20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378624 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1785 på: 16. Jan. 2009, 23:01 »
Nasri gikk vel for 12. En spiller som veldig mange var inne etter.. Dersom det er sant at Mbia VIL vekk, så synes jeg ikke at et bud mellom 5-8 millioner er så hakkende verst. Hvertfall ikke hvis man begynner der å øker litt etterhvert... Selvom vi VAR gode på det, og andre klubber betaler overpris synes jeg ikke er en god grunn for at vi skal gjøre det nå.


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1786 på: 16. Jan. 2009, 23:03 »
Poenget er vel heller at vi heller bør rette oss inn mot spillere vi får for den prisen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1787 på: 16. Jan. 2009, 23:05 »
Poenget er vel heller at vi heller bør rette oss inn mot spillere vi får for den prisen.

Det er jeg enig i. Og jeg mener fortsatt at et bud mellom 5-8 millioner på en spiller som Mbia er OK. Det synes ikke Rennes, så de avslo, verre er det ikke.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1788 på: 16. Jan. 2009, 23:07 »
Disorder // Jan 16, 2009 at 9:11 PM

HEY LADS! GREAT NEWS HERE IN SLOVENIA.

IT’S OFFICIAL, HARIS VUCKIC HAS SIGNED FOR NEWCASTLE. IT SAYS ON THE OFFICIAL SITE OF NK DOMZALE, THAT HE HAS COMPLETED THE MEDICAL.
I’LL UPDATE YOU WITH TRANSFER FEE AND CONTRACT DETAILS, WHEN THEY WILL TELL MORE.


Juniorlaget vårt blir jævelig bra nå da. ;D ;)

Det gjør faktisk det. Hvis jeg ikke har hørt feil har vi et av de 5 beste juniorlagene nå?? Ashley satser hvertfall hardt på det laget, så får vi håpe det kan hjelpe oss i fremtiden.

Kanskje han satser på at JK som er en god venn av Wenger så få til det samme i Newcastle som Wenger i Arsenal ;) Har min tvil...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1789 på: 16. Jan. 2009, 23:09 »
Etter det jeg skjønte av den offisielle siden, mangler enigheten mellom klubbene. Men den er på vei :)

Juniorlaget blir strålende det nå. Synd vi ikke kan si det samme om A-laget. Kan slike signeringer ha noe å si for forsterkningene på a-laget? :S
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1790 på: 16. Jan. 2009, 23:11 »
Etter det jeg skjønte av den offisielle siden, mangler enigheten mellom klubbene. Men den er på vei :)

Juniorlaget blir strålende det nå. Synd vi ikke kan si det samme om A-laget. Kan slike signeringer ha noe å si for forsterkningene på a-laget? :S
Hadde vært morsomt å ha en internkamp mellom Junior og A-laget. Vedder på at junior laget hadde vunnet. ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1791 på: 16. Jan. 2009, 23:13 »
Dersom JK tør å bruke disse spillerne slik som Wenger gjør i Arsenal så kan vi jo tjene på dette i lengden.. Men da bør vi kvitte oss med daukjøtt som Smith, Ameobi, Geremi, osv å la unggutta få sjansen når den byr seg.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1792 på: 16. Jan. 2009, 23:13 »
Merker jeg får lyst på Skjelbred.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1793 på: 16. Jan. 2009, 23:14 »
Dersom JK tør å bruke disse spillerne slik som Wenger gjør i Arsenal så kan vi jo tjene på dette i lengden.. Men da bør vi kvitte oss med daukjøtt som Smith, Ameobi, Geremi, osv å la unggutta få sjansen når den byr seg.

Enig, men jeg er redd unge Arsenalspillere går en bedre skole.

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1794 på: 16. Jan. 2009, 23:17 »
Etter det jeg skjønte av den offisielle siden, mangler enigheten mellom klubbene. Men den er på vei :)

Juniorlaget blir strålende det nå. Synd vi ikke kan si det samme om A-laget. Kan slike signeringer ha noe å si for forsterkningene på a-laget? :S
Hadde vært morsomt å ha en internkamp mellom Junior og A-laget. Vedder på at junior laget hadde vunnet. ::)
Er nok større nivå forskjell enn du tror desverre. Jeg er entusiastisk over alle unguttene som blir hentet, men det er langt opp og frem før det blir toppspillere av de. Forskjellen på oss og f.eks Arsenal er jo også at Arsenal har kontinuitet på manager siden og måten å spille fotball på.  Der dyrkes jo juniorlaget frem med samme spillestil og oppbygging som a-laget.
Det er verre hos oss siden vi skifter manager/støtteapparat og måten å spille på 4 ganger i året.

Men, uansett bra å hente inn unge talenter!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1795 på: 16. Jan. 2009, 23:17 »
Når sant skal sies har Arsenal mange utlendinger på sitt juniorlag (Spanjoler, franskmenn, nederlendere osv...)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1796 på: 16. Jan. 2009, 23:31 »
Når sant skal sies har Arsenal mange utlendinger på sitt juniorlag (Spanjoler, franskmenn, nederlendere osv...)

O`yes, men de regnes som egenproduserte dersom de tilbringer 3 sesonger i samme klubb i fra de er 16 - 23 år hvis ikke jeg tar feil. Det er vel på den måten Arsenal klarer å registrere spillere til CL. Nå tror jeg ikke vi havner der med det første og sikkert aldri i min levetid. Men å hente talenter er absolutt en god ting, skulle bare ønske vi kunne hentet noen som kunne forsterke laget i dag.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1797 på: 16. Jan. 2009, 23:33 »
Skysports.com understands Newcastle United have won the race to sign highly-rated Slovenian youngster Haris Vuckic from NK Domzale.

The gifted teenager is regarded as one of Europe's brightest talents, and reports suggest he underwent a recent trial at AC Milan.

But Newcastle have secured his signature, with attacking midfielder Vuckic penning a three-and-a-half-year deal at St James' Park.

The capture demonstrates the Magpies' growing policy of scouring and landing up and coming talent.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4803772,00.html

Høres jo posetivt ut.


toontoon

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
  • Meg og Oba Martins på flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1798 på: 16. Jan. 2009, 23:50 »
Noen som vet om løvenkrands kan spille på lørdag??????? :P
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1799 på: 16. Jan. 2009, 23:54 »
Noen som vet om løvenkrands kan spille på lørdag??????? :P
Nope, har ikke skrevet kontrakt enda. En avgjørelse skal bli tatt etter den lukkede kampen på tirsdag.