20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3060 på: 02. Feb. 2009, 18:01 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!

Så det er derfor så jævlig mange klubber holder på nå i siste liten? For du har merka at det er andre klubber enn oss som handler nå eller?

Den eneste som kan si noe slik er en som er i familie med monstret selv. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3061 på: 02. Feb. 2009, 18:03 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!

Så det er derfor så jævlig mange klubber holder på nå i siste liten? For du har merka at det er andre klubber enn oss som handler nå eller?
du er virkelig tett du Are Ashley

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3062 på: 02. Feb. 2009, 18:03 »
Taylor og Nolan er helt klart spillere vi trenger etter min mening, men stallen vi har nå er alt for liten. Vi trenger flere spillere inn. Det er det liten tvil om

Taylor og Nolan er stallfyll for min del, samme med Løvenkrans. . Eneste grunnen til at jeg kan være passe fornøyd med disse spillerene er at vi har så mange skader.

Jeg lurer litt på hvem du vil klubben skal hente, og for hvor mye?

Veloso, Matias Fernandes. . Osv. . for rundt £10 Mill pr. spiller. . det er slike spillere vi må ha for å satse litt. .

Ja for all del, fete spillere i praksis. Jeg føler, i den situasjonen vi er i nå, at vi trenger quick-fix spillere for å redde sesongen. Veloso og Fernandez er litt risky å blåse 20 mp på for å holde oss oppe. Hvis de trenger 6 mnd på å tilpasse seg, så er vi fucked uansett og må sannsynligvis selge te neste år. De som ikke kjøper noe særlig i januarvinduet er klubber som klarer seg fint med det de har, og heller går for slike talenter om sommeren hvor de har tid til å tilpasse seg bedre. Nolan og Taylor er spiller, med en utmerket holdning og vet hva de går til, og det er derfor jeg sier meg fornøyd med slike spillere i denne stund. Skulle gjerne hatt mine Ronaldoer, Velosoer og slikt, og alt skulle vært perfekt, men det er det ikke fopr tiden.. Hvorfor tror du Tottenham kjøper spillere som Keane, Chimbonda osv, og ikke flere Dos Santoser? Fordi de funker til en viss grad bedre for å redde sesongen

Helt forbanna enig.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3063 på: 02. Feb. 2009, 18:03 »
Vinduet er stengt.

Styrke stallen: Failed.

Mer penger i lomma til Ashley: Success.

Gjerrighet eller total talentløshet? You decide.
Oscillons From The Anti-Sun

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3064 på: 02. Feb. 2009, 18:04 »
Vi henter 3 spillere og mister 2. Og vi som skulle forsterke. Mener vi har gjort det stikk motsatte. Jævla amatørklubb

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3065 på: 02. Feb. 2009, 18:04 »
sjer dr ingen signeringer bler jeg S Y K T skuffet!!  >:(
Joey Barton 7

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3066 på: 02. Feb. 2009, 18:04 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!

Så det er derfor så jævlig mange klubber holder på nå i siste liten? For du har merka at det er andre klubber enn oss som handler nå eller?

Storklubbene henter ikke mange spillere så sent! Hverken LFC, Manu eller Chelsea har henta noen. Mulig Quaresma på lån til chelsea, men det er det. Det er jo en del panikk kjøp ute å går også da! synes det er latterlig at alt ska skje 2 timer før vinduet er over, ettersom de har 1 mnd. på å hente spillere. Arsenal henter trolig Arshavin nå, og det er sent, men det er også sikkert pga. Zenit er noen slu jævler! Mener å huske vi henta Sibiersky helt i siste lita da han ble henta, og det var jo ikke noe storkjøp det heller
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3067 på: 02. Feb. 2009, 18:04 »
Hehe, voldsomme reaksjonar. Vi har henta inn to bra spelarar som forsterkar oss klart. Eg meinar fortsatt vi er forsterka dette januar-vinduet. Det er ikkje så enkelt å få inn store navn i januar, og dette er langt bedre enn dei januar-vindua vi har hatt dei siste åra. Det som irriterar er at Ashley går så mykje i pluss, og sjølv om eg ikkje kunne tenkt meg Johnson blir eg oppgitt over den inkompetansen som blir brukt i overgangsprosessen, kvifor ikkje bytte med Given?
'To spillere?
Kevin Nolan er ikke SÅ god, at han forsterker vår beste førsteellever nevneverdig mye.
Ryan Taylor er en ung, lovende spiller, men han gjør ikke annet enn å tilføre oss bredde på backen.
Peter Løvenkrands har ikke spilt fotball på evigheter.

Så hvilke spillere er det du sikter til?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3068 på: 02. Feb. 2009, 18:05 »
Det er vel de samme som er fornøyd med dette vinduet som var fornøyd med vinduet i sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3069 på: 02. Feb. 2009, 18:06 »
altså,ingen
Joey Barton 7

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3070 på: 02. Feb. 2009, 18:06 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!

Så det er derfor så jævlig mange klubber holder på nå i siste liten? For du har merka at det er andre klubber enn oss som handler nå eller?
du er virkelig tett du Are Ashley

fantastisk argument, der fikk du virkelig satt meg på plass.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3071 på: 02. Feb. 2009, 18:08 »
tipper vi får bekreftet at Bernard signererte en 3års kontrakt rett før vinduet stengte
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3072 på: 02. Feb. 2009, 18:08 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!

Så det er derfor så jævlig mange klubber holder på nå i siste liten? For du har merka at det er andre klubber enn oss som handler nå eller?
du er virkelig tett du Are Ashley

fantastisk argument, der fikk du virkelig satt meg på plass.

De fleste andre klubbene har ikke syltynne staller og i tillegg 12 spillere på skadelista. De har heller ikke lovet fansen 5 nye spillere.
Oscillons From The Anti-Sun

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3073 på: 02. Feb. 2009, 18:09 »
Taylor og Nolan er helt klart spillere vi trenger etter min mening, men stallen vi har nå er alt for liten. Vi trenger flere spillere inn. Det er det liten tvil om

Taylor og Nolan er stallfyll for min del, samme med Løvenkrans. . Eneste grunnen til at jeg kan være passe fornøyd med disse spillerene er at vi har så mange skader.

Jeg lurer litt på hvem du vil klubben skal hente, og for hvor mye?

Veloso, Matias Fernandes. . Osv. . for rundt £10 Mill pr. spiller. . det er slike spillere vi må ha for å satse litt. .

Ja for all del, fete spillere i praksis. Jeg føler, i den situasjonen vi er i nå, at vi trenger quick-fix spillere for å redde sesongen. Veloso og Fernandez er litt risky å blåse 20 mp på for å holde oss oppe. Hvis de trenger 6 mnd på å tilpasse seg, så er vi fucked uansett og må sannsynligvis selge te neste år. De som ikke kjøper noe særlig i januarvinduet er klubber som klarer seg fint med det de har, og heller går for slike talenter om sommeren hvor de har tid til å tilpasse seg bedre. Nolan og Taylor er spiller, med en utmerket holdning og vet hva de går til, og det er derfor jeg sier meg fornøyd med slike spillere i denne stund. Skulle gjerne hatt mine Ronaldoer, Velosoer og slikt, og alt skulle vært perfekt, men det er det ikke fopr tiden.. Hvorfor tror du Tottenham kjøper spillere som Keane, Chimbonda osv, og ikke flere Dos Santoser? Fordi de funker til en viss grad bedre for å redde sesongen

Jeg skjønner hva du mener, men vi har faktisk klart å gå 100 mill kr. i overskudd nå ??? ???. . Som vil gå rett i apekattens lomme og han vil ikke kjøpe noen bedre spillere til sommeren heller. . Da vil han også gå i pluss . . Håper han selger klubben, han har bevist ovenfor meg ENDA en gang hvor inkompotent han er og hvor gjerrig han er. . Han må jo faen forstå at han ikke vinner fansen tillitt tilbake ved å gå 100 millioner kr i pluss ? ?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3074 på: 02. Feb. 2009, 18:10 »
Det er vel de samme som er fornøyd med dette vinduet som var fornøyd med vinduet i sommer.

Hadde det ikke vært for de spillerne vi hentet i sommer så ville nok sesongen sett betydelig verre ut. Man kan vel ikke si at f.eks Bassong, Jonas, Guthrie har floppet eller?