20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3045 på: 02. Feb. 2009, 17:49 »
Pengene kan jo komme godt med i neste års syltynne budsjett. Når vi spiller i championship foran 35 000 tilskuere.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3046 på: 02. Feb. 2009, 17:52 »
Kuranyi -> Everton på lån?
Oscillons From The Anti-Sun

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3047 på: 02. Feb. 2009, 17:52 »
blir så jævlig lei av å høre på all sytinga til folk som bare vil ha store overskrifter å prate om.

DET NYTTER IKKE Å BARE SPY UT PENGER PÅ STORE NAVN!

Det krever tid og planlegging, og vi som newcastle-supportere burde vite dette best av alle. Jeg er ihvertfall fornøyd så langt med den jobben de har gjort, markedet er jo et helvete med så mange rike eiere og gjerrige klubber.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3048 på: 02. Feb. 2009, 17:54 »
Det krever tid og planlegging, og vi som newcastle-supportere burde vite dette best av alle. Jeg er ihvertfall fornøyd så langt med den jobben de har gjort, markedet er jo et helvete med så mange rike eiere og gjerrige klubber.

Er dette ironisk/sarkastisk ment?
Oscillons From The Anti-Sun

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3049 på: 02. Feb. 2009, 17:55 »
blir så jævlig lei av å høre på all sytinga til folk som bare vil ha store overskrifter å prate om.

DET NYTTER IKKE Å BARE SPY UT PENGER PÅ STORE NAVN!

Det krever tid og planlegging, og vi som newcastle-supportere burde vite dette best av alle. Jeg er ihvertfall fornøyd så langt med den jobben de har gjort, markedet er jo et helvete med så mange rike eiere og gjerrige klubber.
Tid og planlegging!!!? Det er jo det som er poenget! eller kanskje man ikke visste at det var åpent transfervindu nå i januar? nisse!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3050 på: 02. Feb. 2009, 17:56 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3051 på: 02. Feb. 2009, 17:57 »
blir så jævlig lei av å høre på all sytinga til folk som bare vil ha store overskrifter å prate om.

DET NYTTER IKKE Å BARE SPY UT PENGER PÅ STORE NAVN!

Det krever tid og planlegging, og vi som newcastle-supportere burde vite dette best av alle. Jeg er ihvertfall fornøyd så langt med den jobben de har gjort, markedet er jo et helvete med så mange rike eiere og gjerrige klubber.

Hehehehe
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3052 på: 02. Feb. 2009, 17:58 »
Jøssda. Chopra kan være på vei bort fra Sunderland. Ble de så pissed over bommen hans i går, at de selger han allerede i dag?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3053 på: 02. Feb. 2009, 17:59 »
Are: du er jo totalt ute å kjøre! i newcastle skal ALT gjøres helt på slutten! ufattelig latterlig!

Så det er derfor så jævlig mange klubber holder på nå i siste liten? For du har merka at det er andre klubber enn oss som handler nå eller?

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #3054 på: 02. Feb. 2009, 17:59 »
Uff.Detta er dårlig..jeg skjønner ikke tankegangen og mentaliteten her!.Detta er langt ifra godt nok til å holde oss oppe.Det feite svinet på toppen der skulle vært skutt..gud å jeg HATER den mannen >:(

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3055 på: 02. Feb. 2009, 18:00 »
Hehe, voldsomme reaksjonar. Vi har henta inn to bra spelarar som forsterkar oss klart. Eg meinar fortsatt vi er forsterka dette januar-vinduet. Det er ikkje så enkelt å få inn store navn i januar, og dette er langt bedre enn dei januar-vindua vi har hatt dei siste åra. Det som irriterar er at Ashley går så mykje i pluss, og sjølv om eg ikkje kunne tenkt meg Johnson blir eg oppgitt over den inkompetansen som blir brukt i overgangsprosessen, kvifor ikkje bytte med Given?

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3056 på: 02. Feb. 2009, 18:00 »
Jeg er ikke fornøyd.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3057 på: 02. Feb. 2009, 18:01 »
Jeg er ikke fornøyd.
Ikke jeg heller
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3058 på: 02. Feb. 2009, 18:01 »

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3059 på: 02. Feb. 2009, 18:01 »
Taylor og Nolan er helt klart spillere vi trenger etter min mening, men stallen vi har nå er alt for liten. Vi trenger flere spillere inn. Det er det liten tvil om

Taylor og Nolan er stallfyll for min del, samme med Løvenkrans. . Eneste grunnen til at jeg kan være passe fornøyd med disse spillerene er at vi har så mange skader.

Jeg lurer litt på hvem du vil klubben skal hente, og for hvor mye?

Veloso, Matias Fernandes. . Osv. . for rundt £10 Mill pr. spiller. . det er slike spillere vi må ha for å satse litt. .

Ja for all del, fete spillere i praksis. Jeg føler, i den situasjonen vi er i nå, at vi trenger quick-fix spillere for å redde sesongen. Veloso og Fernandez er litt risky å blåse 20 mp på for å holde oss oppe. Hvis de trenger 6 mnd på å tilpasse seg, så er vi fucked uansett og må sannsynligvis selge te neste år. De som ikke kjøper noe særlig i januarvinduet er klubber som klarer seg fint med det de har, og heller går for slike talenter om sommeren hvor de har tid til å tilpasse seg bedre. Nolan og Taylor er spiller, med en utmerket holdning og vet hva de går til, og det er derfor jeg sier meg fornøyd med slike spillere i denne stund. Skulle gjerne hatt mine Ronaldoer, Velosoer og slikt, og alt skulle vært perfekt, men det er det ikke fopr tiden.. Hvorfor tror du Tottenham kjøper spillere som Keane, Chimbonda osv, og ikke flere Dos Santoser? Fordi de funker til en viss grad bedre for å redde sesongen
Ja heia gutta!