20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Januar 2009
« Svar #2550 på: 31. Jan. 2009, 09:12 »
Nolan er kjempesigning som kan spille på midten og ving, og som virkelig blør for drakten. Samtidig som han er en målfarlig spiller. Får vi vekk N*Zogbia også så er det et pluss. Skulle gjerne sett Geremi også forsvinne men vi har jo lite spillere fra før. VI trenger en 2 backer til.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2551 på: 31. Jan. 2009, 09:21 »
Inn før slutt: Nolan,Taylor, Elano i en trade med Given (+5 mill cash), Boruc ,og Saviola på lån frem til sommeren. Kanskje et bud på Taiwo som ønsker seg til PL på tampen? Da hadde vi løst en rekke ting! Ser for meg denne 11'eren.

  Boruc/ Harper



Taylor   Colo   Bassong     Enrique/Taiwo



Jonas    Elano/Barton   Nolan/Butt        Duff/LuaLua


      Carroll     Martins/Saviola



Synes Carroll virker som et veldig spennende prosjekt og jeg mener vi bør gi han mye tillit fremover. Mot Sunderland så kommer han til å bli en joker, jeg sa det først! LuaLua puster også gutta i nakken og det er på tide å gi han mer tillit.

Synes ting ser litt mer positivt ut nå. Nå er det opp til oss å stå bak klubben vår. Vi skal klare dette!

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2552 på: 31. Jan. 2009, 09:24 »
Inn før slutt: Nolan,Taylor, Elano i en trade med Given (+5 mill cash), Boruc ,og Saviola på lån frem til sommeren. Kanskje et bud på Taiwo som ønsker seg til PL på tampen? Da hadde vi løst en rekke ting! Ser for meg denne 11'eren.

  Boruc/ Harper



Taylor   Colo   Bassong     Enrique/Taiwo



Jonas    Elano/Barton   Nolan/Butt        Duff/LuaLua


      Carroll     Martins/Saviola



Synes Carroll virker som et veldig spennende prosjekt og jeg mener vi bør gi han mye tillit fremover. Mot Sunderland så kommer han til å bli en joker, jeg sa det først! LuaLua puster også gutta i nakken og det er på tide å gi han mer tillit.

Synes ting ser litt mer positivt ut nå. Nå er det opp til oss å stå bak klubben vår. Vi skal klare dette!
Dette virker litt urealisitsk.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2553 på: 31. Jan. 2009, 09:38 »
Inn før slutt: Nolan,Taylor, Elano i en trade med Given (+5 mill cash), Boruc ,og Saviola på lån frem til sommeren. Kanskje et bud på Taiwo som ønsker seg til PL på tampen? Da hadde vi løst en rekke ting! Ser for meg denne 11'eren.

  Boruc/ Harper



Taylor   Colo   Bassong     Enrique/Taiwo



Jonas    Elano/Barton   Nolan/Butt        Duff/LuaLua


      Carroll     Martins/Saviola



Synes Carroll virker som et veldig spennende prosjekt og jeg mener vi bør gi han mye tillit fremover. Mot Sunderland så kommer han til å bli en joker, jeg sa det først! LuaLua puster også gutta i nakken og det er på tide å gi han mer tillit.

Synes ting ser litt mer positivt ut nå. Nå er det opp til oss å stå bak klubben vår. Vi skal klare dette!
Dette virker litt urealisitsk.
     Eneste som er i utgangspunktet urealistisk er Saviola... Klart det er liten tid igjen... Dealen med city angående Given ryktes å ta tid grunnet at det arbeides med en swap deal for en city-spiller. Elano er akkurat den vi trenger og han er langt på vei ute i kulden der borte. Taiwo har gått ut og sagt at han ønsker seg til PL og vi har sannsynligvis midler tilgjengelig. Ryan Taylor er så godt som klar. Boruc tidligere heavy linka og klar for nye utfordringer.
« Siste redigering: 31. Jan. 2009, 09:40 av kung_zlatan »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2554 på: 31. Jan. 2009, 09:55 »
Vi bør gløtte litt på laget vi nå kommer til å få når man ikke tenker på skader. Her har jeg forutsatt at vi får inn Ryan Taylor, noe som virker ganske sikkert.

Keepere: Harper, Forster, Krul

V.back: Enrique, (Bassong), (R.Taylor)
H.back: Beye, R.Taylor, (S.Taylor), (Edgar)
Midtstopper: Bassong, Coloccini, S.Taylor, Cacapa, Edgar

V.ving: Jonas, Duff, Løvenkrands
H.ving: Jonas, Løvenkrands, Lua Lua, (Geremi)
Sentral: Butt, Nolan, Barton, Guthrie, (Geremi), (Smith)

Spiss: Martins, Owen, Smith, Carroll, Xisco, Ameobi

Det er helt klart på venstresiden det skorter. Hvis Duff eller Jonas blir skadet, har vi lite å rutte med på sidene. En sentral midtbanespiller til hadde heller ikke gjort noe.

Veloso, Warnock og en eller annen jævla venstreving vil jeg ha inn.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2555 på: 31. Jan. 2009, 09:56 »
Vi bør gløtte litt på laget vi nå kommer til å få når man ikke tenker på skader. Her har jeg forutsatt at vi får inn Ryan Taylor, noe som virker ganske sikkert.

Keepere: Harper, Forster, Krul

V.back: Enrique, (Bassong), (R.Taylor)
H.back: Beye, R.Taylor, (S.Taylor), (Edgar)
Midtstopper: Bassong, Coloccini, S.Taylor, Cacapa, Edgar

V.ving: Jonas, Duff, Løvenkrands
H.ving: Jonas, Løvenkrands, Lua Lua, (Geremi)
Sentral: Butt, Nolan, Barton, Guthrie, (Geremi), (Smith)

Spiss: Martins, Owen, Smith, Carroll, Xisco, Ameobi

Det er helt klart på venstresiden det skorter. Hvis Duff eller Jonas blir skadet, har vi lite å rutte med på sidene. En sentral midtbanespiller til hadde heller ikke gjort noe.

Veloso, Warnock og en eller annen jævla venstreving vil jeg ha inn.
McGeady eller Brunt  ;D
« Siste redigering: 31. Jan. 2009, 09:59 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2556 på: 31. Jan. 2009, 10:43 »
Skulle gjerne hatt inn en ving som kan bytte på å spille høyre og venstreving slik som Jonas. Med han og Milner fungerte dette bra de første kampene.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2557 på: 31. Jan. 2009, 10:47 »
Skulle gjerne hatt inn en ving som kan bytte på å spille høyre og venstreving slik som Jonas. Med han og Milner fungerte dette bra de første kampene.

En wing er absolutt noe vi trenger men er minst like viktig å forsterke forsvaret også.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2558 på: 31. Jan. 2009, 12:05 »
Aiden McGeady burde jo være en spiller vi kunne fått bruk for! Genial og underholdende teknikk.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2559 på: 31. Jan. 2009, 12:19 »
Synes vi skal bruke Krul jeg. Har han mange kamper for oss enda? Imponerte borte mot Palermo, for noen år siden.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2560 på: 31. Jan. 2009, 12:30 »
Enig med både Ripsgard og Wroom. Aiden McGeady har vært en av Skottlands beste spillere de siste sesongene. Han har i hvertfall vært enorm hver gang jeg har sett ham. Jeg vet ikke hvor tilgjengelig han er for oss, men om vi har sjansen så må vi slå til! Absolutt en ving vi har bruk for.

Når det gjelder keeperplassen har jeg litt delte meninger. Harper er i og for seg solid, men langt ifra Givens kvalitet. I tillegg blir Stephen 34 år gammel i mars. Han holder selvsagt et par sesonger til, men jeg tror ikke det er bra for Kruls utvikling å sitte på benken. Krul har et enormt potensial, og jeg synes vi burde satse på ham hvis han er i form nå. Han ble jo "kastet" innpå mot Palermo, og var muligens MOM. Harper fortjener å stå noen kamper så trofast som han har vært mot klubben, men skal vi bruke han fordi han har vært trofast? Jeg synes vi burde satse på fremtiden.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2561 på: 31. Jan. 2009, 12:44 »
Slik situasjonen er nå, kan vi jo prise oss lykkelige for at vi har 34 år gamle Harper igjen etter Given. Han har rutine, og dette er jo også hans store sjangse til å vise at han kan bli vårt 1.valg neste sesong.

Samtisig har Krul og Forster en mye mindre vei å gå til Keeperplassen. Og allerede neste sesong håper jeg det blir diskusjon om hvem som blir 1.valg.  Når vi er et bunnlag som vi er, kan egentlig ikke håpe på å få bedre Keeper en Harper.

Vi kan bare glemme og finne en like god keeper som Given til sommeren. Hvis vi skulle kjøpe en ny keeper hadde vi gjerne klart å få en som var litt bedre en Harper. Da ser jeg heller at vi bruker pengene på andre plasser, og satser på at Krul og Forster kan kjempe om plassen når Harper er blitt for gammel.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2562 på: 31. Jan. 2009, 14:28 »
hvis Given selges + de 8 mp som Mike Ashley lovet, har vi rundt 16 mp, Miguel veloso = 12 mp. 4 mp til overs

Vi får håpe, men tviler sterkt, går vi i pluss dette vinduet også driter jeg i at vi har fått Taylor og Nolan. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2563 på: 31. Jan. 2009, 15:37 »
3 spillere er et hån... Vi er nødt til å få inn flere spillere i den ekstremt skadeutsatte stallen vår...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2564 på: 31. Jan. 2009, 15:45 »
3 spillere er et hån... Vi er nødt til å få inn flere spillere i den ekstremt skadeutsatte stallen vår...

Er tre spiller et hån i et januarvindu?? 3 spillere inn i januar er normalt sett veldig bra, skadesituasjonen i klubben gjør at vi trenger flere, men vi må ikke glemme at det er veldig vanskelig å kjøpe spillere i januar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM