20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378576 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1890 på: 19. Jan. 2009, 09:28 »
Vi får se når januar er over om dette stemmer eller ei, om jeg er en konspirasjonist (garantert feil ord) eller ei! ;)
Får vi Mbia skal jeg selvsagt gledelig ydmykt trekke den tilbake!

Det er du :P Er no bra somme kan ta ein spøk ;)

Personleg trur eg ikkje vi får inn noken, ja kanskje bortsett frå Løvenkrands. Men når ein ikkje har forhåpningar so verte ein ikkje so skuffa :)



lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1891 på: 19. Jan. 2009, 09:32 »
Spilte mot Flo i fjor, og da var han rett og slett CRAP, Hovland har jeg hørt mye positivt om, men han spilte ikke i kampene mot oss. Men som sagt flere som har skrøydet av han, så kansje det er bra at han kommer å prøver seg. HB vertfall ikkje det e Solli på Løv Ham, for han har overhode ikkje potensial til å bli PL stopper ut fra di 3-4 kampene jeg så han.

Lustig på RBK på vei til West Ham, det åpnervel for salg av Neill, vi sliter jo helmax på høyrebacken, så det hadde våre perfekt om vi fikk han. Jeg er fullstendig uenig i at vi bruker Edgar som er stopper på høyreback, han er dritt dårlig der. Bruk heller disse youngguns der, Tozer og co.

Flo er god nok for Sogndal, men ikkje noke meir enn da. Ekstremt variabel i spelet. Hovland er ein for framtida trur eg, so lenge han fortset utviklinga si. Vil beskriva han som ein potensiell Hoftun type. Kunne kanskje kjøpt han og so lånt han ut. Men han er ikkje U21. Var vel det det var snakk om.
« Siste redigering: 19. Jan. 2009, 10:27 av lgrinde »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1892 på: 19. Jan. 2009, 11:22 »
hovland speler på u21
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1893 på: 19. Jan. 2009, 11:55 »
hovland speler på u21

Ok. Men han var ikkje teke ut til u21 troppen. Var vel lenge ute med skade.
« Siste redigering: 19. Jan. 2009, 12:53 av lgrinde »

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1894 på: 19. Jan. 2009, 13:04 »
Får vel ett svar i mårå om kem som er på prøvespill, men nok om disse ungguttene, di skal ikke forsterke oss nå, men om 2-5 år. Vi trenger spillere NÅ.
Gomis er det ok om vi henter, verdien på han bør ikke være mer en 7-8 millioner pund nå etter en laber sesong i Frankrike. Vi kommer til å miste Owen i sommer, Viduka er muligens ferdig, Amøben er ikke god nok. Så om vi får inn en tanks er helt greit. Er veldig svak for raske spisser så synes vi bør slenge inn ett bud på "rauhållet" Cisse.

Mbia ønsker jeg hjertelig velkommen uanz pris, da får vi bekreftet at Butt er på vei ut, noe som passer oss alle perfekt. Han starta sesongen bra, men har vært BANENS DÅRLIGSTE  i omtrent samtlige kamper i Desember/Januar. Vekk med Butt og hans gode lønn.

Andre spillere vi trenger er, definitivt en høyreback, som skal være backup for Beye når han e tebage. Gjerna en ung franskmann, som en av di vi er linket til. Venstreback er også noe vi trenger, men la Jose  få sjangsen ut året.

Kansje en midtbane til, og da en gratis i Stephan Appiah. Klassemidtbane til neste år med, Barton, Mbia,Appiah og Guthrie......

Sjønner ikke at ting skal være så forbanna vanskelig å få til, men det er vel nå sånn engang, men sett på den positive vi har ikke kamp i helgen, og det blir endelig en helg uten surskap pga fotballen.....:)

Viktigs for vårt lag er å få friske 3 spillere , Barton, Martins og Beye i den rekkefølgen !

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1895 på: 19. Jan. 2009, 13:29 »
Syns det er litt rart å selge Geremi på dette tidspunktet. Greit nok han suger hestepung, men eg er ikkje i tvil om at han kan gjere en langt bedre jobb enn Taylor og Edgar på høgrebacken mens Beye er ute. Spilte jo høgreback i ACN og då var han faktisk meget solid.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1896 på: 19. Jan. 2009, 14:03 »
Det er jeg faktisk veldig enig i. Trodde det var i grunnen der han ble hentet inn for å ver cover.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1897 på: 19. Jan. 2009, 14:12 »
Det er jeg faktisk veldig enig i. Trodde det var i grunnen der han ble hentet inn for å ver cover.

Ja men det var 2 managera sidan :P

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1898 på: 19. Jan. 2009, 14:22 »
Det er jeg faktisk veldig enig i. Trodde det var i grunnen der han ble hentet inn for å ver cover.

Ja men det var 2 managera sidan :P

Ja det trenge ikkje sei så mykje  ;)

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1899 på: 19. Jan. 2009, 14:26 »
Det er PE Flo og Hovland som skal prøvespille.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1900 på: 19. Jan. 2009, 14:46 »
Har du link?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1901 på: 19. Jan. 2009, 14:51 »
Det er jeg faktisk veldig enig i. Trodde det var i grunnen der han ble hentet inn for å ver cover.

Ja men det var 2 managera sidan :P

Ja det trenge ikkje sei så mykje  ;)

Tja, han var henta inn av Big Sam. Men Kinnear har vel sine eigne meiningar...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1902 på: 19. Jan. 2009, 14:52 »
Og der gikk Podolski for 9 mp, herregud våkn opp a Newcastle...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1903 på: 19. Jan. 2009, 14:56 »
Og der gikk Podolski for 9 mp, herregud våkn opp a Newcastle...

Såg detta. Kunne godt teinkt meg han. Men når vi no er så gnitne so er det ein 2-3 andre plassar eg vil forsterka først!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."