20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2115 på: 23. Jan. 2009, 18:17 »
hørt noe mer om sakho? han var jo linket til oss! stoppertalent av rang!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2116 på: 23. Jan. 2009, 19:18 »
Heskey kunne vært noe i den situasjon vi er i nå. men blir vell vanskelig å få han unna Villa...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2117 på: 23. Jan. 2009, 19:19 »
Heskey kunne vært noe i den situasjon vi er i nå. men blir vell vanskelig å få han unna Villa...
Vanskelig å kjøpe en spiller som har signert for en ny klubb for en time siden ja! ;D

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2118 på: 23. Jan. 2009, 21:04 »
Haha! Du har et poeng der Daniel!:D

Sitat
"I don't think I'll be the only new signing in the game at Man City because they've added a few, but I can't wait for my debut," he said.


ser vår nye danske har blitt forespeilet nye lagkompiser:) samt at det förste som mötte meg når jeg gikk inn på nufc.co.uk var muligheten til tekstmeldingsvarsler når vi fikk inn nye spillere:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2119 på: 23. Jan. 2009, 21:12 »
Det var vel ment som en morsomhet på at man.city har kjøpt mange spillere..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2120 på: 23. Jan. 2009, 21:15 »
samt at det förste som mötte meg når jeg gikk inn på nufc.co.uk var muligheten til tekstmeldingsvarsler når vi fikk inn nye spillere:)

DER har du en tjeneste det ikke går an å skylde på Ashley for å presse pengene ut av fansen på! ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2121 på: 23. Jan. 2009, 21:56 »
Haha! Du har et poeng der Daniel!:D

Sitat
"I don't think I'll be the only new signing in the game at Man City because they've added a few, but I can't wait for my debut," he said.


ser vår nye danske har blitt forespeilet nye lagkompiser:) samt at det förste som mötte meg når jeg gikk inn på nufc.co.uk var muligheten til tekstmeldingsvarsler når vi fikk inn nye spillere:)
Viktig poeng å få med seg! ;)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2122 på: 23. Jan. 2009, 23:24 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article5576278.ece

Interessant artikkel i The Times som linker oss til Michaell Johnson i ManCity, enten som kjøp eller som i en mulig byttehandel med Given. Johnson er muligvis på vei vekk da han er blitt tilbudt andre klubber i byttehandler. Vi har jo tidligere blitt linket til akkurat Johnson og hans lagkammerat Nedum Onuoha. Dette er 2 meget gode og talentfulle spillere som uten tvil ville forsterket oss betraktelig.

Artikkelen nevner også at Tottenham er på utkikk etter keeper og at Harper kansje er et av transfermålene dems.


Tipper at alt er opp til Given selv om han vil vekk eller ikke. Om han ikke kan si nei til pengene ManCity lokker med så synes jeg jeg vi skal dra mest mulig penger ut av dem for han, pluss kansje noen bytteavtaler med på kjøpet i tillegg.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2123 på: 24. Jan. 2009, 00:23 »
Litt off topic men...

http://timesonline.typepad.com/thegame/2009/01/footballs-top-1.html

Fant en avstikker fra linken over, morsom liste med vår egen Shola!

Richard Wright sin er vond og Phil Neville sin er genial! ;D
« Siste redigering: 24. Jan. 2009, 00:25 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2124 på: 24. Jan. 2009, 01:50 »
Artikkelen nevner også at Tottenham er på utkikk etter keeper og at Harper kansje er et av transfermålene dems.

Mulig jeg har drømt igjen, men har ikke Spurs akkurat fått ny keeper? Og sendt Cesar tilbake til Spania på lån? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2125 på: 24. Jan. 2009, 02:14 »
Du tenker på Ben Alnwick som sto i mål mot Burnley? Tottenham hentet vel han for to år siden i en byttehandel med Sunderland, hvis jeg ikke tar helt feil. Unggutt som sto litt i PL for Sunderland sist de var oppe.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2126 på: 24. Jan. 2009, 08:45 »
samt at det förste som mötte meg når jeg gikk inn på nufc.co.uk var muligheten til tekstmeldingsvarsler når vi fikk inn nye spillere:)

DER har du en tjeneste det ikke går an å skylde på Ashley for å presse pengene ut av fansen på! ;D

haha! cheap shot.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2127 på: 24. Jan. 2009, 09:31 »
Tottenham har hentet Chelsea's reserve keeper så de kjøper nok ikke flere keepere dette overgangsvinduet.

EDIT: Eller de har visst ikke gjort det likevel.... Lurer på hvor jeg har hørt det?!?!  ???
« Siste redigering: 24. Jan. 2009, 09:33 av Ulf »

bagdad bob

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 115
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2128 på: 24. Jan. 2009, 10:05 »
http://www.blogonthetyne.co.uk/2009/01/jimmy-bullard---the-best-playe.html

Bra artikkel som seie det meste om situasjonen i klubben.

Spørsmål er om kva som skjer viss vi rykker ned, vi mister kanskje nokre "store stjerner", men kva med kontraktene til dei unge talenta vi har signa siste året. Vi har no fortsatt evna til å hente talenter, men blir det bare slik at dei kunn blir talenter i n'castle

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2129 på: 24. Jan. 2009, 10:57 »
News today that Newcastle United have been offered the chance to sign Turkish international defender Gökhan Zan on loan until the end of the season.
http://www.nufcblog.com/2009/01/24/newcastle-offered-turkish-international-center-half/
Ja, da er det klubber som kommer til oss å spør om vi vil låne spillere for resten av sesongen. Kansje de føler med klubben å vil hjelpe oss med å få noen spillere ;)
Usikker på hvor god han er, noen som vet noe om han?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.