20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #960 på: 04. Jan. 2009, 12:12 »
Barton kan vi gjerne selge til Pompey for min del. Butt gjør en bedre jobb som deffansiv midtbanespiller, og siden Barton kom til Newcastle har han ikke bevist et pøkk mer enn Danny Guthrie, og vi vet jo alle hvem som har vært her lengst. I tillegg føler jeg at Barton er en tidsinnstilt bombe, og han gir ikke akkurat Newcastle United noen fordeler verken på eller utenfor banen. Men en erstatter må inn, men ut ifra det Barton har vist i Newcastle trøya kan det ikke være veldig vanskelig å finne en erstatter.

N'Zogbia kan vi også selge for min del, men da bør vi ha en erstatter inn. Betingelsen bør dermed være at vi kan selge N'Zogbia, kjøpe en "akseptabel erstatter" og fortsatt gå i pluss, da er N'Zogbia til salgs! Som tidligere nevnt: hvis Arsenal er interessert har de ett par spillere som så absolutt er interessante (Eboue eller Clichy).

Given er ikke til salgs! Men vil han videre nå så er det fullt forståelig og da unner jeg ham selvfølgelig det. Igjen blir dette det samme som med N'Zogbia. HVIS vi skal selge så må vi kunne hente en erstatter og fortsatt gå i pluss. Nå kan jeg ikke helt se hvorfor City skal være så jævla mye mer attraktivt enn Newcastle, men dersom de nå får inn disse spillerne det er snakk om i tråden her så kan jo City bli et spennende lag.

Spillere som definnetivt er til salgs er Cacapa og Viduka. Vi skal være sjeleglad hvis vi klarer å lure til oss penger for disse to, men det tviler jeg egentlig på. Han lånesoldaten er det også bare å sende tilbake til Spania ASAP! Kun en utgiftspost. Alan Smith er jeg litt usikker på, mulig han kan bidra med noe, men da må det forbedringer til fra det han viste ifjor iallfall. Geremi får jo knapt nok spilletid under Kinnear så kan vi få noe får han så er det kanskje like greitt å selge? Egentlig vil jeg beholde Geremi, men det er ingen vits i det hvis vi ikke skal bruke han....
Xisco er jo også et mulig salgsobjekt. Skal vi ikke gi spilleren en eneste sjanse er det like greitt å selge med en gang. Dette er også en spiller vi muligens kan få noen slanter for?

Essensen av det siste avsnittet her blir iallfall: få ut spillerne som kun er en utgiftspost og ikke bidrar til noe. Stallen vår er ikke så kritisk liten, problemet er heller at vi har altfor mange spillere som ikke er brukbare!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #961 på: 04. Jan. 2009, 12:14 »
Jeg er den som mer enn gjerne sier ja takk til Leroy Lita. Hadde vært et glimrende kjøp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #962 på: 04. Jan. 2009, 12:15 »
Zog kan pelle ræva si ut av klubben raskest mulig for min del. Makan til syting. Det har ikke gått opp for gutten at han ikke er god nok for noen større klubb for øyeblikket da?

Heldigvis skrev vi ny kontrakt med han i fjor og dermed kan vi få brukbart med penger for han.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #963 på: 04. Jan. 2009, 12:16 »
Barton kan vi gjerne selge til Pompey for min del. Butt gjør en bedre jobb som deffansiv midtbanespiller, og siden Barton kom til Newcastle har han ikke bevist et pøkk mer enn Danny Guthrie, og vi vet jo alle hvem som har vært her lengst. I tillegg føler jeg at Barton er en tidsinnstilt bombe, og han gir ikke akkurat Newcastle United noen fordeler verken på eller utenfor banen. Men en erstatter må inn, men ut ifra det Barton har vist i Newcastle trøya kan det ikke være veldig vanskelig å finne en erstatter.

N'Zogbia kan vi også selge for min del, men da bør vi ha en erstatter inn. Betingelsen bør dermed være at vi kan selge N'Zogbia, kjøpe en "akseptabel erstatter" og fortsatt gå i pluss, da er N'Zogbia til salgs! Som tidligere nevnt: hvis Arsenal er interessert har de ett par spillere som så absolutt er interessante (Eboue eller Clichy).

Given er ikke til salgs! Men vil han videre nå så er det fullt forståelig og da unner jeg ham selvfølgelig det. Igjen blir dette det samme som med N'Zogbia. HVIS vi skal selge så må vi kunne hente en erstatter og fortsatt gå i pluss. Nå kan jeg ikke helt se hvorfor City skal være så jævla mye mer attraktivt enn Newcastle, men dersom de nå får inn disse spillerne det er snakk om i tråden her så kan jo City bli et spennende lag.

Spillere som definnetivt er til salgs er Cacapa og Viduka. Vi skal være sjeleglad hvis vi klarer å lure til oss penger for disse to, men det tviler jeg egentlig på. Han lånesoldaten er det også bare å sende tilbake til Spania ASAP! Kun en utgiftspost. Alan Smith er jeg litt usikker på, mulig han kan bidra med noe, men da må det forbedringer til fra det han viste ifjor iallfall. Geremi får jo knapt nok spilletid under Kinnear så kan vi få noe får han så er det kanskje like greitt å selge? Egentlig vil jeg beholde Geremi, men det er ingen vits i det hvis vi ikke skal bruke han....
Xisco er jo også et mulig salgsobjekt. Skal vi ikke gi spilleren en eneste sjanse er det like greitt å selge med en gang. Dette er også en spiller vi muligens kan få noen slanter for?

Essensen av det siste avsnittet her blir iallfall: få ut spillerne som kun er en utgiftspost og ikke bidrar til noe. Stallen vår er ikke så kritisk liten, problemet er heller at vi har altfor mange spillere som ikke er brukbare!
Barton er en dyr spiller å ha pga. lønningen hans.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #964 på: 04. Jan. 2009, 12:19 »
Leroy Lita hadde vært et bra kjøp ja, han er sterk, i tillegg til at han har scoret noen mål i klubben han er blitt lånt ut til i det siste.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #965 på: 04. Jan. 2009, 12:23 »
Leroy Lita er ingen spiller som ville forsterket oss. Er en rebell også, og de har vi hatt nok av!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #966 på: 04. Jan. 2009, 12:25 »
Synst speleren Barton er glimrande. Eit hav bedre enn Butt. Trur Barton - Guthrie kunne ha blitt eit bra par på midten. Barton er strengt tatt vår beste midtbanespeler.

Når det kjem til N'Zogbia synst eg vi berre kan selge han. Oppskrytt speler som slurver voldsomt i pasningspelet. Touchet hans er også dårleg. Det at han syt so jævligt gjer ikkje saken bedre.

Ellers så er det FÅ spennande rykte her.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #967 på: 04. Jan. 2009, 12:29 »
Apparantly we have had a 4mil bid accepted by Coventry for their keeper Keiron Westwood, should Given go - NOTW

Var visst utelatt fra troppen til Coventry i går også...

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #968 på: 04. Jan. 2009, 12:33 »
Problemet med N'Zogbia er at han ofte er fantastisk i ein kamp, og rævva i neste. Han leverer ikkje stabilt, og er til tider meget frustrerande å sjå på at han mister ballen i ett sett når han ikkje har dagen. Eg ser helst at vi beholder N'Zogbia ei stund til, men om han ikkje blir meir stabil i prestasjonane er eg for salg.

Ellers har eg mista all tru på Steven Taylor, kan godt selge han for min del mens vi endå kan tjene penger på han, han har spelt så og sei fast i Newcastle i mange år og har ikkje vist det spor framgang, eg trur rett og slett ikkje han nokon gang kan bli ein god og stabil midtstoppar, av og til lurer eg på om han i det heile tatt har peiling på kva han held på med. Han har også nylig bevist at han ikkje ein gang duger som backup på stopparplassen. Bør ikkje bli for vanskelig for speidarsystemet vårt å finne en fullverdig erstatter.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #969 på: 04. Jan. 2009, 12:37 »
Apparantly we have had a 4mil bid accepted by Coventry for their keeper Keiron Westwood, should Given go - NOTW

Var visst utelatt fra troppen til Coventry i går også...
Name:   Keiren Westwood
Nationality:   Irish
Date of Birth:   23/10/1984
Height:   6' 2" (188cm)
Weight:   13st 8lbs (86.26kg)
Previous   
Clubs:   Carlisle, Oldham, Manchester City
Position:    Goalkeeper

Kit Sponsors

Kayleigh FrostRichard Bullard


HIGHLY coveted shot stopper Keiren Westwood joined the club on a three-year deal from Carlisle in the summer.

The 23-year-old penned a contract with the Sky Blues in June, becoming boss Chris Coleman's third signing of the Club's summer rebuild.

Regarded by many as one of the best goalkeepers outside the top flight, Westwood spent four seasons with Carlisle after being released by Manchester City in 2004.

He made 153 appearances for the Cumbrian outfit and enjoyed a highly successful 2007/2008 campaign between the sticks, when his 19 clean sheets helped Carlisle reach the League One play-offs before they were narrowly beaten by Leeds in the semi-finals.

His performances also saw him win a place in the League One Team of the Year and Carlisle's Player of the Year last term, a memorable season capped off by a call-up to the senior Republic of Ireland squad, although he is yet to earn his first cap.
Season 2008 - 09

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #970 på: 04. Jan. 2009, 12:41 »
The NOTW today reveals that Joe Kinnear attempted to shore up our leaky backline with a loan bid for Michael Mancienne of Chelsea, obviously sighted when checking out Michael Kightly on recent scouting visits to Wolves.

However Phil Scolari gave the idea short shrift, no doubt conscious that the player would probably move backwards about two years by playing in our backline.
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=137626
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #971 på: 04. Jan. 2009, 12:42 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #972 på: 04. Jan. 2009, 12:45 »
Virker som denne Naughton er en meget spennende spiller! £8mill høres alikevel voldsomt ut.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #973 på: 04. Jan. 2009, 12:56 »
l'Equipe reporting Bougherra on his way to us for £6mill - SSN

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #974 på: 04. Jan. 2009, 13:00 »
l'Equipe reporting Bougherra on his way to us for £6mill - SSN
Vi får vente å se til etter Rangers kampen i dag, da kommer det sikkert en utalelse fra mr. Walter Smith angående Bougherra og Ferguson. kampen tror jeg går 13.30.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".