20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378651 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2865 på: 02. Feb. 2009, 14:54 »
Setante sier visstnok at Bent er klar for Sunderland.

Må innrømme at det hadde skuffa meg litt...

Skuffer meg sinnsykt. Perfekte erstatter for Owen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2866 på: 02. Feb. 2009, 14:54 »
Går Bent til Sunderland bør vi seriøst prøve oss på Cisse eller Jones.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2867 på: 02. Feb. 2009, 14:55 »
Jeg ser faktisk helst Colo på benken jeg. Kjør Bassong-Taylor i midtforsvar. Colo har for meg vært en enrom skuffelse... og i hvertfall til prisen å bedømme.
Koser meg stort at lille dritt Insomnia måtte ta til takke med Wigan for å få fart på karrieren. Utrolig overrated, og vi fikk en god penge for han. God deal av Newcastle
Colo kunne hoverhodet ikke lastes for noen av målene mot sland.

Såg du kampen eller? Coloccini skal lastast 100% for målet til Sunderland.

Coloccini har skuffa meg også, var ganske god tidlig i høst, men har vore svak i det siste. Det kan nok ha en sammenheng med at Beye er ute, men eg synes han gjer veldig mykje rart der bal. Posisjonerar seg merkelig, svak i lufta til stoppar å være, ikkje spesielt rask eller sterk heller. Det han er god på er at han vanligvis er flink til å kommunisere, samt at han har fin teknikk til stoppar å være.

Han skal selfølgelig få meir tid på seg, men eg synes eg ser Boumsong-tendensar allerede, blir verre og verre for kvar kamp synes eg. Og nei dette har ingenting om å vende seg imot egen spelar, synes berre ikkje han virkar til å være god nok for PL.

Enig, Colo har vært meget svak i det siste. Begynte OK, men har blitt svakere og svakere for hver kamp. Eier ikke hurtighet og er heller svak på hodet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2868 på: 02. Feb. 2009, 14:56 »
Vel, å hente en spiller fra Sunderland ser jeg på som utrolig urealistisk...
Kjedelig med Bent. men hva faen driver klubben vår med da? Kan ikke annonsere i det store og brede til SSN for å kinngjøre at Taylor er klar. Det som da er mest obsiktisvekkende er at vi har solgt Given og Insomnia, men da burde kanskje SSN vært på JJB og i Manchester fremover hos oss
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2869 på: 02. Feb. 2009, 14:57 »
Hva legger du til grunn at Colo er som bambi på isen?

SSN melder nå at city mest sannsynlig ikke selger flere spillere.

At Colo ikke har vært god nok.Han har ikke vært den forsterkninga vi har håpet på han skulle være og derfor synes jeg vi burde se etter en midstopper som kan gi Colo konkurangse.Men så det er sagt så tror jeg at Colo vill bli bedre neste år når han har fått satt seg til rette(håper jeg).Men igjen,tid har vi ikke nok av og vi er avhengi av at det  presteres nå med  tanke på våres situasjon så har vi ikke råd til unødvendige flauser

Men for tiden synes jeg han presterer altfor dårlig.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2870 på: 02. Feb. 2009, 14:59 »
Jeg ser faktisk helst Colo på benken jeg. Kjør Bassong-Taylor i midtforsvar. Colo har for meg vært en enrom skuffelse... og i hvertfall til prisen å bedømme.
Koser meg stort at lille dritt Insomnia måtte ta til takke med Wigan for å få fart på karrieren. Utrolig overrated, og vi fikk en god penge for han. God deal av Newcastle
Colo kunne hoverhodet ikke lastes for noen av målene mot sland.

Såg du kampen eller? Coloccini skal lastast 100% for målet til Sunderland.

Coloccini har skuffa meg også, var ganske god tidlig i høst, men har vore svak i det siste. Det kan nok ha en sammenheng med at Beye er ute, men eg synes han gjer veldig mykje rart der bal. Posisjonerar seg merkelig, svak i lufta til stoppar å være, ikkje spesielt rask eller sterk heller. Det han er god på er at han vanligvis er flink til å kommunisere, samt at han har fin teknikk til stoppar å være.

Han skal selfølgelig få meir tid på seg, men eg synes eg ser Boumsong-tendensar allerede, blir verre og verre for kvar kamp synes eg. Og nei dette har ingenting om å vende seg imot egen spelar, synes berre ikkje han virkar til å være god nok for PL.

Jeg er enig i at han dret seg ut på det første målet. Men jeg er ikke enig i det andre du sier.. Det er langt vanskeligere å være den stopperen som skal dekke opp og styre fremfor stopperen som skal støte og takle slik Bassong er.

Det er alltid Colo som ser ut som han er syndebukken dersom det skjer noe bak, uavhengig av hvem som faktisk gjorde en dårlig jobb, i går var det Butt som dreit seg ut, men Colo ser ut til å få mesteparten av kjeften. Colo tar seg av 90% av andre sine feil, det så man flere eksempler på i går, men noen ganger går det ikke og da er det Colo som ser ut som syndebukken. Det er nok ikke lett å spille med Edgar og en Enrique som svinger enormt i sine prestasjoner.

Men han har to klare svakheter. Han er for dårlig på hode mot store sterke spisser, og han er treg i vendinger, dersom ballen blir spilt i bakrommet sliter han med å vende om å sette fart mot eget mål.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2871 på: 02. Feb. 2009, 15:10 »
Hvis vi tar kampen igår så var Colo desidert vår dårligste bak. Spillere som Bassong og Enrique var flere hetehoder bedre. Og mtp pris og tiltenkt rolle (venstreback og stopper backup) kontra hva Colo var ment som (forsvarassjef), så er det litt skremmende.. Alle kan ha en dårlig dag på jobben, bare synd Colo har hatt måneder
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2872 på: 02. Feb. 2009, 15:13 »
Jeg er enig i det. Kampen i går var veldig dårlig! Men utover det så synes jeg ikke han har gjort det så dårlig.. Han har bare hatt en annen stor tabbe, og det tror jeg var mot Stoke om jeg ikke husket helt feil.

Formen har ikke vært kanon, men det har det ikke vært for noen av spillerne våre. Og Colo har den vanskeligste og med utsatte posisjonen bak i forsvar. Siden Bassong får lov til å støte er han sjelden den siste mannen som blir lurt, og der av er det mange som ikke legger skylden på han.

Og Enrique var kanon i går, men han har hatt kamper hvor han har sett ut som en jenteunge, og bommet på pasninger på 3 meter. Og når man har han på venstrekant, Edgar på høyre og en Bassong som støter 10 av 10 ganger er det ikke lett å binde sammen det forsvaret.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2873 på: 02. Feb. 2009, 15:14 »
Jeg ser faktisk helst Colo på benken jeg. Kjør Bassong-Taylor i midtforsvar. Colo har for meg vært en enrom skuffelse... og i hvertfall til prisen å bedømme.
Koser meg stort at lille dritt Insomnia måtte ta til takke med Wigan for å få fart på karrieren. Utrolig overrated, og vi fikk en god penge for han. God deal av Newcastle
Colo kunne hoverhodet ikke lastes for noen av målene mot sland.

Såg du kampen eller? Coloccini skal lastast 100% for målet til Sunderland.

Coloccini har skuffa meg også, var ganske god tidlig i høst, men har vore svak i det siste. Det kan nok ha en sammenheng med at Beye er ute, men eg synes han gjer veldig mykje rart der bal. Posisjonerar seg merkelig, svak i lufta til stoppar å være, ikkje spesielt rask eller sterk heller. Det han er god på er at han vanligvis er flink til å kommunisere, samt at han har fin teknikk til stoppar å være.

Han skal selfølgelig få meir tid på seg, men eg synes eg ser Boumsong-tendensar allerede, blir verre og verre for kvar kamp synes eg. Og nei dette har ingenting om å vende seg imot egen spelar, synes berre ikkje han virkar til å være god nok for PL.

Jeg er enig i at han dret seg ut på det første målet. Men jeg er ikke enig i det andre du sier.. Det er langt vanskeligere å være den stopperen som skal dekke opp og styre fremfor stopperen som skal støte og takle slik Bassong er.

Det er alltid Colo som ser ut som han er syndebukken dersom det skjer noe bak, uavhengig av hvem som faktisk gjorde en dårlig jobb, i går var det Butt som dreit seg ut, men Colo ser ut til å få mesteparten av kjeften. Colo tar seg av 90% av andre sine feil, det så man flere eksempler på i går, men noen ganger går det ikke og da er det Colo som ser ut som syndebukken. Det er nok ikke lett å spille med Edgar og en Enrique som svinger enormt i sine prestasjoner.

Men han har to klare svakheter. Han er for dårlig på hode mot store sterke spisser, og han er treg i vendinger, dersom ballen blir spilt i bakrommet sliter han med å vende om å sette fart mot eget mål.

Heilt einig med deg. Dessuten verte det for dumt å stempla han som bomkjøp allerede no. Alt for tidleg og dessuten altfor urettferdig med tanke på kva som har skjedd og skjer i denne klubben.
Han er kanskje treig i vendingane men han er ikkje treig i å springa. Synst han har brukbar fart. Problemet ligg på midtbana og framøve. Me mysse ballen heile tida og vert teke på senga bakover. Feilpasningane florerar jo. Og ingen av dei er Colo eller Bassong sin feil. Men dei prøvar jo so godt dei kan å rydde opp når me for 10 gong har mysst ballen i angrep og det andre laget kontrar. Det er jo Butt eine og åleina so er grunn til at Colo no er skada i so fall. Håpleus heading tilbake. Ja Colo var skuld i målet går ja. Men Colo og Bassong viste i kampar før jul at dei kan verte eit veldig godt stopparpar.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2874 på: 02. Feb. 2009, 15:17 »
Hadde ikke Colo gjort den ene tabben, så ville eg sagt han var bedre enn Taylor. Dessuten vil eg si at tanken til Colo var rett, men det viste seg at han kanskje burde tatt duellen i stedet for å prøve å sette han offside.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2875 på: 02. Feb. 2009, 15:17 »
i følge "google translater" så stod det følgende om veloso:

Miguel Veloso mangler

Utøveren Miguel Veloso ikke dukket opp på trening morgenen mandag, den Academy Sportsartikler / Puma har ikke så langt vist noen begrunnelse.

dette kan jo tyde bra, hvis vi er på jakt etter han
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2876 på: 02. Feb. 2009, 15:19 »
Hadde ikke Colo gjort den ene tabben, så ville eg sagt han var bedre enn Taylor. Dessuten vil eg si at tanken til Colo var rett, men det viste seg at han kanskje burde tatt duellen i stedet for å prøve å sette han offside.

Einig. Taylor var jo til tider skremmande. Noke eg synst han er i kvar kamp for tida.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2877 på: 02. Feb. 2009, 15:19 »
Agenten til Veloso sa for en times tid siden at han ikke kom til å forlate sporting.. Men er evt merkelig at han ikke dukker opp på trening.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2878 på: 02. Feb. 2009, 15:19 »
Hvis ikke jeg tar feil var colo i en duell på første målet og klarte ikke å komme seg ut tidsnok. Sånt kan skje. Og ikke minst var det utrolig marginalt også. Meget godt sett av linjedommeren. Men pasingen var ikke ment som en pasning til cisse. Den skulle egentlig stusses i bakrom og da hadde cisse vært i offside med god margin.  Det hans første sesong i en liga med mye større tempo. Og jeg synes han har klart seg meget bra. Ingen virkelige gigabrølere som mange av sine forgjengere har gjort. Som jeg sa ovenfor, problemet for Colo Bassong og hele forsvarsrekka er at de glemmer å følge med mann innenfor 16. De blir for opptatte av å ta ballen. Det er faktisk slik sjansene mot castel kommer. Det er ikke så ofte det skapes muligheter når vi har etablert forsvar. Og det er jo et enormt fremskritt. Før ga vi vekk mål i fleng når forsvaret var etablert også.

EDIT: Og så må dere ikke glemme at vi spilte mot Jones og Cisse. To spisser som utfyller hverandre veldig godt. Førstnevnte  Han er veldig god til å ta i mot og holde på ball mens Cisse springer i bakrom.
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 15:23 av InspectorC »

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2879 på: 02. Feb. 2009, 15:19 »
Når Ashley sender en mail om han kanskje kan ha noen breaking news snart, så handler det ikke om ungutten Fox i alle fall...  :)