20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1545 på: 14. Jan. 2009, 18:20 »
Når var egentlig sist vi scoret på direkte frispark?
Kan ikke huske det siden Shearer var aktiv og Robert fremdeles var her.

Når Geremi tar de fleste frisparkene, så sier det seg selv at det ikke blir mange mål utav det. Han har vel skapt ÉN målsjanse i år fra frispark Geremi.

EDIT: Hæ? Har Geremi scora på frispark? Det kan ikke være mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1546 på: 14. Jan. 2009, 18:23 »
Hvis vi klarer å få inn de forsterkningene som vi nå ligger ann til å få. så synes jeg vi har forsterket bra! samt at vi har igjenn klart å bruke minimalt med penger!

Hvilke forsterkninger ligger vi ann til å få inn? De eneste vi vet er at vi kan få to ikke navngitte spillere inn på lån siden Ashley ikke vil betale for kjøp. Om disse er kvalitet eller ikke kan ikke vi ha noen anelse om. Og du kan ikke sammenligne vår situasjon med Man Utd, Chelsea og Liverpool. De brukte masse penger i sommervinduet, mens vi gikk i pluss.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1547 på: 14. Jan. 2009, 18:29 »
Hvis vi klarer å få inn de forsterkningene som vi nå ligger ann til å få. så synes jeg vi har forsterket bra! samt at vi har igjenn klart å bruke minimalt med penger!

Hvilke forsterkninger ligger vi ann til å få inn? De eneste vi vet er at vi kan få to ikke navngitte spillere inn på lån siden Ashley ikke vil betale for kjøp. Om disse er kvalitet eller ikke kan ikke vi ha noen anelse om. Og du kan ikke sammenligne vår situasjon med Man Utd, Chelsea og Liverpool. De brukte masse penger i sommervinduet, mens vi gikk i pluss.
Noen av disse:
Løvenkrands (gratis), Mbia? (lån), Ebondo? (lån), argentiner? (lån), italiener? (lån), Meireles? (kjøp)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1548 på: 14. Jan. 2009, 18:31 »
Guthrie sender nå og da gode cornere, men jevnt over er dødballene våre elendige. Har vi scora på direkte frispark i år enda nei?
Nope...Siste frispark vi scora på var vel Geremi borte mot Tottenham i fjor.

Akkurat. Det er ganske fælt igrunn!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1549 på: 14. Jan. 2009, 18:35 »
Jeg har også sett at vi har blitt linket til disse. Men Meireles og Mbia kommer ikke så lenge vi ikke kan betale for overganger. Per dags dato virker det kun realistisk med spillere inn på lån. Men hvis Ashley bestemmer seg for å bruke noe av formuen sin på å forsterke oss eller vi får solgt noen så er det selvsagt ingen umlighet for at noen av de nevnte kan komme.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1550 på: 14. Jan. 2009, 20:37 »
GVet eg får endel på nakken nå, men Geremi sine FRISPARK er ikke så veldig dårlige. Innleggene han slår tenker han helt rett, og mot West Ham hadde han ett par som gikk rett på keeper, men rett fremfor snuten på karer som Owen. Hadde han brutt ballbanen en av disse gangene, ville ballen føket i mål. Mot Liverpool hadde han også ett skudd som traff tverligger. Det som eg mener er dårlig med Geremi sine frispark, er at han som regel skyter for svakt, og keeper ofte tar det.

Cornerene hans, kan eg desverre ikke forsvare, og heller ikke han som fotball spiller. SELG!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1551 på: 14. Jan. 2009, 20:39 »
Vi mangler midtbanespelarar som kan å skyte frå distanse! Når var det sist vi skårte frå 25 + ?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1552 på: 14. Jan. 2009, 20:40 »
sist gang vi skårte på frispark var mot tottenham i fjor da vi vant 4-1 ala geremi

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1553 på: 14. Jan. 2009, 20:51 »
GVet eg får endel på nakken nå, men Geremi sine FRISPARK er ikke så veldig dårlige. Innleggene han slår tenker han helt rett, og mot West Ham hadde han ett par som gikk rett på keeper, men rett fremfor snuten på karer som Owen. Hadde han brutt ballbanen en av disse gangene, ville ballen føket i mål. Mot Liverpool hadde han også ett skudd som traff tverligger. Det som eg mener er dårlig med Geremi sine frispark, er at han som regel skyter for svakt, og keeper ofte tar det.

Cornerene hans, kan eg desverre ikke forsvare, og heller ikke han som fotball spiller. SELG!

Enig. Frisparkene mot West Ham ble slått bra og med litt guts fra våre spillere så kunne de fint ha angrepet ballen. Jeg synes for eksempel at Emre slo frispark på samme måten uten at jeg vil sammenligne de to. Jeg ber til høyere makter om at Geremi finner seg en annen klubb. Synes allikevel vi skal takke han for hans innsats, han var ikke så verst i fjor da vi spilte 4-3-3 med Keegan.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1554 på: 14. Jan. 2009, 21:44 »
Gi meg Ryan Taylor, vær så snill!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1555 på: 14. Jan. 2009, 21:49 »
Gi meg Ryan Taylor, vær så snill!
Passende å skrive det rett etter at han har kastet bort en stor kontringsmulighet med et skudd som mest sannsynlig gikk ut av stadion! :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1556 på: 14. Jan. 2009, 21:53 »
Er klar over det, men har stor sansen for han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1557 på: 14. Jan. 2009, 21:54 »
Merkelig hvordan alle synes han er så god etter å ha scora mot oss! :P


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1558 på: 14. Jan. 2009, 21:55 »
Hehe, han har da vel alltid scora mot oss!
Men under de forutsetningene at vi ikke har råd til de beste, så er Taylor et bra valg. Pluss at han slår glimrende dødballer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1559 på: 14. Jan. 2009, 21:58 »
Joda, jeg er enig i at Taylor kan være et godt alternativ. Er bare så artig å se hvordan folk hyper folk etter å ha spilt godt mot oss! :D