20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378656 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1065 på: 05. Jan. 2009, 18:42 »
Men Downing hadde vært mere enn god nok for oss per dags dato.
Derimot ser det ut til at Tottenham betaler sinnsyk overpris for han, så det er uansett en spiller vi kan glemme
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1066 på: 05. Jan. 2009, 18:50 »
Av det jeg har sett så syntes jeg ikke Downing er en spesielt god drilber i PL. Som sagt mener jeg at han er god spiller, men ikke en jeg vil betale mange mill pund for som Tottenham. Tror lett det kan skje det samme med han som med Bentley.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1067 på: 05. Jan. 2009, 18:51 »
1415: "The big thing for me has been Barry Ferguson moving back to sit just in front of the defence. He has been rolling balls into Davis and Mendes. He has played very well."
BBC Radio Scotland pundit John Robertson
I completely agree with John. Davis has been far livelier since Ferguson retreated to a holding role and Burke has added much-needed width to the Rangers formation. Those two factors have won the game for the visitors.

Hentet fra BBC's matchoppdatering i kampen mellom Inverness og  Rangers går.
« Siste redigering: 05. Jan. 2009, 18:58 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1068 på: 05. Jan. 2009, 19:05 »
Har ikke sett mye av Ferguson etter han gikk tilbake til Rangers, men var jo ingen kjempe skusess i Blackburn. Sjekket han på FM og da hadde han hvertfall bra med kreativtet og passninger, og en slik midtbanespiller med disse egenskapene trenger jo vi så håper FM har rett her. Problemet er at han er gammel og ikke taklet EPL forrige gang. Men når vi vet hvordan det har gått i tidligere i januarvinduet så er jeg nesten fornøyd bare vi får inn spillere som hever laget. Så hvis Ferguson kan bidra til dette så er han velkommen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1069 på: 05. Jan. 2009, 19:34 »
Problemet til Ferguson i Rangers var vel i stor grad på grunn av mange skadeproblemer, om jeg ikke husker helt feil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1070 på: 05. Jan. 2009, 19:54 »
Ferguson er en bra jobber som er mer kreativ enn Butt! Han og Guthrie hadde nok vært en bra kombinasjon! Vil heller vente på enda bedre og mer kreativ toveis-spiller! Men er Ferguson billig er han verdt sjansen! Vi kan nok ikke velge på øerste hylle uansett, men en ny Fabregas, Essien, Gerrard, Lampard er det vi hadde trengt! Butt er for dåg under press, klarer ikke ta av en mann og klarer heller ikke vende spillet under press da teknikken er for dårlig! Helt utrolig nen gaer hvordan vi blir trengt ned mot en side og Butt ikke klarer vende 180 grader for å løse opp spillet! Ender opp med å spille en arkert ving eller back og vi får i beste fall innkast! På de punktene Butt er dårlig er Ferguson bedre, men Butt er en bedre ballvinner enn Ferguson! Men som sagt, til en billig penge vli jeg gjerne ha Ferguson!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1071 på: 05. Jan. 2009, 19:58 »


Jeg vet hva folk synst om Youtube videoer:P men man blir litt glad av å se for seg gutten i svart og hvitt å herje som han gjør ved noen anledninger i denne videoen:P
Newcastle United Football Club<3

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1072 på: 05. Jan. 2009, 20:03 »
Papa Bouba Diop er ute i 3mnd og dermed uaktuell for en overgang til oss.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1073 på: 05. Jan. 2009, 20:04 »
sykt for en fart han har! produserer bra med assist 20 assists, 39 kamper!
« Siste redigering: 05. Jan. 2009, 20:07 av Eirik515 »

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1074 på: 05. Jan. 2009, 20:08 »
McGeady burde være et aktuelt navn ja! Var ikke han på kant med trenern for en tid tilbake, utelatt fra troppen i 48 timer pga noe... mulig å få ham litt billigere da?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1075 på: 05. Jan. 2009, 20:09 »
Evt bytte med N'zog:)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1076 på: 05. Jan. 2009, 20:20 »
Evt bytte med N'zog:)
Her snakker vi ja ;D ;) Litt kvalitetsforskjell ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1077 på: 05. Jan. 2009, 20:33 »
og litt prisforskjell?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1078 på: 05. Jan. 2009, 20:33 »
Tja, jeg tror da ikke det vil være så fryktelig stor prisforskjell på N'Zogbia og McGeady...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1079 på: 05. Jan. 2009, 21:05 »
Kanskje jeg er helt på jordet, men jeg mener det er vi som kanskje taper i en ren byttehandel Zoggy/McGeady. Skal ikke si hvem jeg mener er best av de, men spillernes verdi isolert sett, tror jeg Zoggy er verdt mer.
Dessuten vil nok ikke han til Skottland for å spille fotball :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒