20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378654 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #795 på: 30. Des. 2008, 21:03 »
Willie McKay har pratet på SSN i kveld:

"Mike Ashley will be bringing in 5 new players in January, 1 of them a big name central midfielder"

"Ashley doesn't like to be second best and for this reason he'll be investing heavily in the team"

 Sykt positivt hvis det er sant! ;)

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sv: Januar 2009
« Svar #796 på: 30. Des. 2008, 21:35 »
Først får man frysninger, så tar fornuften overhånd.

Jeg tror det ikke før jeg får se det.
Toon, Toon,
Black and white army

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #797 på: 30. Des. 2008, 21:39 »
Så lenge vi får inn en klassesentral midtbanespiller, så er eg fornøyd faktisk. Det er det eneste eg synes vi virkelig mangleri dagens stall. ETter at han er sikret, trenger vi backup på backene, en høyre flanke og en spiss.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #798 på: 30. Des. 2008, 21:47 »
Willie McKay har pratet på SSN i kveld:

"Mike Ashley will be bringing in 5 new players in January, 1 of them a big name central midfielder"

"Ashley doesn't like to be second best and for this reason he'll be investing heavily in the team"

 Sykt positivt hvis det er sant! ;)

Er bare styggelig redd at jeg har en annen oppfatning av ordene "Investing heavily" og "big name" enn vår "kjære" eier...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #799 på: 30. Des. 2008, 22:10 »
Willie McKay har pratet på SSN i kveld:

"Mike Ashley will be bringing in 5 new players in January, 1 of them a big name central midfielder"

"Ashley doesn't like to be second best and for this reason he'll be investing heavily in the team"

 Sykt positivt hvis det er sant! ;)

Er bare styggelig redd at jeg har en annen oppfatning av ordene "Investing heavily" og "big name" enn vår "kjære" eier...

Ja, men eg tror uansett vi får en god Januar måned. Med big name signing tenker eg ikke Xavi liksom, men heller en god og solid spiller utenfor dei absolutt største.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Januar 2009
« Svar #800 på: 30. Des. 2008, 22:42 »
Ashley skulle jo investere så mykje pengar i sommar på store spelare, noge som ikkje skjedde, me solgte vel for meir enn me kjøpte?

Trur det ikkje før eg sjår det!
Newcastlesupporter siden 1992

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #801 på: 30. Des. 2008, 23:39 »
Taye Taiwo er linka til Newcastle:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #802 på: 30. Des. 2008, 23:42 »
Vi MÅ ha en god Januar måned hvis denne klubben skal overleve med god margin.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #803 på: 31. Des. 2008, 00:45 »
Nei, absolutt ikke. Vi overlever nok fint med de spillerne vi har nå, men vi må ha en god januar måned om vi skal klatre bra oppover PL tabellen. De 6 første lagene er det nok ingen mulighet å gjøre noe med, men Hull som pr dags dato ligger på 8. plass har nå kun 2 seire på siste 12 kamper og skal ut i tøffe bortekamper mot Chelsea og Everton, og hjemme mot Arsenal i nærmeste fremtid, er et lag vi f.eks vil være helt i ryggen på om vi vinner neste kamp hjemme mot Hammers. Om vi skulle være så heldige å vinne 2 på rappen igjen er jeg sikker på at vi går forbi dem.

Men vi trenger forsterkninger om vi skal ta opp kampen om 7. plassen som Wigan foreløpig innehar. De har 6 poengs forsprang på "oss" og leverer stabile og sterke resultater for tiden.
Skal vi ha mulighet til å ta opp kampen om 7. plassen så trenger vi spillere som kan gå rett inn i startellveren og forsterke oss betraktelig. Det er snakk om 3 posisjoner hvor vi er fryktlig dårlige eller har altfor dårlig dekning. Derfor er èn venstreback, èn høyreback og èn sentral midtbanespiller et must. Får vi noen utover dette får det bare gå i pluss boken.

Vi kan også kvitte "oss" med noen spillere uten at det vil svekke bredden eller dypden i stallen. Tenker da spesielt på spillere som Viduka, Cacapa og Geremi. Kan like gjerne gi noen unggutter sjansen fremfor disse da de bidrar minimalt. Må jo være bedre å sette inn noen unge raske ben.
« Siste redigering: 31. Des. 2008, 00:47 av Frode »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #804 på: 31. Des. 2008, 01:39 »
Shay Given og Charles N`Zogbia står høyt oppe på Arsene Wenger sin ønskeliste. Tottenham er også keen på Given, de skal være klare til og tilby Newcastle penger pluss Gareth Bale.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #805 på: 31. Des. 2008, 09:31 »
En god kreativ midtbane er det vi virkelig trenger. Pluss en bakromsspiss. Med oba ute har vi ingen spisser som jager bakrommet. Owen har begynt å trekt mye ned i banen på sine eldre dager. Han bør jage bakrommet. Årsaken til dette kan jo selvsagt være det fullstendige fraværet av bakromspasninger fra vår midtbane. Vi er alt for avhengig av våre kanter. Mesteparten skapes der.


Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #807 på: 31. Des. 2008, 11:27 »
Det med Suazo er jo en potensiell byttehandel med Inter. De får Owen og vi får Suazo. Vet ikke hva jeg synes om det, er flere andre spisser som er ute av Inter laget som jeg heller da ville foretrukket.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #808 på: 31. Des. 2008, 15:45 »
Heller Adriano,selv om Inter nok aldri hadde gotatt en byttehandel med Owen, men denne Suazo er veldig rask og er vel en grei spiller med få svakheter som spiss? Jeg har liksom på følelsen av at Owen kommer til å dra fra oss til sommeren, og er ikke imot en byttehandel i den grad, men det må være en spiller klasse spiller som kommer til oss.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #809 på: 31. Des. 2008, 15:47 »
Jeg er veldig usikker på om Adriano er så mye bedre enn Suazo. Kjederøykende, alkoholisert type som ikke har vært god på veldig lenge. Mourinho prøvde vel å selge han ganske umiddelbart etter han ble manager.