20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #810 på: 31. Des. 2008, 16:14 »
Adriano er nok mye bedre enn Suazo. Det er vel også grunnen til at Suazo er leid ut mens Adriano faktisk har spilt en del kamper den siste tiden. Jeg hadde blitt sykt glad hvis Newcastle hadde fått Adriano, noe vi veldig tvilsomt gjør. Ja, han har vært på kjøret de siste årene, men han viser jo fortsatt hvor vanvittig sterk han er og at han fortsatt er en av de beste avslutterne. Den mannen skyter fortsatt som en hest. Han treffer mål uansett hvor han skyter fra. Sett mange Inter kamper i år og Adriano har imponert. Han jobber og sliter, og når han først får ballen så avslutter han. Om han ikke setter ballen i mål alle gangene, så treffer han alltid under tverliggeren. Men stort sett suser den bare forbi keeper:) Er skikkelig fan av den mannen, synd med alle disse problemene han har hatt siden VM 2006.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #811 på: 31. Des. 2008, 16:26 »
Har du seriøst sett Inter denne sesongen ? Adriano har virket ekstremt tung, og har mistet omtrent alt av tempo. Skuddfoten hans er det dog ikke no galt med, men thats it synst eg.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #812 på: 31. Des. 2008, 16:41 »
Og Mourinho har gitt Adriano flere sjanser, men han driter seg ut hver eneste gang. Det siste nå var vel at han møtte opp beruset på trening. Er dette virkelig en spiller man ønsker i Newcastle? Aldri i livet sier jeg!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #813 på: 31. Des. 2008, 16:45 »
Har du seriøst sett Inter denne sesongen ? Adriano har virket ekstremt tung, og har mistet omtrent alt av tempo. Skuddfoten hans er det dog ikke no galt med, men thats it synst eg.



Ja, jeg har seriøst sett Inter denne sesongen. Har du? Har du fått med deg målene hans?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #814 på: 31. Des. 2008, 16:51 »
Og Mourinho har gitt Adriano flere sjanser, men han driter seg ut hver eneste gang. Det siste nå var vel at han møtte opp beruset på trening. Er dette virkelig en spiller man ønsker i Newcastle? Aldri i livet sier jeg!


Hvorfor tror du Mourinho gir han så mange sjanser da? Han er så aboslutt ikke driti seg ut hver gang. Ja, han var en tulling som møtte opp beruset på trening. Der dreit han seg ut.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #815 på: 31. Des. 2008, 16:53 »
Og Mourinho har gitt Adriano flere sjanser, men han driter seg ut hver eneste gang. Det siste nå var vel at han møtte opp beruset på trening. Er dette virkelig en spiller man ønsker i Newcastle? Aldri i livet sier jeg!


Hvorfor tror du Mourinho gir han så mange sjanser da? Han er så aboslutt ikke driti seg ut hver gang. Ja, han var en tulling som møtte opp beruset på trening. Der dreit han seg ut.
Mourinho gir han selvfølgelig sjansen fordi han vet at en Adriano i god gammel form er konge, men hva hjelper det når Adriano gang på gang driter seg ut?

Og disse fantastiske målene du snakker om. Er det de 3 målene han har på 12 opptredner denne sesongen?

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #816 på: 31. Des. 2008, 16:59 »
Nei? Han har da scora mer enn det? Hvertfall med alle cuper osv, men han kom inn som innbytter da han scora to av måla som jeg har sett hvertfall. Men, vi er uenige her. Du synes ikke Adriano er noe særlig, jeg synes han er mer enn god nok for Newcastle som sliter i Premier League. Sette en strek over Adriano?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #817 på: 31. Des. 2008, 17:38 »
Han har 2 mål i CL og 1 i Serie A. Ihvertfall i følge soccernet.com.

Vi kan gjerne sette en strek over Adriano, fordi han er en spiller som aldri ender opp i Newcastle uansett.

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #818 på: 31. Des. 2008, 17:52 »
Har av en eller annen grunn en positiv følelse foran dette vinduet. Jeg ser ikke bort ifra at Mike Ashleys gjerninger er tilgitt 1 februar.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #819 på: 31. Des. 2008, 17:54 »
Han har 2 mål i CL og 1 i Serie A. Ihvertfall i følge soccernet.com.

Vi kan gjerne sette en strek over Adriano, fordi han er en spiller som aldri ender opp i Newcastle uansett.

Helt riktig! Scolari har jo sagt seg villig til og bytte han mot Drogba, så. Aldri i livet om det skjer. Han ender opp i Chelsea.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #820 på: 31. Des. 2008, 18:57 »
Han har 2 mål i CL og 1 i Serie A. Ihvertfall i følge soccernet.com.

Vi kan gjerne sette en strek over Adriano, fordi han er en spiller som aldri ender opp i Newcastle uansett.

Helt riktig! Scolari har jo sagt seg villig til og bytte han mot Drogba, så. Aldri i livet om det skjer. Han ender opp i Chelsea.
Skulle gjerne sett en link hvor Scolari har sagt at han er villig til å bytte Drogba med Adriano.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #821 på: 31. Des. 2008, 19:05 »
Han har 2 mål i CL og 1 i Serie A. Ihvertfall i følge soccernet.com.

Vi kan gjerne sette en strek over Adriano, fordi han er en spiller som aldri ender opp i Newcastle uansett.

Helt riktig! Scolari har jo sagt seg villig til og bytte han mot Drogba, så. Aldri i livet om det skjer. Han ender opp i Chelsea.
Skulle gjerne sett en link hvor Scolari har sagt at han er villig til å bytte Drogba med Adriano.



Vært mye snakk om det da. Men hvis du bla søker opp Adriano på wikipedia, så står det nederst på 2008-2009 sesongen.
Eller så kan du gå på newsnow og søke opp Adriano på Chelsea sin side. Adriano har forresten spilt 2 kamper for Brasil i år.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #822 på: 31. Des. 2008, 19:09 »
Etter hva jeg kan se på div. linker er det Mourinho som gjerne vil bytte Adriano for å få Drogba. Og det skjønner jeg jo fantastisk godt.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #823 på: 31. Des. 2008, 19:15 »
Ja, men Scolari sa han var hypp på det han og. Men uansett, hele greia var den at jeg mener Adriano er mer enn god nok for Newcastle. Er du god nok for Brasil sitt landslag så er du god nok for Newcastle.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #824 på: 01. Jan. 2009, 01:42 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2084468.ece useriøse the sun men hadde vært en positiv ting å cashe inn for MO nå. + en god erstatter vet ikke hva jeg hadde valgt Suazo eller Adriano.