20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378656 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1215 på: 09. Jan. 2009, 14:17 »
Når skal folk her inne læra? Kvifor verte dykk så jevla aggresive i kvar transfer-vindu? Må jo snart innsjå at dykk må slutta ha slike forhåpningar? Noken som har fulgt med på denne klubben dei siste åra? Skulle nesten ikkje tru det viss ein ser på det ein del skrive kvar gong transfer season startar...
« Siste redigering: 09. Jan. 2009, 14:22 av lgrinde »

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1216 på: 09. Jan. 2009, 14:26 »
Når skal folk her inne læra? Kvifor verte dykk så jevla aggresive i kvar transfer-vindu? Må jo snart innsjå at dykk må slutta ha slike forhåpnigar? Noken som har fulgt med på denne klubben dei siste åra? Skulle nesten ikkje tru det viss ein ser på det ein del skrive kvar gong transfer season startar...

Fulgt med har sikkert de fleste, og vi hører ikke hjemme der vi er. Topp 6 minimum. Og vi skulle ha kjempet om spillere på lik linje med Manu, Liverpool osv. .. Det er en eneste grunn til dette og det er styret i NUFC. Det er klart man blir skuffet. Vi har råd til å følge med på de største stjernene. Jeg venter fortsatt på store signeringer, Igrinde, dum som jeg er ;D
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1217 på: 09. Jan. 2009, 14:35 »
Friday brought renewed speculation that United had made progress in signing one of their transfer window targets - former Liverpool full back John Arne Riise.

Details are still sketchy as to whether the club are looking to complete a permanent deal with AS Roma or take the 28 year-old Norwegian international on loan.

Bringing in a left back would allow the club to try and move on Jose Enrique, who isn't rated by Kinnear.

More as we get it....

Fra nufc.com
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1218 på: 09. Jan. 2009, 15:33 »
Låne Riise og Selge Enrique, Niks!

Ashley prøver nok nå for harde livet å få de £300 mill han forlanger for klubben, gjennom spillesalg.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1219 på: 09. Jan. 2009, 15:36 »
Helt seriøst. Kan vi ikke holde Ashley diskusjonen i EN tråd? Dere forpester jo alle trådene dere skriver i med svada, denne handler om TRANSFERS.

Jeg håper selv at Enrique ikke blir solgt da han har vært  god de siste kampene han har spilt. Riise kan godt komme, vi trenger to gode venstrebacker.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1220 på: 09. Jan. 2009, 15:53 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1221 på: 09. Jan. 2009, 15:56 »
Helt seriøst. Kan vi ikke holde Ashley diskusjonen i EN tråd? Dere forpester jo alle trådene dere skriver i med svada, denne handler om TRANSFERS.

støtter den. jeg går inn her for å lese om siste nytt rundt overgangene... (for at jeg er for lat til å sjekke linker..) og jeg blir frustrert når jeg bare blar igjennom barnslig hets...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1222 på: 09. Jan. 2009, 17:08 »
Hmm, veit ikke om jeg blir overlykkelig over Smudge mot Mido. En av grunnene til at Smudge ikke har prestert bra nok er fordi han har blitt brukt i posisjoner han ikke skal brukes i.

Støtter denne! Smith er ingen dårlig fotballspiller, snarere tvert imot. Han er en av få engelskmenn som holder seg unna alkohol (ihvertfall ifølge Big Sam), tvers igjennom en veldig proffesjonell mann med gode holdninger.

Med Smith vet vi at vi får en spiller som gir 110% uansett hvor dårlig dag han måtte ha. Vi vet at han prøver, og han er en av de som kan gå først i krigen og dra de andre med seg.
Synes også at det er litt idiotisk å basere meningene sine på hans prestasjoner den første sesongen han var her, for det var IKKE bare Smith som var dårlig da! Synes faktisk Smith til tider var en kansje den minst dårligste av dem alle. Er mange spillere i NUFC jeg helst ser ut døra LENGE før Smith!

Smith viste i sin tid i Leeds og før han brakk beinet hos ManU at han var en veldig god spiller med en enorm innsats. Dette så vi også litt til i begynnelsen av hans karriere i NUFC, da var han god og fikk også kapteinsbindet i enkelte kamper.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1223 på: 09. Jan. 2009, 17:54 »
Spørs om Mido kommer. .

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4767750,00.html

En spiller som ikke jeg kunne tenke meg. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1225 på: 09. Jan. 2009, 18:03 »
He added: "We have identified the players we want, and it's in Dennis Wise's hands.

Link: skysports

Oh now. Dennis wise in action :o :P

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1226 på: 09. Jan. 2009, 18:06 »
La oss håpe Wise trekker en venstre back og en midtbane sentral ut av hatten...
« Siste redigering: 09. Jan. 2009, 18:15 av Eirik515 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1227 på: 09. Jan. 2009, 18:28 »
Når skal folk her inne læra? Kvifor verte dykk så jevla aggresive i kvar transfer-vindu? Må jo snart innsjå at dykk må slutta ha slike forhåpnigar? Noken som har fulgt med på denne klubben dei siste åra? Skulle nesten ikkje tru det viss ein ser på det ein del skrive kvar gong transfer season startar...

Fulgt med har sikkert de fleste, og vi hører ikke hjemme der vi er. Topp 6 minimum. Og vi skulle ha kjempet om spillere på lik linje med Manu, Liverpool osv. .. Det er en eneste grunn til dette og det er styret i NUFC. Det er klart man blir skuffet. Vi har råd til å følge med på de største stjernene. Jeg venter fortsatt på store signeringer, Igrinde, dum som jeg er ;D

Ja og det er fint, alle må få lov å drauma og håpa om den eine verdenstjerna etter den andre. Men skal vi vera realistiske så er vi ein middelmådig PL klubb og har vore dette sidan Sir Bobby fekk sparken, og kor mange år er ikkje dette sidan? Viss du meinar at Newcastle skulle kjempa om topp 6 minimum denne sesongen(og dei siste sesongane) og samtidig kjempa om spelarar på lik linja med Manu og Lpool, ja då har du ikkje følgt med mykje! :o
« Siste redigering: 09. Jan. 2009, 19:28 av lgrinde »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1228 på: 09. Jan. 2009, 20:04 »
Går noen rykter om at City spiss Jo skal til Newcastle nå, på lån tydeligvis.. Har ikke fått sett han så mye i år, men han er vel i Brasil troppene? Så dårlig kan han vel ikke være.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1229 på: 09. Jan. 2009, 20:18 »
Går noen rykter om at City spiss Jo skal til Newcastle nå, på lån tydeligvis.. Har ikke fått sett han så mye i år, men han er vel i Brasil troppene? Så dårlig kan han vel ikke være.
Hvor har du lest dette?