mer enn £8 mill og når da city takker nei så er det da fornuftig å ikke hive seg på med nye bud. Januarvinduet er kort og kan kanskje være preget av panikkjøp og budrunder blant klubber som desperat prøver å skaffe seg forsterkninger.

Jeg synes det er flott at castle klarer å ha is i magen og ikke hive seg på denne karusellen. Tror klubben holder seg og da er det bedre at vi gjør de rette kjøpene sportslig og økonomisk i sommer i stedet. Darren Bents verdi vil ikke akkurat stige sånn som tham bruker ham for tiden for å si det sånn..

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3221 på: 03. Feb. 2009, 11:02 »
Tenk at tottenham har brukt 600-700mp på et halvt år og fremdeles ligger laaaangt nede!! eg leer!!hahah ;D

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3222 på: 03. Feb. 2009, 11:08 »
Tenk at tottenham har brukt 600-700mp på et halvt år og fremdeles ligger laaaangt nede!! eg leer!!hahah ;D

Netto har de brukt i underkant av £8 millioner. Tror det er heller Tottenham fansen som ler av oss, og det er liten tvil om hvilket lag som har den lyseste framtiden.

http://www.soccerbase.com/transfers_by_team.sd?teamid=2590

600-700 mp var ikke rent lite heller det. Om man skal ta en Ashley er det kanskje greit å plukke fram noen tall som i det minste er litt realistiske.
« Siste redigering: 03. Feb. 2009, 11:13 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3223 på: 03. Feb. 2009, 11:16 »
Harper
Beye/S.Taylor-Colo-Bassong-R.Taylor/Enrique
Duff-Nolan-Barton-Jonas
Martins-Owen

skadefritt ser jeg ikke problemer med å holde oss oppe, men nå var den nå engang sånn at det sjelden er noe som heter skadefritt oppi nord-øst
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3224 på: 03. Feb. 2009, 11:17 »
Hvorfor prøvde vi ikke å hente Cudicini som gikk på free agent, når vi visste Given ville glippe? Fuck! han er bedre enn Harper
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...