20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2565 på: 31. Jan. 2009, 15:51 »
Såfremst vi ikke lar mer enn Zog gå av utespillere er det greit!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2566 på: 31. Jan. 2009, 16:22 »
3 spillere er et hån... Vi er nødt til å få inn flere spillere i den ekstremt skadeutsatte stallen vår...

Er tre spiller et hån i et januarvindu?? 3 spillere inn i januar er normalt sett veldig bra, skadesituasjonen i klubben gjør at vi trenger flere, men vi må ikke glemme at det er veldig vanskelig å kjøpe spillere i januar.

Jeg snakker jo på vegne av situasjonen vår, ikke normalen! Poenget er ikke at vi har fått inn 3, men at vi i vår håpløse situasjon sannsynligvis selger to og får tre... Dermed har vi 1 spiller mer enn før...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2567 på: 31. Jan. 2009, 16:30 »
Ryan Taylor er ikkje med i laget til Wigan! Så det betyr vil at Taylor, blir Newcastle spelar framfor 52.000 fans i morgon da!

Vi får satse på det :D :D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2568 på: 31. Jan. 2009, 16:32 »
Det blir spennende å se om Veloso spiller i dag da ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2569 på: 31. Jan. 2009, 16:36 »
Det blir spennende å se om Veloso spiller i dag da ;)
Veloso er ikke med i troppen...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2570 på: 31. Jan. 2009, 17:04 »
Det blir spennende å se om Veloso spiller i dag da ;)
Veloso er ikke med i troppen...

Men også akkuratt tilbake fra skade, så det kan være grunnen. Han har også etter hva jeg har hørt slitt med å få spilletid inneværende sesong. Hva som er grunnen til det vet jeg ikke.

Håper uansett vi går for en annen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2571 på: 31. Jan. 2009, 17:05 »
Kanskje klar fø Bolton. Er vel kun dei som vil betala nok.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2572 på: 31. Jan. 2009, 17:30 »
3 spillere er et hån... Vi er nødt til å få inn flere spillere i den ekstremt skadeutsatte stallen vår...

Er tre spiller et hån i et januarvindu?? 3 spillere inn i januar er normalt sett veldig bra, skadesituasjonen i klubben gjør at vi trenger flere, men vi må ikke glemme at det er veldig vanskelig å kjøpe spillere i januar.

Jeg snakker jo på vegne av situasjonen vår, ikke normalen! Poenget er ikke at vi har fått inn 3, men at vi i vår håpløse situasjon sannsynligvis selger to og får tre... Dermed har vi 1 spiller mer enn før...

Det er ikke det som er problemet! Vi trenger ikke flere spillere i troppen, men vi trenger flere som BIDRAR!
Troppen vår består av 25 mann (dette er IKKE inkludert ungguttene som er der, heller ikke de nye signeringene våre Løvenkrands, Nolan), det vil si at vi har nå nærmere 30 mann i troppen. Dette er altfor mange! Vi har kun serien å konsentrere oss om, og det er strengt tatt en stund siden vi spilte i Europacupene nå.

Det vi må er å sile ut de som bidrar med null og niks, de som ikke er gode nok, de som ikke vil spille for klubben og de som etterhvert bare blir byttet ut på grunn av alder o.l. Det er disse vi må erstatte med nye motiverte spillere. Da blir både laget og troppen bedre.
Spillere som Geremi, Viduka, Cacapa, Ameobi, det er langt flere, synes jeg vi ikke har bruk for og bidrar med så lite over tid at jeg ser gjerne disse 4 forsvinne. Da trenger vi ikke nødvendigvis 4 i retur, jeg hadde blitt meget fornøyd om vi fikk 2 gode spillere med gode holdninger tilbake for disse.

Ergo, slik jeg ser det mister vi da ikke 4 spillere fordi det de bidrar med til klubben over tid er skremmende lite, men heller at klubben får 2 solide tilvekster.

 

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2573 på: 31. Jan. 2009, 17:31 »
Synes ikke £12 mill. er alt for ille for en av de største tallentene i portugisisk fotball. . Vi har sikkert bydd £5 Mill.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2574 på: 31. Jan. 2009, 17:38 »
Men hvor god er egentlig Veloso? For all del, han er en glimrende spiller på FM og jeg har hørt mye bra om ham, men det er faktisk bare oss og Bolton som er etter ham. Som Frode sier har han faktisk slitt med spilletid i Sporting i år. Merk: dette er ikke kritikk av Veloso, jeg har faktisk bare ikke peiling på hvor han står?

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2575 på: 31. Jan. 2009, 17:39 »
3 spillere er et hån... Vi er nødt til å få inn flere spillere i den ekstremt skadeutsatte stallen vår...

Er tre spiller et hån i et januarvindu?? 3 spillere inn i januar er normalt sett veldig bra, skadesituasjonen i klubben gjør at vi trenger flere, men vi må ikke glemme at det er veldig vanskelig å kjøpe spillere i januar.

Jeg snakker jo på vegne av situasjonen vår, ikke normalen! Poenget er ikke at vi har fått inn 3, men at vi i vår håpløse situasjon sannsynligvis selger to og får tre... Dermed har vi 1 spiller mer enn før...

Det er ikke det som er problemet! Vi trenger ikke flere spillere i troppen, men vi trenger flere som BIDRAR!
Troppen vår består av 25 mann (dette er IKKE inkludert ungguttene som er der, heller ikke de nye signeringene våre Løvenkrands, Nolan), det vil si at vi har nå nærmere 30 mann i troppen. Dette er altfor mange! Vi har kun serien å konsentrere oss om, og det er strengt tatt en stund siden vi spilte i Europacupene nå.

Det vi må er å sile ut de som bidrar med null og niks, de som ikke er gode nok, de som ikke vil spille for klubben og de som etterhvert bare blir byttet ut på grunn av alder o.l. Det er disse vi må erstatte med nye motiverte spillere. Da blir både laget og troppen bedre.
Spillere som Geremi, Viduka, Cacapa, Ameobi, det er langt flere, synes jeg vi ikke har bruk for og bidrar med så lite over tid at jeg ser gjerne disse 4 forsvinne. Da trenger vi ikke nødvendigvis 4 i retur, jeg hadde blitt meget fornøyd om vi fikk 2 gode spillere med gode holdninger tilbake for disse.

Ergo, slik jeg ser det mister vi da ikke 4 spillere fordi det de bidrar med til klubben over tid er skremmende lite, men heller at klubben får 2 solide tilvekster.

 

Jeg synes det er mye bedre å ta en spilleropprydding til sommeren. . Akkuratt nå trenger vi forsterkninger fra kvalitetspillere.. Gjerne 4-5 spillere slik situasjonen er. Vi burde ikke ha solgt noen. . Vi har 12 spillere skadet + at 2 spillere vil forlate oss. . Da får heller Viduka, Geremi, Cacapa osv forlate oss til sommeren for vi klarer ikke å erstatte alle disse nå uansett selv om det ikke er så mye å erstatte . . Vi trenger alt av backup nå for å holde oss oppe i Premier Leauge. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2576 på: 31. Jan. 2009, 17:41 »
Har ihvertfall hørt at Veloso er en lat jævel av en kar, som sliter veldig med holdninger og nivået på profesjonaliteten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2577 på: 31. Jan. 2009, 17:42 »
Men hvor god er egentlig Veloso? For all del, han er en glimrende spiller på FM og jeg har hørt mye bra om ham, men det er faktisk bare oss og Bolton som er etter ham. Som Frode sier har han faktisk slitt med spilletid i Sporting i år. Merk: dette er ikke kritikk av Veloso, jeg har faktisk bare ikke peiling på hvor han står?

Synes selv det er rart at det er kun Bolton, evt Newcastle som er ute etter han. . Hvorfor ikke storklubbene? Av det jeg har sett av denne mannen består han av ytterste kvaliteter som DM.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2578 på: 31. Jan. 2009, 17:43 »
Synes ikke £12 mill. er alt for ille for en av de største tallentene i portugisisk fotball. . Vi har sikkert bydd £5 Mill.

Èn av de største talentene i portugisisk fotball? Merkelig at det da er Bolton og NUFC som kun viser interesse, er det ikke?
Om han er èn av de største talentene i portugisisk fotball, hvorfor har han da mistet plassen på den sentrale midtbanen til Sporting den siste sesongen, og flere ganger blitt plassert på benken? Er vel som venstreback han spiller for Sporting nå, ihvertfall etter hva jeg vet.....

Jeg synes 12 millioner pund høres veldig mye ut, men det kan hende jeg tar feil. Synes også vi kan få mye bedre spillere for samme prisen. Jeg håper vi ser etter andre alternativer enn Veloso.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2579 på: 31. Jan. 2009, 17:47 »
Ja, 12 mp er utrolig mye penger, antagelig mer enn hva alle vi som skriver her kommer til å tjene i hele vårt liv til sammen. Nå er jo økonomien i fotball helt blåst ut av alle proporsjoner, men det er likevel noe å tenke på. Kanskje så mye penger ikke er verd å bruke på en spiller vi vet så lite om?