20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #690 på: 24. Des. 2008, 17:52 »
Dette er strålende nyheter. Betyr en ting for meg! Med rett manches har newcastle en god organisasjon på hvordan ting skal løses. Hvis vi allerede har tilbud til 4 mann, så er jeg imponert lang vei:-)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #691 på: 24. Des. 2008, 19:43 »
Skjønner heller ikke hva folk ser i Warnock. Har sett han spille mange ganger og har aldri sett på han som spesielt god. Han er selvfølgelig ikke dårlig, men. Synes det er bedre og bruke pengene på sentrale midtbanespillerne. Hvertfall nå som Enrique begynner og spille så bra.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #692 på: 25. Des. 2008, 10:08 »
Skjønner heller ikke hva folk ser i Warnock. Har sett han spille mange ganger og har aldri sett på han som spesielt god. Han er selvfølgelig ikke dårlig, men. Synes det er bedre og bruke pengene på sentrale midtbanespillerne. Hvertfall nå som Enrique begynner og spille så bra.

Warnock har forbedret seg drastisk etter han kom til Blackburn. Han har PL-erfaringa Kinnear sårt vil ha, og kan fåes relativt billig. Jeg mener Warnock og Enrique er på samme nivå, og akkurat dette er essensielt når vi handler inn en venstreback i januar. Kjøper vi inn en toppspiller vil Enrique ha liten mulighet til å komme inn på laget. Det idèelle er å ha to jevngode spillere i hver posisjon, slik vi har på venstrevingen i Duff og N'Zogbia. Da må begge spillerne spille opp mot sitt beste for å beholde plassen, og da vil ingen ha muligheten til å hvile på laubærene slik vi har sett tendenser til i tidligere sesonger.

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #693 på: 25. Des. 2008, 12:19 »
Om vi bytter Zoggy med han 18-åringen trenger vi en ny venstrekant.
Kan vi ikke bare gå bananas på transfer-fronten og hente Zhirkov til NUFC??
Da skaffer vi jo oss en av verdens beste venstrebacker og venstrekanter i samme slengen!!

Kanskje ikke så realistisk, men f.. hvor gøy det hadde vært :)

Litt enige med dere som synest Warnock er litt oppskrytt. God spiller, men dyr!
Baines KAN være et røverkjøp om vi får han billig. I tillegg har flere av supporterne ropt på
Taiwo de siste årene, og han kan jo være et bra kjøp?

Det siste på nyhetsfronten er en link til Mauel Da Costa!
Spennende link. Litt som Baines. VAR et kanontalent men har falt helt gjennom i Fiorentina.
Enormt talent som kan vise seg å være et røverkjøp.

http://www.nufcblog.com/2008/12/24/transfer-news/newcastle-could-be-after-manuel-da-costa/

Når det gjelder venstrekanter (om det skulle bli aktuelt) har det jo vært stille rundt
han unge tyrkeren vi var linket til i fjor. I tillegg blir det spennende å se hav som skjer med Petrov i City om de
begynner å handle vilt. Men aller helst beholder jeg både Duff og Zoggy fremover.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #694 på: 25. Des. 2008, 13:18 »
Jeg er for Taiwo ass, han er den nye Roberto Carlos:) For en spiller. Zhirkov hadde jo vært en drøm, men Barcelona er i kontakt med han så han er det bare å glemme. Og kan ikke se for meg Newcastle betale 30 mill pund for han. Kan jo eventuelt bytte Taiwo med N`Zogbia. Da må vi jo ha en ny kant, samme om det er høyre eller venstre, for Jonas kan jo spille venstrekant noe han viste mot Man U i første kampen denne sesongen. Jeg synes faktisk Jonas er bedre på venstrevingen enn hva han er på høyresia.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #695 på: 25. Des. 2008, 19:25 »
Vi skal visstnok ha et bud inne på Sakho, men de selger kun hvis han blir erstattet, og PSG ønsker seg Gallas fra Arsenal.

http://actu.football.fr/2008/12/25/2022-paris-mamadou-sakho-peut-partir-si-william-gallas-signe

Oversatt på free translation:

According to the newspaper Today Sport, the leaders of the PSG want a calm mercato.  Therefore, if they accept leaving to leave Mamadou Sakho to Newcastle for the sum of 8 million Euros, it would be necessary that another defender arrives. 

And the operation would be viable if William Gallas signed (value 5 million Euros).  The young Parisian will not leave therefore that if Willaim Gallas to accept being involved itself in the capital. 


Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #696 på: 25. Des. 2008, 20:23 »
Kan Sakho brukast til DFM? :p
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #697 på: 25. Des. 2008, 20:27 »
Han er midtstopper, men han hadde sikkert vært bedre enn Butt på midtbanen:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #698 på: 25. Des. 2008, 22:14 »
Syns Butt har vore god dei siste kampane, opna sesongen svakt, men i det siste har han vist seg som ein viktig mann. Når det er sagt kunne eg godt tenkt meg å hente inn ein yngre DM, som kan ta over den plassen etterkvert.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #699 på: 25. Des. 2008, 22:24 »
Enig i at Butt har vært god de siste kampene. Men føler meg ikke trygg på han. Er det ikke 3 straffer han har laget så langt denne sesongen? Pluss frisparket som førte til tap mot Sunderland. Synes Butt gjør så mye dumt. Husker mot Chelsea, mannen slo jo pasninger bakover uten og se seg for. Han har sine perioder og er god av og til, men synes det er på tide og erstatte han. Blir det ingen fortsterkninger på midtbanen er jeg fan av Barton og Guthrie på sentralen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #700 på: 25. Des. 2008, 22:39 »
Vi skal visstnok ha et bud inne på Sakho, men de selger kun hvis han blir erstattet, og PSG ønsker seg Gallas fra Arsenal.

http://actu.football.fr/2008/12/25/2022-paris-mamadou-sakho-peut-partir-si-william-gallas-signe

Oversatt på free translation:

According to the newspaper Today Sport, the leaders of the PSG want a calm mercato.  Therefore, if they accept leaving to leave Mamadou Sakho to Newcastle for the sum of 8 million Euros, it would be necessary that another defender arrives. 

And the operation would be viable if William Gallas signed (value 5 million Euros).  The young Parisian will not leave therefore that if Willaim Gallas to accept being involved itself in the capital. 





Det hadde vært utrolig spennende å fått kanskje europas største stoppertalent i troppen. Samtidig er det "veldig synd" at det er nettopp på stopperplassen vi (faktisk) ikke trenger spillere akkurat nå. Han forventer sannsynligvis å få spille en del, og jeg ser nødig at vi uten videre skal splitte Coloccini og Bassong. Dog, et veldig bra talent, ikke bare på FM, men også i virkeligheten.
« Siste redigering: 25. Des. 2008, 22:41 av 17Parker »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #701 på: 25. Des. 2008, 23:29 »
Han kan spille venstreback og midtstopper iflg FM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #702 på: 26. Des. 2008, 00:56 »
Kinnear told The Times today:

“We are miles apart on prices,” “We have offered around £5M or £6M and people are saying they want £10 or £12M.”

http://www.nufcblog.com/2008/12/25/transfer-news/kinnear-%e2%80%93-we%e2%80%99re-miles-apart-on-transfer-prices/
« Siste redigering: 26. Des. 2008, 12:36 av Daniel »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #703 på: 26. Des. 2008, 12:00 »
Noen som vet om Gokhan Inler er noe spesielt god? Har bare sett han spille en gang, og det var nå nylig da laget hans tapte 1-5 mot Milan, så.. Han er hvertfall linka til Newcastle, sies at Newcastle skal by 10 mill pund.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #704 på: 26. Des. 2008, 12:37 »
Inler skal i følge det jeg ha lest være knallgod! Ble vel kåret til den beste utlendingen i Serie A i fjor tror jeg. Har visstnok et sinnsykt skuddbein også.