20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378655 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2745 på: 01. Feb. 2009, 22:54 »
Synes ikke Newcastle bør kjøpe en ny keeper. La oss gi Harper sjansen frem til sommeren å se hvordan han klarer seg. Bruk pengene på Bent og en midtbane spiller til..

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2746 på: 01. Feb. 2009, 22:57 »
Huff eg blir deprimert av å tenke på at Ameobi har signert 3-års kontrakt. Er vel ikkje lenge før det vanka testimonial på han og då skal eg IKKJE være der  :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2747 på: 01. Feb. 2009, 22:58 »
Harps
(s/r) Taylor-Bassong-Colo-Enrique
Jonas-Nolan-Veloso-Duff
Bent-Martins

... Mot WBA hadde vert greit  ;)

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2748 på: 01. Feb. 2009, 23:01 »
Harps
(s/r) Taylor-Bassong-Colo-Enrique
Jonas-Nolan-Veloso-Duff
Bent-Martins

... Mot WBA hadde vert greit  ;)

Du må være litt av en positiv kar du. Beundrer deg for det, men det er vel heller meget lite sannsynlig at det laget der stiller i neste kamp. Men jeg slenger meg på håpet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2749 på: 01. Feb. 2009, 23:04 »
vi har gode spisser snart klare, husk det folkens. Martins og Viduka er rett rundt hjørnet. Når det er sagt så hadde det vært alldeles gull å få inn Bent som erstatter for Owen. Da hadde vi hatt en juvel av en spiss i mange år fremover tror jeg. Bent og Martins kunne blitt krutt!

Synes vi sårt mangler en kreativ person på midten og jeg sitter enda med et håp om at vi har fått med Elano i Given-dealen. Nolan går vel for å være en box to box player og ikke et typisk anker? I så fall hadde et nytt anker med fart og pasningskvaliteter vært et digert løft for laget! Butt var tidvis på feil jorde i dag!!! Mbia tror jeg hadde vært überschmäcker, men kan nok se ut som om den dealen er død... Har vi andre alternativer? Kanskje vi kunne gjort et godt kjøp i Tom Huddlestone? jeg mener han har et uforløst potensiale! Mcgeady hadde vært en suveren erstatter for Zog, eller?

I dag var Enrique på backen tidvis helt keiser. Glem å selge han med en gang Joke in ear! Han kommer til å bli rå!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2750 på: 01. Feb. 2009, 23:10 »
Er ikke spisser det vi trenger ? Hallo våkne opp, vi stillte med Amøben og Caroll i dag, overhode ikke godt nok....

Carroll har jo vært god i de kampene han har spilt og vi har så absolutt ingenting å utsette på han. Vinner alt på hodet og er ikke lett å dytte vekk heller og herlig fightervilje. Nå er også Martins tilbake i trening og garantert klar til neste kamp. Owen er tilbake i slutten av mnd og Smith og Ameobi er også kandidater.

Selvfølgelig vil Bent være en solid forsterkning, men jeg mener at forsvaret og midtbanen er værre utsatt. Selger vi N`Zogbia også nå har vi solgt 2 vinger uten å ha en erstatter på samme plassen.
« Siste redigering: 01. Feb. 2009, 23:13 av Frode »

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2751 på: 01. Feb. 2009, 23:18 »
Huddlestone, hva huleste er det du røyker:).....Han er jo alt for feit og for dårlig. Spursfansen hater han jo for han er så dårlig.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2752 på: 01. Feb. 2009, 23:18 »
I teorien så kan vi vinne en tittel snart ;)

Maldini gir seg på det italienske landslaget - Italia vinner VM
Aragones utelater Raul - Spania vinner EM

Given forlater Newcastle - Newcastle vinner...?

Lov til å håpe :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2753 på: 01. Feb. 2009, 23:19 »
Har eg gått glipp av noe ?  ::) To vinger, tenker du tilbake til sommeren og Milner ? Håper også på en ving. Vi rissikerer å sitte igjen med bare tre vinger pluss Geremi.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2754 på: 01. Feb. 2009, 23:20 »
apropos geremi, hva er det for en støvel?

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2755 på: 01. Feb. 2009, 23:21 »
Huddlestone, hva huleste er det du røyker:).....Han er jo alt for feit og for dårlig. Spursfansen hater han jo for han er så dårlig.

Huddlestone er ingen dårlig spiller! Fysisk sterk og MEGET god pasningsfot. Jeg tror han kunne blitt veldig bra på vår midtbane!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2756 på: 01. Feb. 2009, 23:25 »
Owen drar etter all sannsynlighet til sommeren og da er ikke jeg negativ til å få inn Bent nå. Viduka, Smith og Ameobi er ikke goe nok til å være førstevalg sammen med Martins som spiss. Carroll har imponert, men han skal heller ikke være noe førstevalg. Derfor er jeg posetiv til en ny spiss og hvis Bent vil til oss tror jeg han er noe av det ebste vi har sjanse på.


Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2757 på: 01. Feb. 2009, 23:27 »
Har eg gått glipp av noe ?  ::) To vinger, tenker du tilbake til sommeren og Milner ? Håper også på en ving. Vi rissikerer å sitte igjen med bare tre vinger pluss Geremi.

Stemmer det! Milner og Zog. Da sitter vi igjen med Duff og Jonas. Man kan bruke Geremi men helst ikke. Løvenkrands er spiss, selv om han kan spille ving så er ikke det hans posisjon. Sikkert andre spisser vi også kan plassere på vingen men som ikke er optimalt.

Jeg ser bare 2 alternativer, Duff og Jonas. Kansje lillebror LuaLua også, om han er ving, eller er han sentral midtbane?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2758 på: 01. Feb. 2009, 23:31 »
LuaLua er helst ving tror jeg. Vi mangler spillere her også, slik som vi gjør i mange andre posisjoner. Vi skulle hatt en ny spiss, en ny venstreback, en ny deffensiv midt, en ny ving + Ryan Taylor. Det får vi ikke dessverre og jeg ser også at det kanskje er større behov for ving enn en spiss, men slik situasjonen er ikke negativ til å få inn kvalitetsspillere som vi trenger.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2759 på: 01. Feb. 2009, 23:32 »
Ryan Taylor kan vel kanskje spille høyreving? Uansett trenger vi han vel som back så lenge Beye er skadet...