20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378615 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1125 på: 06. Jan. 2009, 21:14 »
Mendes putta et sjukt mål i helga foresten, se her:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1934216/

Det hadde vært digg å få han.

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1126 på: 06. Jan. 2009, 21:24 »
Savner Freddy Shepherd.  .

Kristian G, ikke dårlig liste du la ut, men så smart er aldri Wise og co. .  ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1127 på: 06. Jan. 2009, 21:57 »
Mendes putta et sjukt mål i helga foresten, se her:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1934216/

Det hadde vært digg å få han.


SÅNN JA!

Vi trenger noen som kan gjøre sånt i Newcastle også.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1128 på: 06. Jan. 2009, 22:38 »
Alle scorer noen fine mål i løpet av karrieren da. Er ikke sikkert han gjør det noe bra for Newcastle i det hele tatt, hvis han kommer. Han var vel ingen suksess sist han var England hvis jeg husker riktig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1129 på: 06. Jan. 2009, 23:07 »
Er det virkelig noen som var overraska over aktiviteten sålangt i vinduet?
Er det ingen som skjønner at Ashley-æraen er æraen hvor vi blir servert løgner og falske forhåpninger i hopetall. Aldri stol på en Newcastle-manager som lover transfers så lenge han er ansatt av Mike Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1130 på: 06. Jan. 2009, 23:07 »


Sjekk ut dette målet. Han her skulle vi fått tak i!!!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1131 på: 06. Jan. 2009, 23:14 »
Butt er jo legend da, ikke kødd med han! ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1132 på: 06. Jan. 2009, 23:16 »
ja jeg sier alan smith har talent, hvis du har et snev av hukommelse om hvordan han spillte i Man U så hadde du sagt det samme.
Du mener vel ikke Leeds Utd...?

Han spillte bra for både leeds og man u synst jeg da:P men jo det stemmer, leeds og;)
Newcastle United Football Club<3

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1133 på: 06. Jan. 2009, 23:18 »
Virker som Ashley ber Kinnear om å juge for og holde fansen rolig. Når Kinnear begynte sa han: Jeg blir her i 6 uker, så tar Kevin Keegan og Alan Shearer over. For ikke så lenge siden insisterte han på at han ikke trengte selge for å kjøpe. Pisspreik alt sammen!  
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1134 på: 06. Jan. 2009, 23:23 »
Har folk ikke sett trenden før nå? Ting er jo igrunn veldig likt det det var under King Kev. Gidder ikke ta et jævla ord som kommer via Kinnear fra toppen for god fisk. Jeg har hørt det for ofte, og fått for lite igjen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1135 på: 07. Jan. 2009, 00:01 »
Jeg tror vi alle må bite i den sure bestemortrusa, og innse at de ikke bli kvalitet som Kinnear faktisk snakket om. Hvis man ser på disse spillerne i den skotske ligaen på over 25 år og kaller dem kvalitet, sier det mer om oss som klubb. Det er en grunn til at de spiller der.
Dette blir billige løsninger. Jeg vil ikke ha noen av dem utenom McGeady fordi han har en slepen teknikk som ikke er vanlig på de britiske øyer.

Jeg så en link på Newsnow som linket oss til Onouah. Han blir garantert overflødig, selv om han har et brukbart talent. Kan brukes som midtstopper og back.

Micheal Johnson kommer nokk også til å bli overflødig.
Jeg vil at vi driter i å hente såkalte kvalitetspillere fra scotland som ikke blir bedre, og heller får inn 2-3 fra CCC. Ingen av de vi blir linket til for tiden er gode nokk til å gå rett inn og forsterke oss. Hvis det er disse spillerne Ashely og Kinner skal samle inn 17mp til så må jeg bare si "godt jobbet, dennis wise"
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1136 på: 07. Jan. 2009, 00:05 »
Jeg tror vi alle må bite i den sure bestemortrusa, og innse at de ikke bli kvalitet som Kinnear faktisk snakket om. Hvis man ser på disse spillerne i den skotske ligaen på over 25 år og kaller dem kvalitet, sier det mer om oss som klubb. Det er en grunn til at de spiller der.
Dette blir billige løsninger. Jeg vil ikke ha noen av dem utenom McGeady fordi han har en slepen teknikk som ikke er vanlig på de britiske øyer.

Jeg så en link på Newsnow som linket oss til Onouah. Han blir garantert overflødig i city, selv om han har et brukbart talent. Kan brukes som midtstopper og back.

Micheal Johnson kommer nokk også til å bli overflødig.  og han kunne jeg gjerne tenke meg. og selvfølgelig skjelbreid.
Jeg vil at vi driter i å hente såkalte kvalitetspillere fra scotland som ikke blir bedre, og heller får inn 2-3 fra CCC. Ingen av de vi blir linket til for tiden er gode nokk til å gå rett inn og forsterke oss. Hvis det er disse spillerne Ashely og Kinner skal samle inn 17mp til så må jeg bare si "godt jobbet, dennis wise"
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1137 på: 07. Jan. 2009, 00:07 »
Hvorfor linkes vi forøvrig til denne lyktestolpen fra Portugal? Skal vi allerede gi opp Xisco som overhodet ikke har fått en real sjanse? Er det ikke bedre å la Xisco kommende halvår få sjansen til å tilpasse seg PL?
Jeg blir litt provosert dersom det stemmer at vi allerede skal prøve å selge godeste Xisco.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1138 på: 07. Jan. 2009, 00:12 »
http://www.tribalfootball.com/newcastle-rival-man-city-marseilles-taiwo-219253

City har jo kjøpt Wayne Bridge nå, så de trenger ikke Taiwo:)
Sykt om han skulle signert. Lynrask, sterk, råe taklinger og sist men ikke minst venstrefoten hans. Bare å søke opp taiwo på wikipedia, så står det hvor hardt han skyter:) 130 km/t eller noe.
Men velger å ta disse ryktene med en klype salt. Lært meg å aldri forvente noe under Ashley sin ledelse-
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1139 på: 07. Jan. 2009, 01:02 »
ja jeg sier alan smith har talent, hvis du har et snev av hukommelse om hvordan han spillte i Man U så hadde du sagt det samme.
Du mener vel ikke Leeds Utd...?

Han spillte bra for både leeds og man u synst jeg da:P men jo det stemmer, leeds og;)

Smith har aldrig vært mer enn en middelmådighet!   Det gjelder både i man utd og i Leeds.   Kanskje litt over middels i Leeds, men hverken spillet hans eller statistikken hans var så voldsomt imponerende i Leeds.   Ufattelig oppskrytt spiller.
sunt pueri pueri puerilia tractant