20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3000 på: 02. Feb. 2009, 17:04 »
Jævelen Ashley går fan meg i pluss dette vinduet også! Ikke det at jeg hadde trodd noe annet... Blir kvalm av den fyren!!

For øyeblikket ligger vi £10 mill. i pluss og ikke sett en dritt til de £10mill. asley og kinnear lovet oss
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3001 på: 02. Feb. 2009, 17:10 »
51 minutt igjen. Vent med slaktinga til då. Ikkje det at eg har noko tru på at vi henta inn fleire men en veit aldri.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #3002 på: 02. Feb. 2009, 17:11 »
Ashley og JK jobber fortsatt sier SSN. LA OSS KRYSSE FINGRENE!!!

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3003 på: 02. Feb. 2009, 17:12 »
hvorfor kaster ikke vi noen kluter for å få tak i quaresma????

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3004 på: 02. Feb. 2009, 17:13 »
hvorfor kaster ikke vi noen kluter for å få tak i quaresma????
Fordi han har floppet TOTALT i Inter og sikkert krever en FET lønn.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #3005 på: 02. Feb. 2009, 17:14 »
Breaking News: Arsenal manager Arsene Wenger has told fans on the club's website that, as a result of his side's disappointing finish to this year's campaign, he may recruit several of the Arsenal Ladies team next season.

The Gunners have run out of steam at a crucial time once too often for the Frenchman, and he has identified a group of ladies that, he thinks, will be able to take the team to the next level, and challenge for the Premiership title.
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 17:18 av Ulf »

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3006 på: 02. Feb. 2009, 17:16 »
Syns ikke det er så halvgalt.. Given ut, vi har Harper. Syns ikke det er noen stor nedtur! Zoggy ut, inn med Taylor og Nolan. Inn med britisk stål, og vi er allerede 2 menn i pluss hvis man tar med Løvenkrantz. Riktig type spillere etter min mening
Ja heia gutta!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3007 på: 02. Feb. 2009, 17:18 »
Breaking News: Arsenal manager Arsene Wenger has told fans on the club's website that, as a result of his side's disappointing finish to this year's campaign, he may recruit several of the Arsenal Ladies team next season.

The Gunners have run out of steam at a crucial time once too often for the Frenchman, and he has identified a group of ladies that, he thinks, will be able to take the team to the next level, and challenge for the Premiership title.


HAHAHAHA
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3008 på: 02. Feb. 2009, 17:18 »
Syns ikke det er så halvgalt.. Given ut, vi har Harper. Syns ikke det er noen stor nedtur! Zoggy ut, inn med Taylor og Nolan. Inn med britisk stål, og vi er allerede 2 menn i pluss hvis man tar med Løvenkrantz. Riktig type spillere etter min mening
det handler om PL spill neste sesong og vi har penger... burde skjedd mer

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3009 på: 02. Feb. 2009, 17:20 »
Syns ikke det er så halvgalt.. Given ut, vi har Harper. Syns ikke det er noen stor nedtur! Zoggy ut, inn med Taylor og Nolan. Inn med britisk stål, og vi er allerede 2 menn i pluss hvis man tar med Løvenkrantz. Riktig type spillere etter min mening

det handler om PL spill neste sesong og vi har penger... burde skjedd mer
[/quote]

Ja det burde det. Vi må forsterke stallen
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3010 på: 02. Feb. 2009, 17:22 »
Det syns jeg vi allerede har... Jo mer, jo bedre, men i fornuftige porsjoner
Ja heia gutta!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3011 på: 02. Feb. 2009, 17:22 »
Syns ikke det er så halvgalt.. Given ut, vi har Harper. Syns ikke det er noen stor nedtur! Zoggy ut, inn med Taylor og Nolan. Inn med britisk stål, og vi er allerede 2 menn i pluss hvis man tar med Løvenkrantz. Riktig type spillere etter min mening

Må være deilig å ha så små forhåpninger. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3012 på: 02. Feb. 2009, 17:23 »
kjøp Sakho fra PSG
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3013 på: 02. Feb. 2009, 17:24 »
Syns ikke det er så halvgalt.. Given ut, vi har Harper. Syns ikke det er noen stor nedtur! Zoggy ut, inn med Taylor og Nolan. Inn med britisk stål, og vi er allerede 2 menn i pluss hvis man tar med Løvenkrantz. Riktig type spillere etter min mening

Må være deilig å ha så små forhåpninger. .
hahahaha ;D helt enig, da hadde vi ikke sitti her og venta på news!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3014 på: 02. Feb. 2009, 17:24 »
hmmm.. taylor kan jo umulig være så fantastisk god:P hvem idiot gidder å kjøpe zog for 6mp og i tillegg la en "god" taylor? jeg er skeptisk!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!