20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1935 på: 19. Jan. 2009, 22:48 »
Var vel ikkje eit seriøst innlegg han kom med vel ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1936 på: 19. Jan. 2009, 22:54 »
ikkje mobb han no da:) tenk om han virkelig snakker sant :P selv om jeg ikke aner ken han Daniel Munoz er..

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1937 på: 19. Jan. 2009, 23:02 »
Tar det første han skriver veldig seriøst egentlig. Supporterane er eit problem. Det blir ikkje støtta nokk opp under laget, sjølv om det er vanskelig i desse tider uansett. Sjå på John O'Shea, makan til dårlig fotball spelar skal du leite lenge etter, men er ein helt på Old Trafford etter et par viktige mål. Steven Taylor, en lokal gutt som alltid gir alt, blir regelrett mobba på NO etter "taklinga" på Reina. Gutten er en fan slik som oss? må vel få lov og vise aggresjon? Dei fleste verdsetter ikkje aleine 100% innsats nokk i denne klubben. I den situasjonen vi er i er det akkuratt det vi bør verdsette no. Steven Taylor skal støttes i alt han gjer, for eg veit han alltid gir 100% for klubben i hjerte hans. Klart det er mykje rart på toppen, men vi må bare fortsette og vere tolmodige og støtte gutta istaden for og mobbe og erte på deira bekostning, det er no dei trenger hjelpa. Greit Geremi hadde noken dårlige døballa mot West Ham, men måten han blei mobba på etter siste corneren er også for dumt. Heile Gallowgate end holdt på å fyke på han. Vi må bare vere tolmodige, det er dessvere den einaste resepten...

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1938 på: 19. Jan. 2009, 23:03 »
Nei! Du har helt rett!!!!
Det var ikke seriøst, men jeg ville få frem en reaksjon!
Hvor gamle er folk??? høres ut som drittunger som tror vi skal ta medalje!
Poenget mitt er bare at det er alt for mye sutring! I sånne tider vi er i nå, så er nok NESTEN alle spillere en forsterkning for Newcastle!
Og for de som tror jeg kritiserer laget, gjør jeg ikke det! tenker på skadene vi har!

ill the Enemy, we are the Toon Army...

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1939 på: 19. Jan. 2009, 23:05 »
Tar det første han skriver veldig seriøst egentlig. Supporterane er eit problem. Det blir ikkje støtta nokk opp under laget, sjølv om det er vanskelig i desse tider uansett. Sjå på John O'Shea, makan til dårlig fotball spelar skal du leite lenge etter, men er ein helt på Old Trafford etter et par viktige mål. Steven Taylor, en lokal gutt som alltid gir alt, blir regelrett mobba på NO etter "taklinga" på Reina. Gutten er en fan slik som oss? må vel få lov og vise aggresjon? Dei fleste verdsetter ikkje aleine 100% innsats nokk i denne klubben. I den situasjonen vi er i er det akkuratt det vi bør verdsette no. Steven Taylor skal støttes i alt han gjer, for eg veit han alltid gir 100% for klubben i hjerte hans. Klart det er mykje rart på toppen, men vi må bare fortsette og vere tolmodige og støtte gutta istaden for og mobbe og erte på deira bekostning, det er no dei trenger hjelpa. Greit Geremi hadde noken dårlige døballa mot West Ham, men måten han blei mobba på etter siste corneren er også for dumt. Heile Gallowgate end holdt på å fyke på han. Vi må bare vere tolmodige, det er dessvere den einaste resepten...
Nice :)
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1940 på: 19. Jan. 2009, 23:05 »
En av de norske som skal prøvespille heter vist Arild Stordal. Han spiller til daglig Fm å sitter godt hjemme i sofaen foran pcen. Han er en teknisk å vidunderlig spiller som ville gitt klubben store lønsutgifter på sykestua grunnet en arbeidsskade.
Han hadde vist hjertet for Newcastle å viste stort potensiale som Ashley  bare falt pladask for. Han hadde vist å store ambisjoner om å spille i Championship, å derfor var valget lett for Ashley, Wise å Kinnear.
Here i come ::)

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1941 på: 19. Jan. 2009, 23:09 »
Tror ikke die hard-fansen, flertallet er gemene mobbere. Idioter fins der enten en heier på LFC, Brann, Glimt eller Newcastle.
Det faktum at så mange tusen møter opp på bortekamper sier alt om hvor bra fansen støtter laget, i disse tider. Det som derimot er faretruende er at endel fans rett og slett virker apatiske på bakgrunn av dagens situasjon. Det er ikke på grunn av at de misliker laget, men fordi de ser at klubben deres drives vannvittig. Alt fansen vil se er litt fornuftig styring og kontinuitet, samt eiere som virker til å bry seg. Vi har ingen av de delene. Fæl situasjon. Det blir selvfølgelig ikke bedre når Mike Ashley skal gi en dinosaurmanager, som driter seg så jævla mye ut så ofte, og som åpenbart ikke har støtte blant fansen, ny kontrakt. Rene vannviddet.
Ellers, merkelig nok, jeg sitter her og ler. Galgenhumor lenge leve! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1942 på: 19. Jan. 2009, 23:21 »
Nei! Du har helt rett!!!!
Det var ikke seriøst, men jeg ville få frem en reaksjon!
Hvor gamle er folk??? høres ut som drittunger som tror vi skal ta medalje!
Poenget mitt er bare at det er alt for mye sutring! I sånne tider vi er i nå, så er nok NESTEN alle spillere en forsterkning for Newcastle!
Og for de som tror jeg kritiserer laget, gjør jeg ikke det! tenker på skadene vi har!

Skader har vi alltid hatt så det er ikke noe nytt i hvertfall. Og gi meg en jævla god grunn til at jeg ikke skal sutre og klage når det viser seg at kriurgene har gjort en fotbanna dårlig jobb og kona mi ligger for døden.


Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1943 på: 20. Jan. 2009, 00:05 »
Tror han Argentineren vi muligens får inn på lån er Pablo Aimar. Han er ikke den han var i Valencia for noen år siden, men han bedre enn Butt hvertfall. Han italieneren har jeg ingen anelse om hvem er, men har hvertfall på følelsen at argentineren er Pablo Aimar.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1944 på: 20. Jan. 2009, 00:29 »
Nei! Du har helt rett!!!!
Det var ikke seriøst, men jeg ville få frem en reaksjon!
Hvor gamle er folk??? høres ut som drittunger som tror vi skal ta medalje!
Poenget mitt er bare at det er alt for mye sutring! I sånne tider vi er i nå, så er nok NESTEN alle spillere en forsterkning for Newcastle!
Og for de som tror jeg kritiserer laget, gjør jeg ikke det! tenker på skadene vi har!

Skader har vi alltid hatt så det er ikke noe nytt i hvertfall. Og gi meg en jævla god grunn til at jeg ikke skal sutre og klage når det viser seg at kriurgene har gjort en fotbanna dårlig jobb og kona mi ligger for døden.


Var det en sammenligning eller en reell case?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1945 på: 20. Jan. 2009, 00:52 »
Eg har sett han endel gonger, ingen dårleg speler. Var eit stortalent for nokre år sidan. Relativt rask og teknisk. Indreløper type.
SKårer ikkje mål da. Ser helst at vi ikkje kjøper han.

Skal vi handle frå Nancy, så håper eg at vi går for Issiar Dia. Speed demon av ein ving, i rett alder.

Helt enig Hans Emil, Issiar Dia er en meget spennende høyreving som kommer til å terrorisere de fleste venstrebackene i PL. Har et fantastisk rykk. Problemet er at han sansynligvis blir alt for lett for PL, da han kun veier 63 kg. Se på assisten hans på det andre målet i dette klippet:

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1946 på: 20. Jan. 2009, 01:06 »
Om City får De Jong så kan me jo kanskje få lånt Hamann hos dei  8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1947 på: 20. Jan. 2009, 09:26 »
Tror ikke die hard-fansen, flertallet er gemene mobbere. Idioter fins der enten en heier på LFC, Brann, Glimt eller Newcastle.
Det faktum at så mange tusen møter opp på bortekamper sier alt om hvor bra fansen støtter laget, i disse tider. Det som derimot er faretruende er at endel fans rett og slett virker apatiske på bakgrunn av dagens situasjon. Det er ikke på grunn av at de misliker laget, men fordi de ser at klubben deres drives vannvittig. Alt fansen vil se er litt fornuftig styring og kontinuitet, samt eiere som virker til å bry seg. Vi har ingen av de delene. Fæl situasjon. Det blir selvfølgelig ikke bedre når Mike Ashley skal gi en dinosaurmanager, som driter seg så jævla mye ut så ofte, og som åpenbart ikke har støtte blant fansen, ny kontrakt. Rene vannviddet.
Ellers, merkelig nok, jeg sitter her og ler. Galgenhumor lenge leve! :P

No får du Assbjørn på nakken! Galgenhumor er forbudt her inne :) Trur galgenhumoren er det einaste so helde meg oppe om dagen...

Men tilbake til alle desse ekstremt gode spelarane vi er linka til: PE Flo er IKKJE god nok for vårt 1 lag. Men eg ville faktisk ha gambla på Hovland. Han kan verte god. Men han dankar sjølvsagt ikkje ut Bassong og Colo. Kunne jo han lånt han ut.
« Siste redigering: 20. Jan. 2009, 09:34 av lgrinde »

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1948 på: 20. Jan. 2009, 09:46 »
Paper Talk According to reports in various newspapers, Newcastle United are ready to let Shay Given leave, if Man City offer £8million, in order to finance Joe Kinnear's rebuilding plans.

Står på Sky Sports nå....
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1949 på: 20. Jan. 2009, 11:10 »
Jeg spør igjen, hvordan kom det så langt som dette? Jævli bra jobba. Uansett er jeg fan av rekrutteringspolicyen de nå kjører, spillere for fremtiden, som kan utvikle seg i CC neste år.