20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1005 på: 04. Jan. 2009, 16:58 »
Mitt lag ser slik ut:

                 Given

Beye - Colo - Bassong - Enrique

Jonas - Matuidi - Guthrie - Buanonnotte

           Owen - Martins

Med andre ord en franskmann + en argentiner, det pga. vi har lykkes bra tidligere med å hente franskmenn (Ginola, Robert, Bassong).
Argentiner fordi Colo har vært bra sålangt det samme med Jonas.
« Siste redigering: 04. Jan. 2009, 17:00 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1006 på: 04. Jan. 2009, 17:01 »
15.33  Rangers boss Walter Smith has dismissed specualtion linking Barry Ferguson with a move to Newcastle. The Gers chief has also played down talk suggesting Madjid Bougherra and Allan McGregor are on their way to St James' Park.

Tor Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1007 på: 04. Jan. 2009, 17:01 »
Et drømmelag etter januar vinduet kan være slik:

---------------Given------------------

   Beye-Colo-Bassong-W Bridge

    Turan-Guthrie-Diego-Jonas

    ----Gudhjonsen-Martins-------

Benken: Enrique,Harper,Duff,Lua Lua,Taylor,Viduka,Butt, Nacho

Inn med: Wayne Bridge,Diego,Turan,Gudhjonsen

Kvitte oss med: N`zog, Barton, Ameobi, Cacapa, Xisco

Utgiftene hadde nok blitt større en inntektene men da må Ashley opp med lommeboken.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1008 på: 04. Jan. 2009, 17:03 »
15.33  Rangers boss Walter Smith has dismissed specualtion linking Barry Ferguson with a move to Newcastle. The Gers chief has also played down talk suggesting Madjid Bougherra and Allan McGregor are on their way to St James' Park.
Jaja, tenkte meg det angående Barry, men trodde virkelig vi skulle få Bougherra, men det er ikke for sent ennå!
Når sant skal sies vil jeg heller ha Berra fra Hearts eller Sakho enn Bougherra.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1009 på: 04. Jan. 2009, 17:03 »
Nå er jo Brigde allerede solgt til Shitty! :P

Tor Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1010 på: 04. Jan. 2009, 17:07 »
Ja sant det. Kunne erstattet Smith med Leroy Lita også hentet inn Clichy eller Eboue i en byttehandel mot N`zog.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1011 på: 04. Jan. 2009, 17:09 »
Jeg skjønner ikke at folk her kan drømme om Clichy. Er ikke lenge siden han ble regnet som en av de ypperste venstrebackene i verden og hvorfor i all verden skulle Arsenal selge han? Og hvorfor i all verden skulle han være interessert i en overgang til oss?

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1012 på: 04. Jan. 2009, 17:12 »
Og hvorfor skulle Arsenal bytte Clichy mot Zog? En sutrete liten franskmann som ikke er i nærheten av Clichys nivå.

Tor Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1013 på: 04. Jan. 2009, 17:17 »
Må nok betalt en del penger i mellom i tillegg. Tror ikke Wenger ser på han som sutrete. Når Wenger er ute etter en fransk ung gutt regner jeg med han har tro på at han kan bli noe så tror det evt blir her vi kan hente penger i dette vinduet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1014 på: 04. Jan. 2009, 17:18 »
Det er vel lenge siden Wenger viste interesse for Zog også? I mine øyne har ikke Zog utviklet seg en dritt de 2 siste sesongene.

Tor Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1015 på: 04. Jan. 2009, 17:27 »
Stå på nettavisen senest 28 desmber:

Arsenal-manager Arsène Wenger har penger å bruke, noe som fort kan ramme Newcastle. Franskmannen skal nemlig være ute etter å sikre seg både Charles N’Zogbia og Shay Given i januar (News of the World).

Men man kan jo ikke alltid stole på dette her. Men har lest flere steder om samme sak.

Men en annen ting. Ser nå at Wayne Routledge er blitt solgt til QPR fra Aston Villa. Dette er en spiller jeg synes er spennende. Han var tidvis glimrende den sesongen han var leid ut til Fulham. Minner meg en del om Agbonlahor. Det er jo en tydelig uferdig type men han jeg synes han er spennende og har utvilsomt et godt potensialet. Hadde vært spennende å ha i Newcastle. En spiller som i allefall i starten man kunne satt innpå mot slutten av kampene. Spilleren har stor fart og også god teknikk. SLiter litt med valgene sine men kunne lagt litt ekstra trykk på motstanderen på slutten av kampene. Savner litt av de typene i newcastle som er uferdige men som har stor fart og er et uro moment for motstanderne som man kan sette innpå tampen av kampen.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1016 på: 04. Jan. 2009, 17:35 »
Helt enig med de som er for å selge Nzogbia nå. Maken til sutrete gnager asså. Nå er det nok. Den viktigste plassen å styrke for oss i januarvinduet er utvilsomt def. midt.  Hvem er realistiske å hente? Jeg har før nevnt Hedwiges Maduro (valencia) som et alternativ som jeg tror hadde passet oss perfekt... Stor, sterk og fin pasningsfot.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1017 på: 04. Jan. 2009, 17:36 »
Routledge er poor mans Lennon. Stagnert voldsomt forøvrig. Ingen speler eg ville ha hatt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1018 på: 04. Jan. 2009, 17:38 »
Maduro spiller vel mer eller mindre fast i Valencia nå?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1019 på: 04. Jan. 2009, 17:53 »
Routledge er poor mans Lennon. Stagnert voldsomt forøvrig. Ingen speler eg ville ha hatt.

Men som uten tvil ville forsterket stallen vår og gitt den noe den så sårt mangler, nemlig hurtighet. Som Tor Øyvind sier skulle vi hatt flere av de hurtige spillerne som kan bevege seg raskt med ballen i bena over store flater og som alltid kan skape trøbbel for motstanderne.

Vi har en så sinnsykt ensformig stall med store mangler at det skal veldig lite til før vi blir forbedret flere hakk, som forhåpentligvis også vil gi laget flere strenger å spille på og derfra gjøre oss til en vanskligere og mer uberegnlig motstander.

Hadde byttet Routledge med f.eks. Geremi eller Ameobi eller for den saks skyld Viduka når som helst.