20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378605 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1680 på: 15. Jan. 2009, 22:15 »
Når jeg leser på den offisielle nufc-siden et statement som sier (løst oversatt) at " for å forsøke å forsterke troppen, har klubben forsøkt seg på en rekke muligheter under transfer-vinduet" så blir jeg umiddelbart litt skremt. Kan ikke hjelpe for å tro at de har fått avslag på samtlige muligheter sålangt og at de famler i blinde. Kanskje poster de et sånt statement for å minske misnøyen over dårlige resultater? Det er som flere allerede har påpekt veldig lite  typisk nufc å være så åpen som dette.

Håper virkelig jeg tar feil og at vi har nye spillere klar i løpet av morgendagen. Fikk bare en vond magefølelse her

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1681 på: 15. Jan. 2009, 22:32 »
Jævlig merkelig må jeg si.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1682 på: 15. Jan. 2009, 22:42 »
Blir ikke overraska om Ashley ber Kinnear om og juge til media om spillere som er på vei for å holde fansen rolig.

Men leste i stad at de to som kanskje skulle komme på lån i løpet av 48 timer skal prøvespille for oss neste torsdag.
Hvis de må prøvespille så kan de jo ikke være de største signeringene for å si det sånn.
Og selvom jeg håper så tviler jeg egentlig sterkt på at vi får kjøpt Mbia eller Gomis.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1683 på: 15. Jan. 2009, 22:55 »
En ting som bekymrer meg litt er at lag som feks Stoke har fått in 3 spillere allerede, vi er halveis i overgansvinduet nå og så langt har vi ikke fått en ordenlig fortsterkning. Kinnear sa jo at vi mest sansynlig ville få inn to spillere på lån innen 48 timer:S
Er så redd for at alt bare er piss og at vi står igjen med null signeringer etter vinduet..
Om vi ville, så kunne vi signa spillerne som Stoke har signa. Vi sikter bare litt høgere enn spillere som Ethrington...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1684 på: 15. Jan. 2009, 22:59 »
Det er også veldig merkelig at NUFC gir ut en offisiell statement om at vi har kontaktet West Ham angående Neill. To timer etterpå gir West Ham ut en statement om at de ikke har fått noen henvendelser overhodet når det gjelder Neill, inkl ikke fra Newcastle. Hva er det de holder på med egentlig??

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1685 på: 15. Jan. 2009, 23:02 »
Dette er merkelig - mildt sagt! Kan virkelig Kinnear og Ashley sette ut slike rykter med vilje, for å roe ned fansen?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1686 på: 15. Jan. 2009, 23:03 »
Ser at de på NO spekulerer i om vi har tatt kontakt direkte med spilleren, slik vi gjorde med Jonas. Mulig det er derfor West Ham er sure.. Vanskelig å si.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1687 på: 15. Jan. 2009, 23:04 »
Dette er merkelig - mildt sagt! Kan virkelig Kinnear og Ashley sette ut slike rykter med vilje, for å roe ned fansen?

Regner ikke med at folk er overrasket over dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1688 på: 15. Jan. 2009, 23:04 »
Ser at de på NO spekulerer i om vi har tatt kontakt direkte med spilleren, slik vi gjorde med Jonas. Mulig det er derfor West Ham er sure.. Vanskelig å si.
Neill har vel under 6mnd igjen av kontrakten og kan derfor forhandle med andre klubber?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1689 på: 15. Jan. 2009, 23:05 »
Ser at de på NO spekulerer i om vi har tatt kontakt direkte med spilleren, slik vi gjorde med Jonas. Mulig det er derfor West Ham er sure.. Vanskelig å si.

Det er vel lov, det?

Edit: Kesse er raskere enn meg, gitt...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1690 på: 15. Jan. 2009, 23:06 »
Bare for klubber i utlandet visstnok. Engelske klubber må vente til sommeren..

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1691 på: 15. Jan. 2009, 23:07 »
Sånn var det, ja.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1692 på: 15. Jan. 2009, 23:09 »
Bare for klubber i utlandet visstnok. Engelske klubber må vente til sommeren..
Var det jeg fant ut ang. Owen tidligere også, men er usikker på om dette faktisk stemmer... Har ingen anelse faktisk! :P

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1693 på: 15. Jan. 2009, 23:13 »
Aner ikke jeg heller. Men kanskje det er derfor Owen ikke vil "skrive under" ny kontrakt før til sommeren, for å se om det er noe interesse blant topp 4.

Er uansett veldig skeptisk til det som skjer nå, men skal vente til 1Februar før jeg begynner å klage på manglende kjøp.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1694 på: 15. Jan. 2009, 23:14 »
For min del er dette Mike Ashleys siste eksamen. Spytter han inn litt penger, og får hentet inn spillere som M'Bia og Gomis - kommer jeg til å være mildere i kritikken mot han i fremtiden.