20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378644 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #1665 på: 15. Jan. 2009, 21:02 »
ikke overraskende!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1666 på: 15. Jan. 2009, 21:04 »
Jaja. Mannen sitter jo på ei gigantisk lønn i tillegg til at han ikke har vært all verdenes i det siste. Synd, men jeg håper allikevel vi får inn et par nye fjes

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1667 på: 15. Jan. 2009, 21:06 »
Egentlig helt greit, han er litt oppi åra. Jeg ser for meg spillere som er rundt: 23, 24 eller 25 år gamle. ;)

Hvorfor ikke legge inn bud på Steinsson ::) Er riktig nok 27 år, men hvorfor ikke. Han har driv fremover og en god innleggsfot. :)
« Siste redigering: 15. Jan. 2009, 21:09 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1668 på: 15. Jan. 2009, 21:08 »
Har NUFC vært så åpne tidligere med tanke på transfermål? Er ikke ofte vi får hvilke spillere vi har bud inne på og hvem vi har prøvd oss på..??

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1669 på: 15. Jan. 2009, 21:12 »
Men det er ikke sikkert det er så lurt, men det er greit for oss håpefulle

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1670 på: 15. Jan. 2009, 21:18 »
Har NUFC vært så åpne tidligere med tanke på transfermål? Er ikke ofte vi får hvilke spillere vi har bud inne på og hvem vi har prøvd oss på..??

Nei, dette er helt klart nye takter. Skjønner egentlig ikke vitsen med å være SÅ åpne...?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1671 på: 15. Jan. 2009, 21:19 »
Ikke jeg heller, i sommer hentet vi jo Jonas og Guthrie ut av det blå.

Eneste jeg håper er at det ikke er "et spill for galleriet"..

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1672 på: 15. Jan. 2009, 21:21 »
Sikkert et media stunt av Kinnear ;)
Vi har kanskje hatt en annen i kikkerten hele tida ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1673 på: 15. Jan. 2009, 21:21 »
Får ikke håpe det. Kanskje Kinnear bare er for dum til å holde på en hemmeligjet. Hehe

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1674 på: 15. Jan. 2009, 21:25 »
Joda, jeg har også tenkt tanken om Kinnear liker å holde fansen oppdatert. Vi og skjønner jo at vi ikke få alle vi byr på , så det er jo greit. Men det er ikke vanlig at de legger ut en statement på hjemmesiden som sier at vi prøvde oss, men fikk han ikke.. Kanskje det er for å vise at de faktisk prøver, etter all den kritikken de har fått.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1675 på: 15. Jan. 2009, 21:28 »
En ting som bekymrer meg litt er at lag som feks Stoke har fått in 3 spillere allerede, vi er halveis i overgansvinduet nå og så langt har vi ikke fått en ordenlig fortsterkning. Kinnear sa jo at vi mest sansynlig ville få inn to spillere på lån innen 48 timer:S
Er så redd for at alt bare er piss og at vi står igjen med null signeringer etter vinduet..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1676 på: 15. Jan. 2009, 21:30 »
Føler meg ganske sikker på at vi får inn 1 eller 2.. Det er kvaliteten på disse jeg bekymrer meg mest over. Det nok ingen problem å finne spillere som vil prøve seg i Newcastle, men å få spillere som faktisk er gode nok er verre. Håper vi slipper noen panikkjøp i slutten av måneden..

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1677 på: 15. Jan. 2009, 22:09 »
Det er NÅ vi trenger folk. Fort som faen, har jo et helt B og C lag skada

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1679 på: 15. Jan. 2009, 22:13 »
Det er NÅ vi trenger folk. Fort som faen, har jo et helt B og C lag skada
Kan vi ikke bare stille juniorlaget ;D
3-1 over QPR

NEWCASTLE United Under-18s stormed into the Fifth Round of the FA Youth Cup after an outstanding display at Loftus Road.

United took just six minutes to find a breakthrough and, after being fouled on the left, Northern Irish winger Michael McCrudden picked himself up to deliver a whipped free-kick which was turned home by the head of Geordie defender Jeff Henderson from eight yards out.

The visitors were in the ascendancy and Nile Ranger's towering leap should have been rewarded with a goal but his powerful header was kept out by Niki-Lee Bulmer on 13 minutes.
McCrudden then benefited when Michael Wright made a hash of an attempted clearance. The 17-year-old raced through on goal but was unable to take full advantage of the mistake as the Magpies were again thwarted by keeper Bulmer.

Newcastle continued to pour forward and a neat exchange between Conor Newton and McCrudden freed forward-running full-back James Tavernier.

The Bradford-born defender burst into the area but Bulmer came to the Londoners' rescue as he rushed from his line to block.

The pace and precision with which United were moving the ball was causing the hosts all sorts of problems and Shane Ferguson combined with over-lapping full-back Paul Dummett to set up Ranger before the break.

The cross, inch-perfect and begging to be converted, was prodded on target by the United striker but Bulmer somehow leapt to divert the effort onto the post.

QPR rallied after the interval and Max Johnson saved from Josh Parker before Tavernier, well-positioned on the goal-line, headed clear from Antonio German's looping header.

And Tavernier turned provider at the other end on 58 minutes, his deep free-kick controlled and then smashed home from the angle of the six-yard area by James Taylor.

The hosts went on the offensive almost immediately and Johnson, having been virtually untroubled during the first-half, produced a fine, one-handed save from Ed Harris's close-range blast.

But the tie was all but sealed when substitute Dan Williams stabbed low into net from 12 yards after latching onto a long punt downfield.

Andrew Perring pulled one back for Rangers on 79 minutes but his tap-in was scant consolation on a night when the young Magpies had been simply irresistible.

TEAMS

QPR: Niki-Lee Bulmer, Michael Wright, Femi Ilesanmi, Max Ehmer (Elliott Cox, 60m), Ed Harris, Luke Olley (Danny Bailey, 74m), Josh Parker, Andrew Perring, Antonio German, Terry Smith, Cyrus Sylvan-Vanterpool (Christian Nanetti, 70m)
Subs not used: Joe Brittain, Javonne Molloy

NUFC: Max Johnson, James Tavernier, Paul Dummett, Brad Inman, Jeff Henderson, James Taylor, Conor Newton (Dan Williams, 57m) Ryan Donaldson (c), Nile Ranger, Michael McCrudden, Shane Ferguson (Stephen Folan, 83m)
Subs not used: Dan Leadbitter, Jak Alnwick, Greg McDermott

Referee: Mr T Mason
Attendance: tbc
« Siste redigering: 15. Jan. 2009, 22:20 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".