20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377700 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1410 på: 13. Jan. 2009, 10:53 »
Newcastle midfielder Geremi has emerged as a target for Turkish club Besiktas, while FC Porto midfielder Raul Meireles may be making a £4m switch to St James' Park. (Daily Mail)

Newcastle boss Joe Kinnear wants midfielder Nigel Quashie, whose three-month loan move to Birmingham from West Ham expires after this weekend, to help the Magpies stave off relegation. (Daily Mirror)

Raul Meireles. Noen som vet noe om denne typen?
Who else...... Alan Shearer

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1411 på: 13. Jan. 2009, 11:03 »
Newcastle midfielder Geremi has emerged as a target for Turkish club Besiktas, while FC Porto midfielder Raul Meireles may be making a £4m switch to St James' Park. (Daily Mail)

Newcastle boss Joe Kinnear wants midfielder Nigel Quashie, whose three-month loan move to Birmingham from West Ham expires after this weekend, to help the Magpies stave off relegation. (Daily Mirror)

Raul Meireles. Noen som vet noe om denne typen?


http://en.wikipedia.org/wiki/Raul_Meireles

står litt her, men isje så mye då

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1412 på: 13. Jan. 2009, 11:09 »
På tide folk her innser at vi er ein middelmådig klubb som kun får tak i middelmådige spelarar...Kor mange transfer vindu er det ikkje det har gått no og folk her inne endar opp med å skrive dei same F*** innlegga? Sist transfer vindu fekk no mi tross alt tak i Bassong, Jonas og Colo...og fortsatt var det eit katastrofe-vindu, og no er det på an igjen!

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1413 på: 13. Jan. 2009, 11:12 »
Nedum Onuoha er en spennende spiller. Har en city-kollega som biter negler om han drar fra de.
Who else...... Alan Shearer

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1414 på: 13. Jan. 2009, 11:22 »
På tide folk her innser at vi er ein middelmådig klubb som kun får tak i middelmådige spelarar...Kor mange transfer vindu er det ikkje det har gått no og folk her inne endar opp med å skrive dei same F*** innlegga? Sist transfer vindu fekk no mi tross alt tak i Bassong, Jonas og Colo...og fortsatt var det eit katastrofe-vindu, og no er det på an igjen!

Så jævelig enig!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1415 på: 13. Jan. 2009, 13:11 »
Agent of Newcastle's Geremi admits Besiktas contact
13.01.09 | tribalfootball.com

The agent of Newcastle United midfielder Geremi has confirmed interest from Besiktas.

“I’ve had phone calls from Turkey and that’s as far as it’s gone,” Barry Silkman told setanta.com. “I’ve had several calls, but as of yet nothing has been followed up. At this moment it’s a bit of a moot point because there’s no offer as such.

“All we’ve had is ‘would he be interested?’ or ‘what’s his salary?’ and ‘what would be his transfer fee?’

“Ideally he would want to stay in England but if the right move came up and Newcastle want to get rid of him – he’ll go.”

Geremi bidrar med lite. Det så vi sist på lørdag så hvis hans adgang gjør at vi kan få inn nye spillere så er jeg posetiv til et salg. Transfersummen burde hvertfall ikke være særlig høy.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1416 på: 13. Jan. 2009, 13:49 »
Herregud, ingen her som forventer Barry'er eller Messi'er and so on.
Men Løvenkrands og QUASHIE!? Det får da være grenser. Å kjøpe spillere som Colo viser faktisk GODE ambisjoner!
Jeg er bare oppgitt. Målet, ihvertfall under King Kev, var å reise oss vekk fra middelmådigheten. Det syns jeg vi hadde godt grunnlag for, den gang. Nå er vel målet bare å tilvenne oss tilværelsen rundt nedrykksstreken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1417 på: 13. Jan. 2009, 14:38 »
Jeg kan leve med Løvekrands som en backup, men Quashie.. Måtte nesten le når jeg hørte det. Herregud.
Måtte da hvertfall kjøpe noe som kan heve laget litt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1418 på: 13. Jan. 2009, 15:05 »
Det som irriterer meg er at folk tar alt for god fisk! Uansett hvem vi blir linket til, samme hvor ræva den spilleren er så blir folk hysteriske. Uavhengig om det faktisk er sant eller ikke.. Det samme gjelder hver gang det kommer et rykte om en spiller eller noe annet rundt Newcastle.

Jeg er enig i at vi bør holde oss unna Quashie. Og jeg skjønner at folk ikke forventer seg Messi heller.. Men det er MANGE her inne som fortsatt ikke har skjønt at Newcastle ikke kan konkurrere om de beste eller nest beste spillerne lenger.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1419 på: 13. Jan. 2009, 15:08 »
Eg vil ha inn Sebastian Larsson/Ryan Taylor, Scharner(god som midtstopper og kan brukes på midten), Baines/Bale/Shorey, John O'Toole eller Giles Barnes. Det er spillere som vi har sjangs på og som enten går rett inn på laget, eller er store talenter. Vi trenger ikkje selge noen, Viduka bør forsvinne til sommeren sammen med Smith eller Ameobi og Cacapa. Viss Owen forsvinner så beholder vi en av de.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1420 på: 13. Jan. 2009, 15:19 »
Der lister du opp mange spillere som vil forsterke laget vårt, som er relativt "billige" og som vi bør ha sjans på ! Slike spillere vil jeg gjerne se i Newcastle!

Får bare håpe folket i Newcastle er enige...

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1421 på: 13. Jan. 2009, 15:46 »
Ja, absolutt, i tillegg til et midtbaneanker så hadde denne listen vært veldig fin. Snapper vi opp en av disse i Januar og tar resten i Juli så blir eg en fornøyd mann.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1422 på: 13. Jan. 2009, 15:52 »
Newcastle midfielder Geremi has emerged as a target for Turkish club Besiktas, while FC Porto midfielder Raul Meireles may be making a £4m switch to St James' Park. (Daily Mail)

Newcastle boss Joe Kinnear wants midfielder Nigel Quashie, whose three-month loan move to Birmingham from West Ham expires after this weekend, to help the Magpies stave off relegation. (Daily Mirror)

Raul Meireles. Noen som vet noe om denne typen?


Kanongod spiller.
Var meget god i fjorårets mesterskap hvor han holdt Veloso på benken.
Ikke lik spillertype som Veloso, men de spilte ofte med Moutinho og Meireles på midten.
Skikklig box to box spiller med stor løpskapasitet. Scoret også mål husker jeg på et kjempeløp!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1423 på: 13. Jan. 2009, 16:22 »
Skal vi gå for rutine og "proven quality", så må vi nøye oss med klassespillere som Quashie og Løvenkrands.
Skal vi ha gode spillere, må vi kjøpe unge spillere. De mangler rutine, men de er bedre enn Quashie og Løvenkrands, og de vil kanskje, kanskje, kanskje, vurdere å spille for oss.

Men jeg blir veldig overrasket om vi i det hele tatt får tak i spillere som kan sies å kunne sitt fag på noen måte. Med de spillerne vi linkes til for tiden, så hadde Robert Boateng vært en klassespiller i forhold.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1424 på: 13. Jan. 2009, 16:26 »
Nå tilsier heldigvis statistikken at vi sjelden ender opp med de spillerne vi linkes til. Synes forrige transfervindu var bra i forhold til spillertyper selv om vi gikk i pluss. Håper vi fortsetter med å kjøpe den typen spillere.