20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377695 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1110 på: 06. Jan. 2009, 16:24 »
I følge flere kilder er jo Elano, Jo og han folkemorderen fra Israel til salgs. Men samtidig vil vel neppe City styrke diverse PL klubber med å låne ut spillere heller:(

Har ingen tro på at dette vinduet i januar kommer til å få oss Newcastle supportere til å smile. Vi har rett og slett ikkje penger til å bruke og spillerene vi ønsker å kvitte oss med er jo ikkje vært ein skitt.

Noen håper og tror at Zoggi er vært 10 mill.pund. Men hvem gidder å betale så mye for en spiller som vill vekk?? Hvorfor står ikke det klubber å kø for å hente han? Tror max vi kan få 4-5mill-pund for han.

UT:
Cacapa -free
Zoggi    - 4 mill.pund
Geremi - 1-2 mill.pund
Duff     - 2.mill.pund Han er ikkje vært den sinnssyke lønnen.






Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1111 på: 06. Jan. 2009, 16:41 »
Syns ikkje vi skal selge så mange vingspillere, og spillere generelt. Da fåår vi enda en posisjon vi trenger å styrkke på bare noen å 20 dager.

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1112 på: 06. Jan. 2009, 17:38 »
Jeg begynner å bli veldig negativ til at vi får inn noen som helst, kanskje til og med ender vi med å selge Zog uten å skaffe erstatninger!
Grunnen er at vi ikke får penger av ashley+ vi klarer ikke å selge noen av di vi VIL selge å få god profitt for di (foreksempel Xisco som ikke kan spille for en tredje klubb denne sesongen)
Videre virker det som JK legger opp en taktikk i media som kanskje redder skinnet hans om han ikke lykker med å skaffe spillere ved  å si at han skal se om ung-gutta som Lua Lua, Carrol og di andre kan "step up" til 1. laget.

Alt i alt er jeg fryktelig redd for at når 1. februar kommer så sitter vi med mindre spillere en den dag i dag og ser i avisen at Kinear sier "Ja søren heller vi fikk ikke inn det vil ville, men jeg føler ung-guttene er klar for å stå fram så vi er OK folkens! ikke panikk, jeg tror enda vi kan klare topp 10 fordi dette er en fantastisk klubb som jeg virkelig elsker(bare så det er helt klart liksom)..."

sorry for negativiteten...:(
Newcastle United Football Club<3

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1113 på: 06. Jan. 2009, 17:48 »
da er vi straks 1 uke ute i transfer vinduet, og så langt: ingenting... null niks nada.
Eneste vi hører om er spillere som vil bort egentlig, så dette lover jaggu meg bra. Tenker dette blir mye likt de siste års transfer vinduer...Vi sitter noen måneder og fantaserer og skriver ønskelister, vinduet åpner, litt rykter hit og dit, styret/eier lover gull og grønne skoger, ingenting skjer og i siste liten blir noen panikkjøp gjort.

Om vi ikke SNAREST får inn defansive midtbanespillere og bedre dekning på backene kommer vi ingen vei
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1114 på: 06. Jan. 2009, 17:56 »
Vi trenger forsterkninger, men har en eier som ikke vil bruke penger.
Hva med:

UT Cacapa - INN Elano (lån)
UT Zoggy - INN Bale (ren byttehandel).
UT Enrique £4 - INN Inler £7
UT Smith £2,5 - INN Tiago (lån fra Juve).
UT Geremi - INN Distin (rent byttelån).
UT Viduka £1

Kvitter oss med daukjøtt, koster oss INGENTING, og gir oss Barton, Gutrie, Inler, Tiago, Elano og Butt på midten,
samt et rasende godt venstreback-talent og en kanon stopper som også kan spille venstreback.

Distin er lei av P.mouth som trenger midtbanespillere, Bale får ikke spille i Tottenham som trenger en venstrekant, Wenger henter ikke Inler,
Elano får ikke spille i City (som heller ikke trenger penger) og Tiago som var fantastisk som offensiv midtbane i Chelsea  er helt ute av Juve-laget.

Finner ikke noe her som er helt urealistisk??



Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1115 på: 06. Jan. 2009, 18:16 »
Vi trenger forsterkninger, men har en eier som ikke vil bruke penger.
Hva med:

UT Cacapa - INN Elano (lån)
UT Zoggy - INN Bale (ren byttehandel).
UT Enrique £4 - INN Inler £7
UT Smith £2,5 - INN Tiago (lån fra Juve).
UT Geremi - INN Distin (rent byttelån).
UT Viduka £1

Kvitter oss med daukjøtt, koster oss INGENTING, og gir oss Barton, Gutrie, Inler, Tiago, Elano og Butt på midten,
samt et rasende godt venstreback-talent og en kanon stopper som også kan spille venstreback.

Distin er lei av P.mouth som trenger midtbanespillere, Bale får ikke spille i Tottenham som trenger en venstrekant, Wenger henter ikke Inler,
Elano får ikke spille i City (som heller ikke trenger penger) og Tiago som var fantastisk som offensiv midtbane i Chelsea  er helt ute av Juve-laget.

Finner ikke noe her som er helt urealistisk??




Likte di forslagene, står bak de:) men er det ingen andre en meg som har lyst å se om Joe Kinear får ut talentet til Allan Smith på samme måte som han har gjort med duff og Ameobi?
Newcastle United Football Club<3

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1116 på: 06. Jan. 2009, 18:23 »
da er vi straks 1 uke ute i transfer vinduet, og så langt: ingenting... null niks nada.
Eneste vi hører om er spillere som vil bort egentlig, så dette lover jaggu meg bra. Tenker dette blir mye likt de siste års transfer vinduer...Vi sitter noen måneder og fantaserer og skriver ønskelister, vinduet åpner, litt rykter hit og dit, styret/eier lover gull og grønne skoger, ingenting skjer og i siste liten blir noen panikkjøp gjort.

Om vi ikke SNAREST får inn defansive midtbanespillere og bedre dekning på backene kommer vi ingen vei

Ashley er en grådig faen. Både når det gjelder å selge klubben, og å cashe ut for klassespillerer. Skjønner han ikke at klubben blir mer attraktiv for kjøpere og spillere, jo bedre Newcastle er? Idiot er sikkert mellomnavnet til tjukken
Who else...... Alan Shearer

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1117 på: 06. Jan. 2009, 19:01 »
N'zog  er nok en av de spillerne med mest talent i Newcastle dags dato... men holdningene hans virker ikke helt å være på plass! Sax han er utenfor laget vil han bort og i hvert transervindu ønsker han seg til en annen klubb! Da er det bedre å kvitte oss med han og få inn noen som VIL spille for klubben, forutsett at vi får gode penger for han vel og merke! Han begynner virkelig å ha fått sine sjanser - mangler rett instilling!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1118 på: 06. Jan. 2009, 19:30 »
Syns ikkje vi skal selge så mange vingspillere, og spillere generelt. Da fåår vi enda en posisjon vi trenger å styrkke på bare noen å 20 dager.

Det beste ville jo vært å bare få inn spiller og ikke selge noen. Men når Ashely ikke vil bruke mye penger på de forsterkningene vi trenger må vi selge for å kjøpe. Da må noen dessverre ut...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1119 på: 06. Jan. 2009, 19:42 »
Vi trenger forsterkninger, men har en eier som ikke vil bruke penger.
Hva med:

UT Cacapa - INN Elano (lån)
UT Zoggy - INN Bale (ren byttehandel).
UT Enrique £4 - INN Inler £7
UT Smith £2,5 - INN Tiago (lån fra Juve).
UT Geremi - INN Distin (rent byttelån).
UT Viduka £1

Kvitter oss med daukjøtt, koster oss INGENTING, og gir oss Barton, Gutrie, Inler, Tiago, Elano og Butt på midten,
samt et rasende godt venstreback-talent og en kanon stopper som også kan spille venstreback.

Distin er lei av P.mouth som trenger midtbanespillere, Bale får ikke spille i Tottenham som trenger en venstrekant, Wenger henter ikke Inler,
Elano får ikke spille i City (som heller ikke trenger penger) og Tiago som var fantastisk som offensiv midtbane i Chelsea  er helt ute av Juve-laget.

Finner ikke noe her som er helt urealistisk??




Likte di forslagene, står bak de:) men er det ingen andre en meg som har lyst å se om Joe Kinear får ut talentet til Allan Smith på samme måte som han har gjort med duff og Ameobi?
Hva du sa, sa du? Alan Smith? Talent? Da vet jeg det også.
Og nøyaktig hva har Kinnear fått ut av Ameobi og Duff?
Duff har vært ørlitegrann bedre enn forrige sesong. Forrige sesong var han ørlitegrann bedre enn sesongen før der.
Ameobi er opp og ned, opp og ned, opp og ned, opp og ned HVER ENESTE SESONG. Etter et par/tre finfine kamper helt i starten har Shola falt tilbake til gamle vaner, og gjør mer skade enn nytte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tor Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1120 på: 06. Jan. 2009, 19:56 »
Vi trenger forsterkninger, men har en eier som ikke vil bruke penger.
Hva med:

UT Cacapa - INN Elano (lån)
UT Zoggy - INN Bale (ren byttehandel).
UT Enrique £4 - INN Inler £7
UT Smith £2,5 - INN Tiago (lån fra Juve).
UT Geremi - INN Distin (rent byttelån).
UT Viduka £1




Kvitter oss med daukjøtt, koster oss INGENTING, og gir oss Barton, Gutrie, Inler, Tiago, Elano og Butt på midten,
samt et rasende godt venstreback-talent og en kanon stopper som også kan spille venstreback.

Distin er lei av P.mouth som trenger midtbanespillere, Bale får ikke spille i Tottenham som trenger en venstrekant, Wenger henter ikke Inler,
Elano får ikke spille i City (som heller ikke trenger penger) og Tiago som var fantastisk som offensiv midtbane i Chelsea  er helt ute av Juve-laget.

Finner ikke noe her som er helt urealistisk??


Hadde vi fått til dette da hadde jeg virkelig sett lyst på resten av sesongen. Blitt kvitt "søpla" og fått inn kvalitet for en rimelig grei pris. Men ender nok opp som flere andre spekulerer at vi ikke henter inn noen, kanskje et haste kjøp f.eks Bramble fra Wigan, kunne blitt brukt som target spiss og banket lang baller opp på.  Det hadde jo vært bra, renner 3 poengerne inn. Sorry for negativitetn det er  over 3 uker igjen av vinduet men begynner å se meg lei av tranfers politikken i Newcastle. Får liksom aldri ut fingern.

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1121 på: 06. Jan. 2009, 20:09 »
ja jeg sier alan smith har talent, hvis du har et snev av hukommelse om hvordan han spillte i Man U så hadde du sagt det samme. Og nei jeg sier ikke Shola og duff spiller som greske guder men det har iallefal vært en klar oppgang i hvordan Shola spillte når han hadde noen som trodde på han i det hele tatt.. Og jeg har en følelse at JK kunne gjort noe lignende med Smith.
Newcastle United Football Club<3

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1122 på: 06. Jan. 2009, 20:39 »
ja jeg sier alan smith har talent, hvis du har et snev av hukommelse om hvordan han spillte i Man U så hadde du sagt det samme.
Du mener vel ikke Leeds Utd...?

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1123 på: 06. Jan. 2009, 21:05 »
ja jeg sier alan smith har talent, hvis du har et snev av hukommelse om hvordan han spillte i Man U så hadde du sagt det samme. Og nei jeg sier ikke Shola og duff spiller som greske guder men det har iallefal vært en klar oppgang i hvordan Shola spillte når han hadde noen som trodde på han i det hele tatt.. Og jeg har en følelse at JK kunne gjort noe lignende med Smith.
Ja, Ameobi scora jo i de 3 kampene han fikk starte:P Og han avslutta vel med en målgivende mot Portsmouth før han ble skada mot Tottenham. Har alltid likt Shola. Ekte geordie! Foluwashola Ameobi<3
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1124 på: 06. Jan. 2009, 21:11 »
Ameobi er opp og ned, opp og ned, opp og ned, opp og ned HVER ENESTE SESONG. Etter et par/tre finfine kamper helt i starten har Shola falt tilbake til gamle vaner, og gjør mer skade enn nytte.

same procedeure as every year....  :)

At Ameobi har hatt en og annen bra kamp er alldeles ikke noe Kinnear-mirakel. Det er helt vanlig, bare så synd han har så altfor få gode kamper og er så veldig dårlig når han ikke har dagen.