20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378651 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1770 på: 16. Jan. 2009, 21:28 »
Greit nok at 5MP for Mbia kanskje er litt lavt, men tror nok ikke prisen burde være så mye høyere. En spiller som spiller i Frankrike og har bedt om å bli transferlistet bør nok ligge i sjiktet mellom 4-8MP. 15MP er hvertfall helt galskap...

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1771 på: 16. Jan. 2009, 21:37 »
Greit nok at 5MP for Mbia kanskje er litt lavt, men tror nok ikke prisen burde være så mye høyere. En spiller som spiller i Frankrike og har bedt om å bli transferlistet bør nok ligge i sjiktet mellom 4-8MP. 15MP er hvertfall helt galskap...

Da har det vært mange gale overganger de siste årene. Om de spiller i Norge, Portugal, Italia, Frankrike, Russland eller Nederland har etter min mening liten betydning.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1772 på: 16. Jan. 2009, 21:48 »
Greit nok at 5MP for Mbia kanskje er litt lavt, men tror nok ikke prisen burde være så mye høyere. En spiller som spiller i Frankrike og har bedt om å bli transferlistet bør nok ligge i sjiktet mellom 4-8MP. 15MP er hvertfall helt galskap...

Er rimelig sikker på at Mbia ikke har lagt inn transfer-request. Uansett er han en av de største talentene i Ligue 1, og er allerede en etablert spiller både på klubb- og landslag. Vi får ingenting for 5 mill i dag, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor Kinnear og Wise kaster bort tiden ved å drive en transfer-strategi som dette. Før vi vet ordet av det er overgangsvinduet slutt, og da hjelper det ikke at vi har lagt inn bud på meget lovende spillere som uansett vil bli avslått.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1773 på: 16. Jan. 2009, 22:37 »
Greit nok at 5MP for Mbia kanskje er litt lavt, men tror nok ikke prisen burde være så mye høyere. En spiller som spiller i Frankrike og har bedt om å bli transferlistet bør nok ligge i sjiktet mellom 4-8MP. 15MP er hvertfall helt galskap...

Da har det vært mange gale overganger de siste årene. Om de spiller i Norge, Portugal, Italia, Frankrike, Russland eller Nederland har etter min mening liten betydning.

Selvfølgelig, men det betyr ikke at vi må være med på å betale overpris for spillere.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1774 på: 16. Jan. 2009, 22:37 »
Enhver tomsing skjønte jo at dette budet ville bli avslått. Dette er sløvt. Jeg har forsøkt å forholde meg objektiv og ikke kaste meg på hylekoret som skriker om forsterkninger eller sparken hele tiden, men nå merker jeg at jeg begynner å irritere meg over dilletantene og amatørveldet i toppetasjene på St.James. Kyniske og løynaktige forkledd som naive og godtroende.
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1775 på: 16. Jan. 2009, 22:39 »
Jeg vil, som jeg har sagt tidligere, vente til 1.Februar før jeg "hyler"... Mye kan fortsatt skje, men det ser mørkere og mørkere ut for hver dag som går.

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1776 på: 16. Jan. 2009, 22:49 »
Vi har visstnok signert Haris Vuckic fra Domzale. 16 år gammel fra Serbia.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1777 på: 16. Jan. 2009, 22:50 »
Vi har visstnok signert Haris Vuckic fra Domzale. 16 år gammel fra Serbia.
Link?
 ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1778 på: 16. Jan. 2009, 22:51 »
Fm-talent!! ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1779 på: 16. Jan. 2009, 22:52 »
Bare et rykte på NO.

Hvis det er sant så gjør jo hvertfall Wise jobben sin :)

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1780 på: 16. Jan. 2009, 22:53 »
Disorder // Jan 16, 2009 at 9:11 PM

HEY LADS! GREAT NEWS HERE IN SLOVENIA.

IT’S OFFICIAL, HARIS VUCKIC HAS SIGNED FOR NEWCASTLE. IT SAYS ON THE OFFICIAL SITE OF NK DOMZALE, THAT HE HAS COMPLETED THE MEDICAL.
I’LL UPDATE YOU WITH TRANSFER FEE AND CONTRACT DETAILS, WHEN THEY WILL TELL MORE.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1781 på: 16. Jan. 2009, 22:55 »
Enhver tomsing skjønte jo at dette budet ville bli avslått. Dette er sløvt. Jeg har forsøkt å forholde meg objektiv og ikke kaste meg på hylekoret som skriker om forsterkninger eller sparken hele tiden, men nå merker jeg at jeg begynner å irritere meg over dilletantene og amatørveldet i toppetasjene på St.James. Kyniske og løynaktige forkledd som naive og godtroende.

Det må uansett være lov å være kritisk når vi stadig bivåner forferdelig sportslig styring fra toppen av. Det er jo veldig frustrerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1782 på: 16. Jan. 2009, 22:57 »
Greit nok at 5MP for Mbia kanskje er litt lavt, men tror nok ikke prisen burde være så mye høyere. En spiller som spiller i Frankrike og har bedt om å bli transferlistet bør nok ligge i sjiktet mellom 4-8MP. 15MP er hvertfall helt galskap...

Da har det vært mange gale overganger de siste årene. Om de spiller i Norge, Portugal, Italia, Frankrike, Russland eller Nederland har etter min mening liten betydning.

Selvfølgelig, men det betyr ikke at vi må være med på å betale overpris for spillere.

Er det noe vi er gode på er det nettopp det. Man Utd, Chelsea, Arsenal og Liverpool har alle hentet dyre spillere fra disse landene som har bevist at de duger. Eksempler på det er Skrtl, Mikel, Ronaldo, Nani, Nasri, og Bosingwa for å nevne noen få.
« Siste redigering: 16. Jan. 2009, 23:00 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1783 på: 16. Jan. 2009, 23:01 »
Til dere som eier på slovensk: http://www.nkdomzale.si/index.php?option=com_content&task=view&id=744&Itemid=85
Lykke til ;)

Sitat fra: Google translate
16-årige medlem av Youth team NK Domzale Haris Vučkić i dag signert en kontrakt med eliten medlemmer i engelsk Premier League Newcastlom Unitedom. Teamet fra øya, den unge slovenske håpefulle overvåke flere måneder, i dag er det under full forhandlinger har også vært en avtale mellom de to klubbene, har vi den direkte kommunikasjonen med president Newcastla NK Domzale Oražem stand.

Ved hovedkontoret domžalskega klubben reiste til øya samt Harris, som før signering av kontrakt på å bestå en medisinsk undersøkelse og hans far. Flere detaljer på krysset blir kjent i dag, når vi får en uttalelse Newcastla Haris Vučkića og president Staneta Oražma.

Dette er fra den offisielle siden til NK Domzale ;)
« Siste redigering: 16. Jan. 2009, 23:03 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1784 på: 16. Jan. 2009, 23:01 »
Disorder // Jan 16, 2009 at 9:11 PM

HEY LADS! GREAT NEWS HERE IN SLOVENIA.

IT’S OFFICIAL, HARIS VUCKIC HAS SIGNED FOR NEWCASTLE. IT SAYS ON THE OFFICIAL SITE OF NK DOMZALE, THAT HE HAS COMPLETED THE MEDICAL.
I’LL UPDATE YOU WITH TRANSFER FEE AND CONTRACT DETAILS, WHEN THEY WILL TELL MORE.


Juniorlaget vårt blir jævelig bra nå da. ;D ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".