20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378653 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2685 på: 01. Feb. 2009, 21:27 »
Taylor ser jeg på som bankers, så han tenkte jeg egentlig ikke på.

Men om vi får inn noen andre er jeg skeptisk til, men håper selvsagt vi skulle få inn et par til. Driter nesten i hvem de er så lenge de har bein på kroppen, vi trenger spillere!!

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2686 på: 01. Feb. 2009, 21:31 »
Taylor ser jeg på som bankers, så han tenkte jeg egentlig ikke på.

Men om vi får inn noen andre er jeg skeptisk til, men håper selvsagt vi skulle få inn et par til. Driter nesten i hvem de er så lenge de har bein på kroppen, vi trenger spillere!!

faen så opptimistiske dere er!! skal jeg si dere en ting? : Vi kommer ikke til å få inn EN jævla en!!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2687 på: 01. Feb. 2009, 21:32 »
"Manchester City FC are delighted to announce the signing of Shay Given from Newcastle United for an undisclosed fee."

Jævla typisk at vi ikke får høre hva overgangsummen er. .  >:(
Hehe, ja for det er jo fryktelig uvanlig.

Nå har vel City offentliggjort alle overgangssummer før Given signerte og det er vel enkelt og greit for at Wise har fått klar beskjed om at dette skal hemmeliggjøres for at vi skal bruke mindre penger på nye spillere. . Etter alt vi vet kan det hende at City har punga ut 15 mill pund for han, klart Ashley er fornøyd da så lenge det blir hemmelighets gjort.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2688 på: 01. Feb. 2009, 21:33 »
"Manchester City FC are delighted to announce the signing of Shay Given from Newcastle United for an undisclosed fee."

Jævla typisk at vi ikke får høre hva overgangsummen er. .  >:(
Hehe, ja for det er jo fryktelig uvanlig.

Nå har vel City offentliggjort alle overgangssummer før Given signerte og det er vel enkelt og greit for at Wise har fått klar beskjed om at dette skal hemmeliggjøres for at vi skal bruke mindre penger på nye spillere. . Etter alt vi vet kan det hende at City har punga ut 15 mill pund for han, klart Ashley er fornøyd da så lenge det blir hemmelighets gjort.

Ikke umulig nei
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2689 på: 01. Feb. 2009, 21:35 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m. The 32-year-old goalkeeper travelled to the north-west this morning for a medical examination and the clubs confirmed that the deal was complete late this evening. The move to Eastlands was widely expected after Given became publicly disillusioned with Newcastle's lack of progress over the past few years. The Republic of Ireland keeper had been at St James's Park for more than 11 years since arriving from Blackburn Rovers.

The Newcastle manager, Joe Kinnear, said on Friday that the Tyneside club had given City permission to speak to Given. United had secured Given's deputy, Steve Harper, on a new three-year contract last week. Although Harper is seen as a capable replacement, the loss of Given will only add to Kinnear's troubles in the same week that he lost Michael Owen and Joey Barton to injury, both players expected to spend several weeks on the sidelines. Kinnear did mange to secure the services of Bolton's Kevin Nolan, who signed for Newcastle in a £4m deal on Friday.

Given is the fourth City signing in the January transfer window, joining Wayne Bridge, Craig Bellamy and Nigel de Jong at Eastlands. The manager Mark Hughes told the club's website: "I have said for a long time that we need the experience of a keeper like Shay. I am delighted that we have been able to acquire such an accomplished keeper, and one so highly regarded by everyone in the Premier League.

"We are getting a very good keeper and the experience he has will help the two outstanding young keepers that we have here in Joe [Hart] and Kasper [Schmeichel]. I am looking for them all to grow as a group and it's important that we have that influence of a senior keeper."
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2690 på: 01. Feb. 2009, 21:35 »
Taylor ser jeg på som bankers, så han tenkte jeg egentlig ikke på.

Men om vi får inn noen andre er jeg skeptisk til, men håper selvsagt vi skulle få inn et par til. Driter nesten i hvem de er så lenge de har bein på kroppen, vi trenger spillere!!

faen så opptimistiske dere er!! skal jeg si dere en ting? : Vi kommer ikke til å få inn EN jævla en!!

Med tanke på at Ryan Taylor sto med Newcastle treningsdress på kampen i stad så regner jeg med at vi får han i det minste.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2691 på: 01. Feb. 2009, 21:37 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.

Latterlig lavt, når man vet hva de betalte for Bellamy og Bridge.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2692 på: 01. Feb. 2009, 21:38 »
"Manchester City FC are delighted to announce the signing of Shay Given from Newcastle United for an undisclosed fee."

Jævla typisk at vi ikke får høre hva overgangsummen er. .  >:(
Hehe, ja for det er jo fryktelig uvanlig.

Nå har vel City offentliggjort alle overgangssummer før Given signerte og det er vel enkelt og greit for at Wise har fått klar beskjed om at dette skal hemmeliggjøres for at vi skal bruke mindre penger på nye spillere. . Etter alt vi vet kan det hende at City har punga ut 15 mill pund for han, klart Ashley er fornøyd da så lenge det blir hemmelighets gjort.
Etter hva jeg kan se så har ikke Shitty offentliggjort noen av overgangssummene sålangt.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2693 på: 01. Feb. 2009, 21:40 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2694 på: 01. Feb. 2009, 21:41 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.
Og det er det Shitty som bekrefter eller?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2695 på: 01. Feb. 2009, 21:41 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.

Latterlig lavt, når man vet hva de betalte for Bellamy og Bridge.
'
Helt enig i det. Men her var vi ikke i en posisjon til å spille "hard to get". Given var soleklar på at han skulle bort, og vi har ingenting å skilte med sportslig i forhold til City. Og skal vi få inn nye spillere trenger vi pengene for Given, dessverre. Derfor måtte prisen bli så lav. Men det er jeg helt sikker på at du er enig i. Samtidig som ingen av oss kan si oss fornøyde med denne prisen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2696 på: 01. Feb. 2009, 21:43 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.
Og det er det Shitty som bekrefter eller?
Nei, Guardian, vet det er usikkert, men tror ærlig talt vi ikke har fått noe mer for han, tror du?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2697 på: 01. Feb. 2009, 21:45 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.
Og det er det Shitty som bekrefter eller?
Nei, Guardian, vet det er usikkert, men tror ærlig talt vi ikke har fått noe mer for han, tror du?
Nei, jeg tror ikke vi har fått noe mer enn det. Poenget mitt er bare at Shitty aldri offentliggjør overgangssummene.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2698 på: 01. Feb. 2009, 21:46 »
Shay Given has left Newcastle United for Manchester City on a four-and-a-half year deal worth £7.5m, possibly rising to £8m.
Og det er det Shitty som bekrefter eller?
Nei, Guardian, vet det er usikkert, men tror ærlig talt vi ikke har fått noe mer for han, tror du?
Nei, jeg tror ikke vi har fått noe mer enn det. Poenget mitt er bare at Shitty aldri offentliggjør overgangssummene.

Med god grunn vil jeg tro.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2699 på: 01. Feb. 2009, 21:46 »
Var vel som forventet. Hvis Given ville blitt så hadde de nok måtte dobble den summen.. Men hadde vært for teit å sette seg på bakbeina når Given selv vil dra.