20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378651 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2220 på: 27. Jan. 2009, 11:33 »
Skulle tro at Saviola heller ville spille for oss enn pompey med tanke på Colo og Jonas ....

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2221 på: 27. Jan. 2009, 11:42 »
Da ser det ut som Given går til City iløpet av et par dager. Jeg må påpeke timingen som sedvanlig er helt glimrende, vi har jo knapt mulighet til å bruke midlene vi får av dette evt salget før vinduet stenger. Det var kanskje dog aldri planen.

Når det kommer til våre potensielle signinger Ebondo og muligens Mbiah. Hvem er de?! Personlig har jeg aldri hørt om de(mulig jeg spiller for lite FM), og spesielt mht Ebondo er jeg ikke akkurat betrygget av at den uhyre dyktige Joe Kinnear identifiserte denne spilleren som redningen på høyreback etter å ha sett EN kamp hvor han egentlig scoutet Mbiah.

Uansett så viser dette vinduet klart hvor dårlig planleggingen som vanlig har vært i Newcastle. Vi ble fortalt at de hadde gjort hjemmeleksa si i flere måneder før vinduet åpnet, og hva skjedde? Ingen verdens ting.. nå er det 4 dager e.l igjen og vi har fått inn en skadeforfulgt lånesigning, vår stjernekeeper er på vei ut døra og jeg mistenker ledelsen for å løpe rundt på St.James's som hodeløse kyllinger desperat etter å få inn hva som helst på tampen.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2222 på: 27. Jan. 2009, 11:47 »
Mbia er en knallgod defensivmidtbane spiller som har vært i søkelyset til Arsenal i lengretid.  Har blitt omtalt som den nye Viera... Ebondo er mer ukjent for meg også, men de som har sett han spille sier han skal være en meget god høyreback.

Mbia vil styrke første 11eren betraktlig mens Ebondo muligens er ment som backup for Beye?

Dersom Given går til City håper jeg vi får 6-7mill pluss et par spillere som Johnson og Onuha feks.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2223 på: 27. Jan. 2009, 11:49 »
Ikkje noko nytt på den fronten med andre ord... No hadde eg aldri høyrt om Bassong heller men at Given går er etter mi meining utilgiveleg. Og so til Shitty! Stakkars mann, han må vera desperat etter å komma seg vekk. Viss ikkje Johnson og 7-10 mill går motsatt veg so er det endå meir utilgiveleg...

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2224 på: 27. Jan. 2009, 12:08 »
Det er jo det samme vært eneste overgangsvindu, alltid noen som kommer med panikk kjøp. og vi er som regel en av di. Synes overgangsvinduet bare er med på å presse opp prisene på spillerne, så som som mange managere har sagt før meg, ha fri tilgang hele året på kjøp og salg av spillere. Det finnes knapt nok andre ARBEIDSPLASSER som man bare kan skjifte jobb da og da.

Ser noen nettsider nevner at vi kan få opp mot 25 mill i transfer middler. Det tviler jeg MEGET sterkt på. Ashley er og blir ein kjip gris og vi vi skal kjøpe Mbia for 8 så må vi selge for å dekke inn tapet.
Når vi ikke har råd til å punge ut 3,5 mill for en back, ja da er det noe som skurrer, da er vi meget fattige.
Bare se nå, Given går og etter det legger vi inn bud på Mbia.
Håper vi prøver oss på Artur Buroc i Celtic, han er nokså lik Given i stilen og mange år foran seg. Harper er også klasse, så er i grunnen ikke så bekymret om Given går.

Det som bekymrer er om vi bruker pengene vi får inn. Og selvfølgelig at vi har en trener som mangler kompetanse, en ledelse som mangler EVIG kompetanse, og at vi er en klubb i oppløsning.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2225 på: 27. Jan. 2009, 12:19 »
Miguel Veloso er i samtaler med Bolton om en overgang. Det ville vært en mildt sagt snodig signering.
Oscillons From The Anti-Sun

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2226 på: 27. Jan. 2009, 12:27 »
Altså det går ikke det.. Synes han burde vært på medical i Newcastle jeg.. Link forresten?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2227 på: 27. Jan. 2009, 12:39 »
www.teamtalk.com

Veloso kommer aldri til å signere for Bolton

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2228 på: 27. Jan. 2009, 12:44 »
Miguel Veloso er i samtaler med Bolton om en overgang. Det ville vært en mildt sagt snodig signering.

Akkurat det verte vel å ta litt hardt i...

På skysports står det:
"Bolton manager Gary Megson has confirmed the club have opened talks with Sporting Lisbon about the possibility of signing defensive midfielder Miguel Veloso."

Tvilar sterkt på om dei kjem noke lenger enn det!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2229 på: 27. Jan. 2009, 13:05 »
Hvis Veloso drar til Bolton uten at Newcastle i det hele tatt har prøvd seg så blir jeg forbanna.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2230 på: 27. Jan. 2009, 13:15 »
Hvis Veloso drar til Bolton uten at Newcastle i det hele tatt har prøvd seg så blir jeg forbanna.

Ikke for den prisen. Jeg foretrekker heller at castle prøver seg på billigere spillere som kan stige i verdi senere. Vi har gjort nok dyre kjøp som ikke har slått til.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2231 på: 27. Jan. 2009, 13:25 »
Newcastle are also interested in Rennes right-back Rod Fanni, as are Aston Villa and a number of other Premier League clubs. (Telegraph)
Aldri hørt om denne spilleren? Er nok ikke allverdens i det, sikkert noe vist ikke Ebondo kommer.


Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2232 på: 27. Jan. 2009, 13:58 »
Hvis Veloso drar til Bolton uten at Newcastle i det hele tatt har prøvd seg så blir jeg forbanna.

Ikke for den prisen. Jeg foretrekker heller at castle prøver seg på billigere spillere som kan stige i verdi senere. Vi har gjort nok dyre kjøp som ikke har slått til.



Det er jo sånne spillere vi kan trenge for og overleve da.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2233 på: 27. Jan. 2009, 14:08 »
Hvis Veloso drar til Bolton uten at Newcastle i det hele tatt har prøvd seg så blir jeg forbanna.

Ikke for den prisen. Jeg foretrekker heller at castle prøver seg på billigere spillere som kan stige i verdi senere. Vi har gjort nok dyre kjøp som ikke har slått til.

Helt sikkert, men a) vi var og kanskje er økonomisk skakkjørt blant annet pga noen £10bomkjøp og b) høyst usikkert at Veleso klarer å tilpasse seg tempoet i pl.  Vi trenger ikke å kjøpe de spillerne de er mest kniving om for å overleve PL. Blir bare budkrig og vi må blø unødvendig mye.


Det er jo sånne spillere vi kan trenge for og overleve da.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2234 på: 27. Jan. 2009, 14:25 »
Hvis Veloso drar til Bolton uten at Newcastle i det hele tatt har prøvd seg så blir jeg forbanna.

Ikke for den prisen. Jeg foretrekker heller at castle prøver seg på billigere spillere som kan stige i verdi senere. Vi har gjort nok dyre kjøp som ikke har slått til.

Helt sikkert, men a) vi var og kanskje er økonomisk skakkjørt blant annet pga noen £10bomkjøp og b) høyst usikkert at Veleso klarer å tilpasse seg tempoet i pl.  Vi trenger ikke å kjøpe de spillerne de er mest kniving om for å overleve PL. Blir bare budkrig og vi må blø unødvendig mye.


Det er jo sånne spillere vi kan trenge for og overleve da.


Greit nok det med styret vårt, de er tilbakestående hele gjengen. Men Veloso, han er god nok til å tilpasse seg det Portugisiske landslaget, men det er høyst usikkert at han klarer å tilpasse seg Premier League og Newcastle? Deffensive spillere som Veloso passer inn overalt.
Hvis du mener noe annet så foreslår jeg at du ser noen kamper hvor Veloso spiller, for han er helt rå.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.