20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378597 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2595 på: 01. Feb. 2009, 09:26 »
Newcastle Could Reignite Bid To Sign Rangers Skipper Barry Ferguson
Feb 1 2009 By Mark Guidi
NEWCASTLE are ready to launch a £2million deadline day swoop for Rangers captain Barry Ferguson.
The midfielder has been on Joe Kinnear's radar all month and now the Toon boss is set to follow up his interest with a formal bid.
Kinnear doesn't doubt Ferguson's ability although he has reservations about the player's fitness due to a recent ankle injury.
However, MailSport understands he has asked senior Newcastle stars their thoughts on Ferguson - and they urged him to make a move for the Scotland skipper.
Ferguson - who turns 31 tomorrow - doesn't want to leave Ibrox but would not turn down a switch to Newcastle if a bid is accepted.
Gers are desperate for money and need to bring in around £3million this month to ease the pressure being put on them by their bank.
They will reluctantly accept a minimum £2m for Ferguson.
Ibrox chiefs will now wait to see if Kinnear contacts them before the closure of the transfer window at 5pm tomorrow with a bid.
Meanwhile, Rino Gattuso insists Barry is the best player to come out of Scotland in more than a decade.
And he still can't believe the midfield star hasn't ended up at one of England's giants.
The World Cup winner will be back in Glasgow this week when his ACMilan side take on Gers in a glamour friendly.
Gattuso won't be up against former team-mate Ferguson because of a knee injury but is desperate to see the action and will have an eye on Fergie.
Rino said: "Barry is the best player from Scotland in the last 10 or 15 years. He is a very technical player.
"He is like a No.10 but with lots of passion as well.
"I find it strange he has never played with a big English club like Manchester United or Arsenal because he has the character to do it."
Gattuso is gutted he won't be able to join David Beckham, Ronaldinho and Kaka in Milan's line-up but can't wait to catch up with old boss Walter Smith.
He said: "I'm sad I will miss the chance to play Rangers at Ibrox. It will be great to meet up with old friends.
"I had only one-and-a-half years in Glasgow but it was a fantastic time. It's great Walter, Ally McCoist and Ian Durrant are all back at the club.
"Walter was the most important man in my career.
He gave me my big chance and I will never forget that.
"He has been an influence on my life too and I speak to him on the phone."
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2596 på: 01. Feb. 2009, 11:47 »
The People melder at Ashley har gitt dvergen sparken. I såfall ikke et minutt for tidlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2597 på: 01. Feb. 2009, 11:49 »
Hva? Det kommer i alle fall som en bombe.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2598 på: 01. Feb. 2009, 11:51 »
søndags pjatt er jeg redd...

men gjør meg i n g e n t i n g om det stemmer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2599 på: 01. Feb. 2009, 11:57 »
The People melder at Ashley har gitt dvergen sparken. I såfall ikke et minutt for tidlig.

I såfall ett steg i riktig retning!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2600 på: 01. Feb. 2009, 11:59 »
Virker som vi er enig med City om pris på Given. Håper virkelig at vi får med en spiller som Johnson, Elano eller Onuoha.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2601 på: 01. Feb. 2009, 12:02 »
Blir vel £5mill pluss 1 spiller tenker jeg.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2602 på: 01. Feb. 2009, 12:03 »
Virker som vi er enig med City om pris på Given. Håper virkelig at vi får med en spiller som Johnson, Elano eller Onuoha.

Tror ikke jeg har vært så mye i mot en overgang siden Les Ferdinand gikk til Spurs.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2603 på: 01. Feb. 2009, 12:04 »
Har lest at Johnson sliter med personlige problemer, og at det er grunnen til at han knapt har spilt fotball denne sesongen. Akkurat en slik spiller vi trenger nå. JK er nok den rette til å rette opp i det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2604 på: 01. Feb. 2009, 12:16 »
Hvis det er derfor han ikke har spilt så er nok vi den rette klubben for han akkurat nå, men i form er ha uten tvil en spiller vi trenger.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2606 på: 01. Feb. 2009, 13:09 »
Det var synd. Sami passet jo perfekt inn i den nye profilen til klubben som det nye arsenal, med bare unge talenter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2607 på: 01. Feb. 2009, 13:12 »
Sami hadde vore ideelt for oss for å unngå nedrykk. Han har rutine og speleforståelse som ingen andre i laget vårt er i nærheten av.

ScandinavianMagpie

  • Gjest

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2609 på: 01. Feb. 2009, 14:14 »
Så mye peng Så liten tid....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.