20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378599 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1275 på: 10. Jan. 2009, 23:46 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
Det sier jeg og! Peter Løvenkrands??? Herregud ass
Jeg spør deg også: Har du noe grunnlag for å si dette? Har du sett Løvenkrands regelmessig de siste årene?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1276 på: 10. Jan. 2009, 23:56 »
Hvis ikke vi blir de store vinnerne av overgangsmarkedet så vet ikke jeg.
Vi skal låne Riise for å selge Enrique.
Vi skal hente Løvenkrands gratis, for å selge N'Zogbia
Vi skal erstatte Smith (som presterer én gang hvert skuddår) med Mido (som presterer én gang hvert skuddår)
Og vi skal erstatte Nicky Butt med Barry Ferguson.

Med andre ord. Når 1. februar kommer så sitter vi igjen med nøyaktig den samme stallen som vi har i dag, bortsett fra at noen navn er forandret. Barry Ferguson er på hell, Nicky Butt er på hell.
Alan Smith kan være veldig dårlig, men jeg har ikke hørt han klage et sekund. Vi skal erstatte han med kranglefanten over alle kranglefanter, Mido, som presterer kun én gang hvert fjerde år, og ellers bare loffer overlegent rundt, uten å gjøre en dritt.
Charles N'Zogbia har et vanvittig potensiale. Peter Løvenkrands hadde en gang et vanvittig potensiale.
Å selge en venstreback for å hente inn en på lån, er jo et smart trekk. Problemet på backen er at vi ikke har backup!
Vi får ikke mer backup av å selge Enrique og LÅNE Riise.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1277 på: 11. Jan. 2009, 00:13 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
Det sier jeg og! Peter Løvenkrands??? Herregud ass
Jeg spør deg også: Har du noe grunnlag for å si dette? Har du sett Løvenkrands regelmessig de siste årene?
Ja, men han har langt fra imponert meg. Du a, har du sett han spille regelmessig de siste årenre? Er det en spiller du ønsker å se i Newcastle drakt?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1278 på: 11. Jan. 2009, 00:14 »
La meg bare spørre: Hvor mange ganger har dere egentlig sett Løvenkrands i aksjon de siste 3 årene? Kristoffer, torefl og dere andre som er så fryktelig optimistiske.

Veldig lite. Og vet du hvorfor? Han har ikke fått spille. I forrige sesong så jeg en del tyske kamper og de gangene jeg så Schalke så var det helt andre personer enn den nevnte dansken som imponerte. Jeg har liten tro på at han vil bli noen særlig forsterkning for oss. Denne sesongen har han slitt veldig og fått lite tillit, da Schalke har valgt å satse på andre. Noe vi og kanskje burde tenkt på.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1279 på: 11. Jan. 2009, 00:20 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
Det sier jeg og! Peter Løvenkrands??? Herregud ass
Jeg spør deg også: Har du noe grunnlag for å si dette? Har du sett Løvenkrands regelmessig de siste årene?
Ja, men han har langt fra imponert meg. Du a, har du sett han spille regelmessig de siste årenre? Er det en spiller du ønsker å se i Newcastle drakt?
Nei, jeg har ikke sett han mye, og derfor velger jeg også å verken være super-pessimist eller veldig positiv til han. Du er tydeligvis negativ til han bare fordi han ikke heter Messi eller Ronaldo.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1280 på: 11. Jan. 2009, 00:24 »
Hva er så galt med Løvekrands?? Han kan spille både venstreving og høyreving og vil således være perfekt backup for Duff og Jonas. Dersom Zoggy drar trenger vi en slik spiller, og siden vi får han gratis har vi ingenting å tape på å hente han! Når det er sagt så tror jeg ikke noe på ryktene om at han er på vei...

Torefl: Han spilte 20 kamper i fjor, så da har du nok ikke sett så veldig mange kamper. Det er 2 sesongen ca siden jeg har sett noe til han, men de gangene jeg har sett han virket som en kvikk spiller med grei teknikk og øyet for mål, om han er det i dag vet jeg ikke. Men dersom vi henter han på free nekter jeg å tro vi kommer DÅRLIG ut av det.

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1281 på: 11. Jan. 2009, 00:31 »
Hva er så galt med Løvekrands?? Han kan spille både venstreving og høyreving og vil således være perfekt backup for Duff og Jonas. Dersom Zoggy drar trenger vi en slik spiller, og siden vi får han gratis har vi ingenting å tape på å hente han! Når det er sagt så tror jeg ikke noe på ryktene om at han er på vei...

Torefl: Han spilte 20 kamper i fjor, så da har du nok ikke sett så veldig mange kamper. Det er 2 sesongen ca siden jeg har sett noe til han, men de gangene jeg har sett han virket som en kvikk spiller med grei teknikk og øyet for mål, om han er det i dag vet jeg ikke. Men dersom vi henter han på free nekter jeg å tro vi kommer DÅRLIG ut av det.

Vi kommer ikke dårlig ut av det hvis han blir et suplement. Som erstatter er jeg veldig skeptisk. Jeg håper vi holder klarer å holde på Zog!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1282 på: 11. Jan. 2009, 00:34 »
Hva er så galt med Løvekrands?? Han kan spille både venstreving og høyreving og vil således være perfekt backup for Duff og Jonas. Dersom Zoggy drar trenger vi en slik spiller, og siden vi får han gratis har vi ingenting å tape på å hente han! Når det er sagt så tror jeg ikke noe på ryktene om at han er på vei...

Torefl: Han spilte 20 kamper i fjor, så da har du nok ikke sett så veldig mange kamper. Det er 2 sesongen ca siden jeg har sett noe til han, men de gangene jeg har sett han virket som en kvikk spiller med grei teknikk og øyet for mål, om han er det i dag vet jeg ikke. Men dersom vi henter han på free nekter jeg å tro vi kommer DÅRLIG ut av det.

Jeg sa jo at jeg hadde sett en del kamper med han i fjor, men at det var andre som imponerte mer. Denne sesongen derimot, har han slitt og en spiller som blir offloadet av egen klubb kan jo ikke være veldig verdifull. Da hadde de vel tatt seg bryet med å forsøke å selge han.  Og for all del, en gratis spiller er jo vel og bra men hva skjer med alle de spennende prospektene som Wise har sett på og som vi liksom har vært linket til.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1283 på: 11. Jan. 2009, 00:38 »
Newcastle skulle henta Appiah før Tottenham kom på banen. Han har jo vært uten klubb siden i sommer.
Men, nå trener han jo med Tottenham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1284 på: 11. Jan. 2009, 00:40 »
Torefl: Hvilke spillere tenker du på ? Husk at ca 90% av alle vi blir linket til er bullshit.

Mats: Det må være noe med Appiah som gjør at klubbene er nervøse. Han burde jo han funnet seg en klubb for lenge siden..Enten så sliter han med skader, eller så må han kreve enorme lønninger.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1285 på: 11. Jan. 2009, 00:40 »
Newcastle skulle henta Appiah før Tottenham kom på banen. Han har jo vært uten klubb siden i sommer.
Men, nå trener han jo med Tottenham.
Ja, la oss virkelig hente nok en max skadeutsatt spiller som forlanger £50.000 +++ i uka!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1286 på: 11. Jan. 2009, 00:45 »
Torefl: Hvilke spillere tenker du på ? Husk at ca 90% av alle vi blir linket til er bullshit.

Mats: Det må være noe med Appiah som gjør at klubbene er nervøse. Han burde jo han funnet seg en klubb for lenge siden..Enten så sliter han med skader, eller så må han kreve enorme lønninger.

Nei jeg husker ikke navna i farta, men det var snakk om noen tyske og franske U-21 spillere hvis ikke jeg tar feil. Samt noen unggutter i Championship. Men ja, jeg er enig i at mesteparten av de spillerne vi linkes til bare er dritt. Men la oss gå for de resterenede, var det ikke snakk om Juan M. Vargas?
Han er i hvertfall svingod.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1287 på: 11. Jan. 2009, 00:51 »
Appiah har aldri slitt mye med skader. Han fikk blodpropp i kneet i fjor, men han er frisk igjen nå.
Mulig at han krever mye penger, men Harry Redknapp sa han er imponert stort på treningene til Tottenham og at han får en kontrakt ut sesongen som kan forlenges hvis han holder seg skadefri. Mener Newcastle kunne gjort det samme i og med at han var uten klubb. Men uansett så er det for sent.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1288 på: 11. Jan. 2009, 10:00 »
Zoggy kommer ikke til å dra.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1289 på: 11. Jan. 2009, 10:17 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
Det sier jeg og! Peter Løvenkrands??? Herregud ass

Men i h......., er dere fulle eller? Hva er galt med Peter Løvenkrands?

Er jo akkurat en slik type vi trenger! Èn som kan spille både ving og spiss, som kan tilføre laget vårt sårt trengt hurtighet (han er jo lynrask), god med ballen og har drøssevis med erfaring fra høyt nivå og med med flere landskamper for Danmark. Har i tillegg erfaring fra britisk fotball igjennom sin tid i Rangers og er derfor vant med den fysiske biten.

At han står registrert med 46 seriekamper for Schalke 04 de siste 2,5 sesongene vitner jo om at han fremdeles holder et høyt nivå. Klubben kjemper jo om ligatitlen vært bidige år.

Så hva i alle dager er galt med å signere en spiller som har MYE å tilføre NUFC, som har vært en viktig del av laget til Schalke 04 de siste sesongene, en klubb som er fast inventar i CL og kjemper om ligatitlen vært år, og vi kan atpåtil få han gratis!?? Skjønner ikke hva som er galt med det!!