20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378591 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2490 på: 30. Jan. 2009, 16:59 »
Savner den franske padda Robert jeg. En ulv på vingen, med særs gode frispark om jeg ikke husker helt feil...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2491 på: 30. Jan. 2009, 17:00 »
Noken sjanse for at Ryan Taylor kan verte klar mot Mackems? Skulle likt hatt han på corner og frispark!
Har lest at de prøver å presse gjennom denne overgangen for at han skal bli klar til kampen. ;)

hvis den må være klar før kl 5 i dag har de nå 1 time på seg å få den ferdig

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2492 på: 30. Jan. 2009, 17:01 »
Kanskje han kan gå fra å være newcastle dödaren til Wigan dödaren. ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2493 på: 30. Jan. 2009, 17:04 »
driter jeg meg ut om jeg skriver at 14 minus 5 ikke er 4? eller misforsto jeg noe her?

nei det gjør du nokk ikke:) bare jeg som briljerer med hoderegning.

Hva bør minimumsprisen være for zoggie? jegm ener 5-6 mp. Men tipper han går for 4 nå.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /


SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2495 på: 30. Jan. 2009, 17:07 »
Ryan Taylor, det kan ikkje seiaste anna enn å være eit veldig godt kjøp! :)

Synst JK&Co rettar opp mykje av intrykket om dei kjøper han, itilegg til Nolan!
Du det er bare å innse, vi er ikke noe topplag  :P
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2496 på: 30. Jan. 2009, 17:07 »
Er det en ting Ashley og gjengen har gjort riktig er det å få spillere "billig" å selge de vi har dyrt... Så tror nok ikke vi selger Zog for spottpris uansett om han vil bort eller ikke.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2497 på: 30. Jan. 2009, 17:08 »
Nolan og Taylor er to gode engelske spillere. Setter pris på at vi gjør det på denne måten, istedenfor å kjøpe Viana'er og Luque'er fra ligaer som er ganske annerledes enn PL. Nolan og Taylor kjenner begge PL godt, og har levert gode prestasjoner gjennom flere sesonger.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2498 på: 30. Jan. 2009, 17:09 »
Greit nok med Kakuta, men opsjon på kjøp hadde jo vært bra. Tviler på at Chelsea vil selge.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2499 på: 30. Jan. 2009, 17:11 »
Få inn Commons og a, digger den spilleren. Selg Zoggy kjøp Commons og Donadel - pris ca. 8mp, 4mp per. spiller. Vi har jo også en del penger igjen etter å ha kjøpt Nolan og evt. Taylor.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2500 på: 30. Jan. 2009, 17:13 »
Ryan Taylor, det kan ikkje seiaste anna enn å være eit veldig godt kjøp! :)

Synst JK&Co rettar opp mykje av intrykket om dei kjøper han, itilegg til Nolan!
Du det er bare å innse, vi er ikke noe topplag  :P
Eg har ikkje sagt noko anna, og derfor er eg veldig fornøgd med Nolan og forhåpentlegvis Taylor. Som er engelske spelar som vil tilføre mykje til laget vårt.
Leste litt fort ;) See your point of View ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2501 på: 30. Jan. 2009, 17:14 »
Nolan og Taylor er to gode engelske spillere. Setter pris på at vi gjør det på denne måten, istedenfor å kjøpe Viana'er og Luque'er fra ligaer som er ganske annerledes enn PL. Nolan og Taylor kjenner begge PL godt, og har levert gode prestasjoner gjennom flere sesonger.

Underskrives.
Kakuta har greit med potensiale på FM ivaffal, har selv vurdert å hente han til Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2502 på: 30. Jan. 2009, 17:19 »
Går heilt fint! :)

Men herleg å sjå me kjøper spelar me veit kva me får med, istaden for spelar som Viana og Luque som ikkje passar i ein liga som PL. Eg likte Viana, og har faktisk Valencia drakt med Viana på.

Men i Newcastle passa han ikkje heilt inn, så klart hadde jo det litt med tilit og speletid å gjere.

Xisco er eit godt dømme på det, han har kvalitetane til å bli god. Men hjelper lite, når JK ikkje gir han speletid og tilit. For det er hard overgang får Spania til PL. Som er bevisst mange ganger.
Enig har faktisk Xisco drakt. hehe.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2503 på: 30. Jan. 2009, 17:28 »
Herlig med Nolan! Og til en god pris også!

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2504 på: 30. Jan. 2009, 17:30 »
Nolan, Taylor og Løvenkrands. Kan ikke klage, men ser helst at vi får inn nok en sentral midtbanespiller eller en spiss til.
Howay the Lads!