20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2730 på: 01. Feb. 2009, 22:27 »
Ikkje noko sjakktrekk å reise til Chelsea for penga når en ikkje får spele. Sidwell er et anna eksempel.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2731 på: 01. Feb. 2009, 22:28 »
Ben Haim til Mackams på lån dessuten.

Tragisk at vi ikke prøvde oss her

Han er jo crap. Vært elendig så og si hver kamp han har spilt for shitty så langt...

Nå er stort sett alle som spiller på shitty crap om dagen. Se på Richards og Dunne. Er ikke til å kjenne igjen. Mark Hughes er en elendig manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2732 på: 01. Feb. 2009, 22:32 »
Ben Haim til Mackams på lån dessuten.

Tragisk at vi ikke prøvde oss her

Han er jo crap. Vært elendig så og si hver kamp han har spilt for shitty så langt...

Nå er stort sett alle som spiller på shitty crap om dagen. Se på Richards og Dunne. Er ikke til å kjenne igjen. Mark Hughes er en elendig manager.

Jepp, spelar jo forferdelig fotball, fins ikkje samspel i det heile tatt. Dei har en svært lang vei å gå før dei blir noko topplag, akkurat no er dei meir et bunnlag. Å handle inn folk som Belllamy er ikkje veien å gå når en skal bli best i verden. Måtte dei brenne, høgt oppe på hatlista mi no.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2734 på: 01. Feb. 2009, 22:41 »
Kan virke som Spurs henter Keane tilbake. Forhandler med Liverpool nå i følge SSN. Da ender nok Bent opp i Newcastle eller Sunderland.

Keane var ute av dagens Liverpool tropp og Benitez utelukket det ikke helt at han kunne være på vei bort da han svarte "I think so" på spørmålet om Keane ville være i Liverpool på samme tidspunkt imorgen.
At Tottenham kansje er ute etter Santa Cruz også gjør jo at de trenger penger, da kan det være noe i det du postet tidligere, at Bent kansje er på vei til NUFC. Det ville vært en klassespiller å få inn, men jeg ser ikke helt at det er spisser vi trenger mest av nå.......

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2735 på: 01. Feb. 2009, 22:45 »
Kan virke som Spurs henter Keane tilbake. Forhandler med Liverpool nå i følge SSN. Da ender nok Bent opp i Newcastle eller Sunderland.

Keane var ute av dagens Liverpool tropp og Benitez utelukket det ikke helt at han kunne være på vei bort da han svarte "I think so" på spørmålet om Keane ville være i Liverpool på samme tidspunkt imorgen.
At Tottenham kansje er ute etter Santa Cruz også gjør jo at de trenger penger, da kan det være noe i det du postet tidligere, at Bent kansje er på vei til NUFC. Det ville vært en klassespiller å få inn, men jeg ser ikke helt at det er spisser vi trenger mest av nå.......
ser poenget ditt, men paret Carroll-Ameobi....

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2736 på: 01. Feb. 2009, 22:45 »
500 millioner kroner, ja. Morten Pedersen har vært på søndagsfylla igjen skjønner jeg.
Oscillons From The Anti-Sun

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2737 på: 01. Feb. 2009, 22:46 »
Hehehehe

http://www.dagbladet.no/2009/02/01/sport/fotball/premier_league/man_city/4645261/
Hvis dette er riktig må det jo komme noen klassespillere det neste døgnet... hahaha

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2738 på: 01. Feb. 2009, 22:46 »
Er ikke spisser det vi trenger ? Hallo våkne opp, vi stillte med Amøben og Caroll i dag, overhode ikke godt nok....
Vi trenger en på lån som saviola.
Vi trenger en midtbane og kansje en kant. Barnes hadde våre glimrende, men neidavi følger ikke med i timen.
Og selvfølgelig Ryan Taylor på høyreback.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2739 på: 01. Feb. 2009, 22:48 »
Hahaha Dagens Dagbladet! Kordan i heite huleste kom an fram til slike tall ?§?S?#(=??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2740 på: 01. Feb. 2009, 22:50 »
ser poenget ditt, men paret Carroll-Ameobi....

Carroll spilte bra i dag, og gleder meg til aa se Carroll - Martins. Det tror jeg fort kan bli litt av et par :)
Shola var i mine oyne ganske elendig i dag, presset daarlig etter, og gjorde absolutt ikke jobben sin bra nok. Ble redd da han skulle ta straffen. Ameobi kan bedre, det vet vi, men det skjer altfor skjeldent! Faar vi inn Bent, kan vi snakke gode spisser. Har da Owen (frem til sommeren), Martins, Carroll, Bent (Xisco og Viduka boer ikke regnes med, da vi ikke har raad til aa bruke den ene, og den andre er for daarlig!!)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2742 på: 01. Feb. 2009, 22:51 »
I tillegg siterer de BreakingNews, som på sin side siterer SkySports. Glimrende journalistikk dette her. Måtte hans feberfantasier vise seg å være sanne!
Oscillons From The Anti-Sun

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2743 på: 01. Feb. 2009, 22:53 »
Newcastle treng ein spiss!!! Me spelar med AMEOBI. Og det seier alt!

Du får min stemme her

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2744 på: 01. Feb. 2009, 22:54 »
Westwood har vært linket før også tror jeg, men jeg håper vi satser på den keepertrioen vi har nå. Harper, Krul og Forster burde være god nok dekning. Forster og Krul er 21 år i år, og da må man kunne tørre å spille dem, hvis de først skal være i en førstelagstropp. Ellers er det ganske poengløst å ha gitt dem lange kontrakter!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM