20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2010 på: 21. Jan. 2009, 15:18 »
http://www.nufcblog.com/2009/01/21/report-newcastle-will-bid-15m-for-italian-striker/
There are reports today that Newcastle United are expected to put in a bid for 27 year-old Atalanta striker Sergio Floccari for £15M, within the next 24 hours
Spennende men sikkert ikke sant.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2011 på: 21. Jan. 2009, 15:23 »
http://www.nufcblog.com/2009/01/21/report-newcastle-will-bid-15m-for-italian-striker/
There are reports today that Newcastle United are expected to put in a bid for 27 year-old Atalanta striker Sergio Floccari for £15M, within the next 24 hours
Spennende men sikkert ikke sant.

Jeg så dette, men det hørtes jævla mye ut. Gi meg heller en back og en sjef på midtbanen til samme pris. Det skal være mulig om man bare sonderer markedet godt nok.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2012 på: 21. Jan. 2009, 15:24 »
15 mill pund for en 27 år gammel gubbe fra serie a? det virker jo helt latterlig!

Ser at newcastle er eneste klubben i england som hverken har kjøpt eller kvittet seg med spillere! Inkompetanse? JA! Ashley MÅ ut! vi trenger et strukturert styre, og ikke et styre ala hotel cæsar! Er nesten så jeg ønsker at Morgan andersen hadde vært i styret, og at ivar hoff var manager! det er en skam at vi ligger der vi ligger i dag med det laget vi har!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2013 på: 21. Jan. 2009, 15:28 »
Hva skjer egentlig? Newcastle vil ha Ahmed-Reda Madouni, jeg ble deprimert når jeg så det. For det første er han ikke noe god, for det andre så er det ikke midtstoppere vi trenger. Jeg husker jeg så han der Madouni i noen kamper for Leverkusen for noen år siden, og da var han elendig.
Mannen nærmer seg 30 år og han har kun 2 landskamper for Algeria, hvis vi henter han så begynner jeg å grine.
Herregud, håper virkelig det der er falske rykter!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2014 på: 21. Jan. 2009, 15:32 »
Vi får da vente til vinduet er lukket til å komme med en endelig menig. Det ser mørkt ut nå ja, men hvis vi får inn kvalitetsspillere på slutten av vinduet skal hvertfall ikke jeg klage. Hvis vi husker tilbake til sommeren så kom Jonas inn helt uventet så selv om vi ikke er linket til en del dårlige spillere så tenger ikke det å bety noe.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2015 på: 21. Jan. 2009, 15:37 »
Dersom vi benytter 15 millioner pund på en spiss kan vi likesågreit la Thoralv Maurstad overta styringen i klubben.
Det bør være et rykte wide of the mark!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2016 på: 21. Jan. 2009, 15:41 »
Man kan alltids håpe at vi er linket til dritt, men ender opp med kvalitet. Det er fortsatt 14 dager igjen og innen den tid har jeg faktisk troa på et par nye ansikt. Det som bekymrer meg mest er om det er kvalitet på disse.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2017 på: 21. Jan. 2009, 15:45 »
Christian Poulsen skal visst være tilgjengelig fra Juventus. Han kunne vel ha vært noget? Tøff, robust, sterk og fairly teknisk, kan heller ikke være dyr heller...

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2018 på: 21. Jan. 2009, 15:50 »


Hva skjedde med de to Kinnear snakker om her??
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2019 på: 21. Jan. 2009, 15:57 »


Hva skjedde med de to Kinnear snakker om her??

"within 48" hours betyr tydeligvis noe annet i Newcastle. Er det rart vi mister troa..?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2020 på: 21. Jan. 2009, 16:01 »
Som sagt - gjennomgangsmelodi under dagens Newcastle. Bare bli vant til det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Having A Laugh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 361
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2021 på: 21. Jan. 2009, 16:11 »
Danny Shittu looks set to become the rope in a Tyne-and-Wear tug-o-war after slamming Bolton’s treatment of him.

Shittu has made just five league appearances since moving to The Reebok during the summer, and he is clearly surplus to requirements under Gary Megson.

Sunderland boss Ricky Sbragia is hugely keen to add a centre back to his ranks following the injury to Nyron Nosworthy, while Newcastle could use a whole new back four.

Nei takk!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2022 på: 21. Jan. 2009, 16:13 »
Christian Poulsen skal visst være tilgjengelig fra Juventus. Han kunne vel ha vært noget? Tøff, robust, sterk og fairly teknisk, kan heller ikke være dyr heller...

Ja takk.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2023 på: 21. Jan. 2009, 16:17 »

FAKTA:
- Elendig tabellsituasjon!
- Mindre poeng i PL enn noen gang!
- Dårligere lagmoral enn noen gang!
- Tynnere stall enn noen gang!
- På utkikk etter dårligere spillere enn noen gang!
- Mindre penger enn noen gang
- Dårligere styring enn noen gang!

Tenk om noen for ett par år siden hadde sagt at vi i 2009 skulle ha Kinnear som trener,
og at vi var så dårlige at det hørtes positivt ut med signeringer som Shittu og Lovenkrands....


At NUFC skulle komme i denne situasjonen var ganske fjern for noen år siden.
Og at en klubb i den situasjonen NUFC er i pr. idag (stall/skader/krise/nedrykkstruet) pr. 21. januar
ENDA ikke har klart å hente EN ENESTE forsterkning tyder i mine øyne på så stor inkompetanse at
man kan lure på hvordan dette skal ende.

KAN ikke se en eneste grunn til at vi skal ta flere poeng i 2. halvdel enn i den første.
Mange grunner til det motsatt, og om så blir tilfelle rykker vi antageligvis rett ned... FAKTA!!

Det verste av alt er at jeg i grunnen er en ganske positiv person...

 

Vi har vore på veg mot "avgrunnen" i mange år. Så at dette var fjernt for "noen år siden" verte vel litt feil. Synst vi har gått jamt og trutt nedover eg(sidan Sir Bobby), og så håpa alle at ny eigar skulle snu dette. Men det skjedde desverre ikkje. Og no er det igrunn so myke som skal til for å snu dette at det verte veldig vanskleg...


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2024 på: 21. Jan. 2009, 16:26 »
Trodde vel kanskje Ashley skulle bety en oppsving, men den håpløse sparkinga av Allardyce var en vekker. Så alikevel helt klare positive tegn da Keegan tok over, lenge siden det har vært slik positivitet på Tyneside. Men igjen fikk vi bevist at gutta på toppen tilslutt er avgjørende da alt ramla i grus, og fremtiden er nå blekere enn den har vært noensinne mens jeg har vært Newcastle-fan.
Faen at ikke Randy Lerner kjøpte Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida