20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377698 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3120 på: 02. Feb. 2009, 18:44 »
Og med Given, hva med å snu litt på flisa? Blir det ikke spennende å la Harper få sjansen, spes når du vet at han er kapabel nok til det? DET var 1 stk posisjon vi hadde misnt problemer å selge fra, mtp bredden der. Hvis han ville gå, så ser jeg ingen problemer med det.


Jepp. Breddefotball er kjempehyggelig!

Tenk det hvor spennende det vil bli om Harper blir skadet og f.eks Krul får sjansen.

Nå kverrulerer du bare.. Tipper du skjønte hva jeg mente
Ja heia gutta!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3121 på: 02. Feb. 2009, 18:45 »
spennende ja! da kan det jo hende vi taper med 4 i stedet for 1... og det er jo spennende!
Neida, men jeg har trua på de unge keeperne i klubben jeg. Ser ikke helt at det er så sinnsykt stort problem at vi mister given. Harper spilte utrolig godt i fjor, så vi vet jo hva han kan. Jeg har alltid sagt vi har hatt PL's beste 1. keeper og reserve keeper.
Men irriterer noe jævlig at vi har udugelig styre som er ol mestere i å gi falske forhåpninger!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3122 på: 02. Feb. 2009, 18:46 »
Og med Given, hva med å snu litt på flisa? Blir det ikke spennende å la Harper få sjansen, spes når du vet at han er kapabel nok til det? DET var 1 stk posisjon vi hadde misnt problemer å selge fra, mtp bredden der. Hvis han ville gå, så ser jeg ingen problemer med det.


Jepp. Breddefotball er kjempehyggelig!

Tenk det hvor spennende det vil bli om Harper blir skadet og f.eks Krul får sjansen.

Nå kverrulerer du bare.. Tipper du skjønte hva jeg mente

At ambisjonsnivået ikke er så høyt?




Hvis vi hvert år erstatter våre beste spillere med spillere som er "nesten like gode", får vi et knakandes godt lag om noen år. Vent... har vi ikke holdt på sånn de siste sesongene en stund nå? Holder vi på å rykke ned? Ooops.
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 18:49 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3123 på: 02. Feb. 2009, 18:48 »
At SSN sier at Wise og Ashley har jobbet iherdig i dag tar jeg ikke for god fisk. Når jeg er på jobb er jeg også veldig god til å late som jeg gjør noe. Tipper Wise og Ashley sitte på Facebook og snakker med bestemødrene på tlf.

Ja vi tipper det... Herrejemen mann

Hvorfor ikke? De har løyet før. De vil gi et inntrykk til fansen om at de jobber med overganger slik at vi skal si sånn som du sier: Ashley er verdens beste, og han gjør en kongejobb. Wise er en trollmann med transfers.
[/quote]

Hvis det var du som var sjef på den jobben du snakker om, at du også er flink til å late som om du gjør noe... Herregud man, det er din gesjeft og det viktigste er å få prosjektet i sving -> profitt & suksess! Facebook og bestemødre... Ikke vær helt på kjøret er du grei
[/quote]

Få prosjektet i sving --> profitt og suksess! hahahahaha, ja masse profitt (til Ashley) , lite suksess til newcastle. Men det er godt du er fornøyd ivertfall.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3124 på: 02. Feb. 2009, 18:53 »
Og med Given, hva med å snu litt på flisa? Blir det ikke spennende å la Harper få sjansen, spes når du vet at han er kapabel nok til det? DET var 1 stk posisjon vi hadde misnt problemer å selge fra, mtp bredden der. Hvis han ville gå, så ser jeg ingen problemer med det.


Jepp. Breddefotball er kjempehyggelig!

Tenk det hvor spennende det vil bli om Harper blir skadet og f.eks Krul får sjansen.

Nå kverrulerer du bare.. Tipper du skjønte hva jeg mente

At ambisjonsnivået ikke er så høyt?

...at du også sikkert er en av de som mener at Newcastle alltid har hatt gode spillere som kriger om målvaktplassen, og at om noen i den posisjonen skulle blitt solgt, som det var snakk om at Krul skulle ifjor, så var det ikke det verste som kunne skje... Poenget bunner jo til argumentet om vi har blitt forsterket i vinduet eller ikke. At Given går, når vi har Harper og Krul + unggutter som Forster og Söderberg, er ikke å betrakte som verdens største nedtur. Hvor mange reserver ville du hatt til Given? Var det slik at det var akkurat perfekt slik som det var? Siden Given nå er gått, så er vi jævlig tynn på keeperplassen?
 
Ja heia gutta!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3125 på: 02. Feb. 2009, 18:54 »
Og med Given, hva med å snu litt på flisa? Blir det ikke spennende å la Harper få sjansen, spes når du vet at han er kapabel nok til det? DET var 1 stk posisjon vi hadde misnt problemer å selge fra, mtp bredden der. Hvis han ville gå, så ser jeg ingen problemer med det.


Jepp. Breddefotball er kjempehyggelig!

Tenk det hvor spennende det vil bli om Harper blir skadet og f.eks Krul får sjansen.

Krul er 20 år og Nederlandsk u-21 keeper. Hvorfor skulle ikke han kunne takle det? Vi har da spilt fast med unggutter før og gjort det greit. Greit at keeperplassen er spesiell, men jeg har faktisk god tro på at Krul skulle taklet det bra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3126 på: 02. Feb. 2009, 18:55 »
At SSN sier at Wise og Ashley har jobbet iherdig i dag tar jeg ikke for god fisk. Når jeg er på jobb er jeg også veldig god til å late som jeg gjør noe. Tipper Wise og Ashley sitte på Facebook og snakker med bestemødrene på tlf.

Ja vi tipper det... Herrejemen mann

Hvorfor ikke? De har løyet før. De vil gi et inntrykk til fansen om at de jobber med overganger slik at vi skal si sånn som du sier: Ashley er verdens beste, og han gjør en kongejobb. Wise er en trollmann med transfers.

Hvis det var du som var sjef på den jobben du snakker om, at du også er flink til å late som om du gjør noe... Herregud man, det er din gesjeft og det viktigste er å få prosjektet i sving -> profitt & suksess! Facebook og bestemødre... Ikke vær helt på kjøret er du grei
[/quote]

Få prosjektet i sving --> profitt og suksess! hahahahaha, ja masse profitt (til Ashley) , lite suksess til newcastle. Men det er godt du er fornøyd ivertfall.
[/quote]

Litt glad jeg slipper å kjøpe julegaver og bursdagspresanger til deg hvert år iallefall... Kunne det ærlig talt ikke vært verre for deg mtp Newcastles innsats i vinduet?
Ja heia gutta!

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3127 på: 02. Feb. 2009, 18:56 »
Rett og slett en skandale dette her, helt utrolig at vi ikke får til flere transfers.
Nå blir dette her personlig mot Ashley, og det er fullt fortjent.
Griske onkel skrue, prøver å kvitte seg med alle stjerner for å få masse igjen for transfers, for så å selge klubben med megaprofitt. Ja, han har betalt noe gjeld, men hva i helvete gjør det når han krever 3 ganger pengene igjen.

Jeg ser KUN 1 POSITIV ting ved at vi rykker ned, det er at den korpulente feide fleskegrisen taper millioner av kroner og sannsynligvis går konkurs.
At han bruker NUFC til å dekke egen gjeld, er en stor skandale.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3128 på: 02. Feb. 2009, 19:00 »
har ikke newcastle en gjeld på 2 mrd? eller er jeg på dypt vann? mener jeg leste det... i såfall så betyr det at ashley ikke har slettet noe
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3129 på: 02. Feb. 2009, 19:01 »
At SSN sier at Wise og Ashley har jobbet iherdig i dag tar jeg ikke for god fisk. Når jeg er på jobb er jeg også veldig god til å late som jeg gjør noe. Tipper Wise og Ashley sitte på Facebook og snakker med bestemødrene på tlf.

Ja vi tipper det... Herrejemen mann

Hvorfor ikke? De har løyet før. De vil gi et inntrykk til fansen om at de jobber med overganger slik at vi skal si sånn som du sier: Ashley er verdens beste, og han gjør en kongejobb. Wise er en trollmann med transfers.

Hvis det var du som var sjef på den jobben du snakker om, at du også er flink til å late som om du gjør noe... Herregud man, det er din gesjeft og det viktigste er å få prosjektet i sving -> profitt & suksess! Facebook og bestemødre... Ikke vær helt på kjøret er du grei

Få prosjektet i sving --> profitt og suksess! hahahahaha, ja masse profitt (til Ashley) , lite suksess til newcastle. Men det er godt du er fornøyd ivertfall.
[/quote]

Litt glad jeg slipper å kjøpe julegaver og bursdagspresanger til deg hvert år iallefall... Kunne det ærlig talt ikke vært verre for deg mtp Newcastles innsats i vinduet?
[/quote]

Du sitter vell i Cacapa eller Geremi drakten din nå? Eller kanskje xisco eller Nacho drakten din?
Jeg er fornøyd med nivået på spillerne vi har fått inn, men mener at Ashley kunne fått inn flere. Jeg hater at han stikker penger i sin egen lomme. Ikke tro at de kommer til å bli investert i skikkelig kvalitet i sommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3130 på: 02. Feb. 2009, 19:09 »
Hvis du eier en klubb kan du ta ut akkurat hva du vil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3131 på: 02. Feb. 2009, 19:10 »
Hvis du eier en klubb kan du ta ut akkurat hva du vil.
Og det har han gjort eller?

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3132 på: 02. Feb. 2009, 19:11 »
At SSN sier at Wise og Ashley har jobbet iherdig i dag tar jeg ikke for god fisk. Når jeg er på jobb er jeg også veldig god til å late som jeg gjør noe. Tipper Wise og Ashley sitte på Facebook og snakker med bestemødrene på tlf.

Ja vi tipper det... Herrejemen mann

Hvorfor ikke? De har løyet før. De vil gi et inntrykk til fansen om at de jobber med overganger slik at vi skal si sånn som du sier: Ashley er verdens beste, og han gjør en kongejobb. Wise er en trollmann med transfers.

Hvis det var du som var sjef på den jobben du snakker om, at du også er flink til å late som om du gjør noe... Herregud man, det er din gesjeft og det viktigste er å få prosjektet i sving -> profitt & suksess! Facebook og bestemødre... Ikke vær helt på kjøret er du grei

Få prosjektet i sving --> profitt og suksess! hahahahaha, ja masse profitt (til Ashley) , lite suksess til newcastle. Men det er godt du er fornøyd ivertfall.

Litt glad jeg slipper å kjøpe julegaver og bursdagspresanger til deg hvert år iallefall... Kunne det ærlig talt ikke vært verre for deg mtp Newcastles innsats i vinduet?
[/quote]

Du sitter vell i Cacapa eller Geremi drakten din nå? Eller kanskje xisco eller Nacho drakten din?
Jeg er fornøyd med nivået på spillerne vi har fått inn, men mener at Ashley kunne fått inn flere. Jeg hater at han stikker penger i sin egen lomme. Ikke tro at de kommer til å bli investert i skikkelig kvalitet i sommer.
[/quote]

Ja jeg skulle ønske han fikk inn fler, men jeg mener ikke at han skulle fått inn fler.. Kanskje jeg heller skal uttrykke meg slik, siden jeg ikke kan gå ut ifra at det er like lett å få inn spillere som det er på dataspill. Jeg kunne jo late som at jeg er grisegod på den jobben de gjør, slik at folk som du kunne blitt fornøyd, men så har jeg innsett at det kanskje ikke ER så sykt enkelt å få alt til, langt mindre å gjøre folk som deg fornøyd. De i Arsenal kan det tenker jeg, virker jo som Arshavin-dealen er like lett som å mekke spaghetti
Ja heia gutta!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3133 på: 02. Feb. 2009, 19:12 »
Skuffande at mi ikkje får inn 1 til. Eller desse 2 det var snakk om. Men det er no måte på kor mykje mi skal betala for ein spelar, og viss klubben seie nei so verte det vanskleg.

Skulle jo tru dei fleste hadde lært frå i sommar. Då var jo det same stemning her inne som no. Same innlegga, same svadaen om storspelarar so me skulle signert.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3134 på: 02. Feb. 2009, 19:15 »
Ja, men du kan ikkje ta 10mill pund rett i eigne lomme sånn utan vidare heller!

Viss du ser på oversikten frå sist sesong, så har Ashley ikkje tatt peng ut av klubben, men satt peng inn i klubben.

Eg forsvar ikkje Ashley, men blir forbanna å lese på kva enkelte skriver av usannhetar!

Helt enig med deg! Jævli mye piss som skrives her av folk som ikke har snøring!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM