20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378596 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #825 på: 01. Jan. 2009, 11:59 »
Noen transfer rykter om NUFC spillere:

Turkish side Besiktas hope to capture Newcastle utility man Geremi in a cut-price £2m deal. (Daily Mirror). - Da er det bare å selge!

Inter Milan boss Jose Mourinho wants Newcastle striker Michael Owen and will offer the Magpies a straight swap for £12m-rated Brazil star Adriano or Honduras striker David Suazo plus £4.5m cash. (The Sun)

Newcastle are set to bid £5m for Portsmouth midfielder Papa Bouba Diop and are also interested in Blackburn defender Christopher Samba. (Daily Mail) - Samba vil være en god signering, men Diop kan de holde seg borte fra.

Wolves boss Mick McCarthy says striker Sylvan Ebanks-Blake, who is wanted by Everton, and winger Michael Kightly, a target of Newcastle, are not for sale. (The Sun)

Rykter som omhandler andre lag og spillere:

Manchester City want to sell at least six players, with defender Tal Ben-Haim poised to return to his former club Bolton. (The Times) - ManCity har noen spillere jeg kunne tenke meg, tenker spesielt på Michael Johnson, Nedum Onuoha, Elano og Daniel Sturridge. Disse 3 nevnte ungguttene har jo bevist at de holder veldig god standard i PL og skal få slite med spilletid om ManCity skal kjøpe alt og alle. Vil jo også passe med transfer politikken klubben til klubben. Unge fremmadstormende spillere. Elano i sin fjorårsform forsterker ethvert lag.

Mexican side Chivas could come in for Dos Santos, a £5m summer signing from Barcelona, while Redknapp also hopes to sell striker Roman Pavlyuchenko, defenders Ricardo Rocha and Gilberto, and midfielders Kevin Prince Boateng, Hossam Ghaly and Adel Taarabt in January. (Daily Mirror) - Kevin Prince Boateng skal jo være et skikkelig stort talent som aldri har fått tillit i Tottenham. Kunne også vært spennende å se hvor god Dos Santos blir i fremtiden. Interessante unge spillere.

Partizan Belgrade winger Zoran Tosic has pulled the plug on his move to Manchester United after failing to agree terms and Manchester City and Arsenal are poised to swoop for the 21-year-old instead. (Daily Express)
The breakdown in talks with Tosic could affect United's hopes of signing his Partizan team-mate, midfielder Adem Ljajic. (Daily Express) - Mulig å hive seg på i kampen om disse? Tviler på at ManCity er interessert, de går nok for større navn.

Til slutt, veldig mye rykter om at Kolo Tourè og William Gallas ikke er perlevenner og at dette skal ha ført til at førstenevnte ønsker seg bort fra klubben. Flere medier som melder dette. "Arsenal have turned down a transfer request from defender Kolo Toure. (Daily Star)" - Men det er nok å sikte altfor høyt, han går nok til en større klubb.


 
« Siste redigering: 01. Jan. 2009, 12:01 av Frode »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #826 på: 01. Jan. 2009, 12:05 »
Et litt mer troverdig rykte er at NUFC er interessert i Sheffield Utd sin 20 år gamle høreback Kyle Naughton.

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/4013527.Naughton_is_prime_target_for_Kinnear/

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #827 på: 01. Jan. 2009, 12:09 »
Nå er det på tide at Radar kommer med litt sladder fra Newcastle igjen også!!! :D

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #828 på: 01. Jan. 2009, 13:34 »
Jeg vil ikke ha Diop selvom han hadde blitt kastet etter meg >:(

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #829 på: 01. Jan. 2009, 16:43 »
Jeg vil ikke ha Diop selvom han hadde blitt kastet etter meg >:(



Kunne ikke vært mer enig.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #830 på: 01. Jan. 2009, 16:45 »
Slik situasjonen er i dag, tar jeg gledelig i mot Diop!
Vi trenger sentrale spillere med litt høyde, og han er vel ikke så lav han?
Dessuten har han gode kvaliteter, dog er han litt gammel...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #831 på: 01. Jan. 2009, 17:00 »
Helt enig Anders! Diop er en spiller jeg hadde tatt i mot med glede.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #832 på: 01. Jan. 2009, 18:29 »
Jeg så City var inntressert i Phillip Lahm fra Bayern, som hadde en pris på 5m£.
Her burde vi reist til Bayern i kveld med pengene

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #833 på: 01. Jan. 2009, 19:37 »
Diop har jo levert stabilt på et bedre lag en Newcastle over tid. han er ikke dyr og full av rutine. spesiellt dette med høyde og styrke er noe vi mangler i midtbane leddet. så jeg synes absolutt dette er noe å vurdere:) hvis han blir dyr så er jeg ikke med på det.

Jeg så City var inntressert i Phillip Lahm fra Bayern, som hadde en pris på 5m£.
Her burde vi reist til Bayern i kveld med pengene
hadde vært strålende, men veldig usansynlig at han går så billig:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #834 på: 01. Jan. 2009, 19:47 »
Selvfølgelig kommer Lahm til å koste mer enn £5mill. Han skrev tross alt en ny kontrakt i mai.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #835 på: 01. Jan. 2009, 20:41 »
Samba hadde vært knall å fått men hadde tatt til takke med Diop også.Han er en OK spiller med erfaring og vi trenger virkelig sårt forsterkninger!

« Siste redigering: 01. Jan. 2009, 22:49 av BallaJazz »

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #836 på: 01. Jan. 2009, 20:43 »
Newcastle ute etter Madjid Bougherra fra Rangers.

Link: Guardian.co.uk
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #837 på: 01. Jan. 2009, 21:16 »
Newcastle ute etter Madjid Bougherra fra Rangers.

Link: Guardian.co.uk


Her er linken:
http://www.guardian.co.uk/football/2009/jan/01/rangers-newcastl

Har sett veldig lite av Bougherra, så jeg gidder ikek uttale meg for mye om han. Men jeg lurer på hvem denne Hearts kapteinen på 23 år, Christophe Berra, er? Han har blitt linket til både Liverpool og andre PL klubber i det siste, så han må jo være brukendes!? En prislapp på 3 millioner pund er jo heller ikke for mye!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #838 på: 01. Jan. 2009, 21:24 »
Stopper er han også. Bør vi ikke heller konsentrere oss om begge backene da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #839 på: 01. Jan. 2009, 22:00 »
Diop har Pl-erfaring og fysikk, men har til gjengjeld et dårligere touch og en dårligere pasningsfot enn Nicky Butt. I mine øyne vil Diop tilføre et sårt tiltrengt attributt i form av duellstyrke, men han vil imidlertid gjøre våre største svakheter, kreativiteten og pasningsspillet, om mulig enda svakere. Vi trenger en pasningssikker midtbane som i tillegg har fysikk. I mine øyne trenger vi en box-to-box spiller som kan utfylle Barton og Guthrie. Realistisk sett så håper jeg på spillere som Gelson Fernandes eller Mark Noble. Dette er spillere som sansynligvis kan fåes billig, og som i tillegg vil forbedre laget mye mer enn for eksempel Diop vil gjøre.
« Siste redigering: 01. Jan. 2009, 22:09 av braegg »