20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378644 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #570 på: 15. Des. 2008, 02:12 »
Vi er da vel ikke FULLT så evneveike at vi ikke makter ha flere enn en ball i lufta, vel!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #571 på: 15. Des. 2008, 07:38 »
burde kanskje sikre at owen blir i klubben først, fremfor å kjøpe spillere!?
Haha, er det virkelig mulig? Noen ganger lurer jeg faktisk på om folk har mer enn en hjernecelle.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #572 på: 15. Des. 2008, 10:30 »
burde kanskje sikre at owen blir i klubben først, fremfor å kjøpe spillere!?
Haha, er det virkelig mulig? Noen ganger lurer jeg faktisk på om folk har mer enn en hjernecelle.

Altså, Ripsgard kom med et legitimt spørsmål som overhodet ikke gir deg rett til å svare på denne måten som du gjør her Daniel. Jeg har ikke noe i mot at folk er uenige, men for guds skyld hold det på et saklig nivå og ikke gå over til ren drittslenging. Synes du bør holde deg alt for god for dette.

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #573 på: 15. Des. 2008, 11:21 »
Når det gjelder defensiv midtbane var jo Arsenal interessert i Inler og M`Bia i sommer.
Om de ikke kjører videre på dette kan jo èn av dem være interessant/tilgjengelig??
Inler er etter min mening en kanonspiller som er på høyde med Veloso (som antageligvis er utilgjengelig).

Er det ellers noen som har fulgt mer med spissene vi var linket til i sommer?
Derdioyk og han rastamannen i frankrike. Er de "fortsatt opp og går"?

Når det gjelder venstrebacken ser jeg at vi linkes til Baines og Warnock.
Sistnevnte har jo vært kanongod i det siste, og det spørs bare om han er tilgjengelig for et lag under midten??
Får vi ny eier som vil bruke litt cash kunne det jo vært gøy å få tak på Zhirkov.
Noe av det beste jeg har sett på venstresiden, og litt pussig at ingen av de store linkes til han..??
Antageligvis urealistisk, men f.. hvor gøy det hadde vært :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #574 på: 15. Des. 2008, 11:25 »
Vi var vel vel så interessert i Inler som Arsenal skulle en tro mediene. Vi var jo visstnok svært nær en overgang for ham.
Jeg tror faktisk ikke spissplassen blir prioritert så veldig, ihvertfall ikke i januar, såfremst Owen blir ut sesongen. Kinnear har sagt at midtbanen og forsvaret er områder han vil styrke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #575 på: 15. Des. 2008, 17:08 »
burde kanskje sikre at owen blir i klubben først, fremfor å kjøpe spillere!?
Haha, er det virkelig mulig? Noen ganger lurer jeg faktisk på om folk har mer enn en hjernecelle.

Altså, Ripsgard kom med et legitimt spørsmål som overhodet ikke gir deg rett til å svare på denne måten som du gjør her Daniel. Jeg har ikke noe i mot at folk er uenige, men for guds skyld hold det på et saklig nivå og ikke gå over til ren drittslenging. Synes du bør holde deg alt for god for dette.
Joda, enig i at jeg kunne spart meg for den kommentaren. Men når man ikke forstår at en fotballklubb kan sikre kontrakt med en spiller, samtidig som de jakter nye spillere, er det faktisk ikke mye håp...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #576 på: 15. Des. 2008, 17:42 »
Jeg vil ikke se bort ifra at ripsgard har flere hjerneceller enn deg, Daniel, og jeg tror han også forstår at det er mulig å holde i hvertfall to baller i lufta samtidig. Men jeg tror han mente at Owen var prioritet nr. 1, og at kjøp av en ny spiller får komme i andre rekke.
Jeg synes faktisk det er viktigere at vi beholder Michael Owen, enn at vi kjøper en ny venstreback. Enrique er ustabil og ikke på det nivået vi alle ønsker at han skal være, men han er ikke evneveik. Han er på ingen måte udugelig. Og derfor er Owen pri 1, 2, 3 og 4. Om ikke også 5.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #577 på: 15. Des. 2008, 22:48 »
hvis man har mer en en hjernecelle, klarer man ofte å lese litt bak linjene til innlegg som ripsgaard sitt, og skjønne at han mente at Owen sin kontrakt bør være 1.prioritet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #578 på: 16. Des. 2008, 00:41 »
Nå har vell InspectorC påpekt at det var en unødvendig kommentar. Da kan vi vell stoppe der og ikke bygge videre på ny "skjitkasting."

Da trenger vi evnt en administrator?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #579 på: 16. Des. 2008, 08:38 »
Nå har vell InspectorC påpekt at det var en unødvendig kommentar. Da kan vi vell stoppe der og ikke bygge videre på ny "skjitkasting."

Da trenger vi evnt en administrator?

God sagt Erlend.

pondus

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #580 på: 17. Des. 2008, 02:09 »
Det kan ikke være mye tvil,når vi ser spillet han har prestert i det siste at Michael Owen er en spiller vi bare må prøve å beholde så
lenge det lar seg gjøre,men jeg er også enig med de som sier at Smith må være i klubben lenger,jeg husker godt hvor god han var
i Leeds og med de rette impulsene som kanskje? Kinnear klarer å gi ham så tror jeg vi kan få mye nytte av ham,alle ser jo at fyren jobber
vettet av seg samme hvor han blir satt til å spille,en slik spiller har alle klubber nytte av.

-Men samtidig så er det selvsagt viktig at vi får styrket forsvaret og midtbanen nå i januar, og ja man kan kanskje håpe på en venstreback
og en def midtbane?Jeg synes Butt har utspilt sin rolle og sitt klippekort på den plassen for LENGE siden.


Pondus.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #581 på: 17. Des. 2008, 10:19 »
Butt har hatt gode med også katastrofale kamper. Håper ikke vil flesker til med å kjøpe enda en midtstopper. Der er vi besatt. Bør heller konsentrere oss om å skaffe en ung venstreback, en kreativ sentral midtbane, kanskje en høyrekant også. Merket det godt på spillet da Jonas var skadet.  Selv om Geremi ikke er så god som Faye er han en ok erstatning for ham og evnt Butt. Geremi er tross alt brukbar bakover.

Men det aller viktigste for oss er at vi får inn en kreativ midtbanespiller. Blir rett og slett katastrofe hvis Guthrie blir skadet, der har vi absolutt ingen dekning nå.
« Siste redigering: 17. Des. 2008, 10:31 av InspectorC »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #582 på: 17. Des. 2008, 12:39 »
Enig med Inspector der ass.. En kreativ og offensivt midtbanespiller hadde vært konge. Feks Stephen Appiah, som for øyeblikket et klubbløs:) Men Harry Redknapp sikler etter han, så han ender nok opp i Tottenham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #583 på: 17. Des. 2008, 13:49 »
Fra N-O:
I've just been having a look around some French sites and apparently it's said in L'Equipe that we've been gathering information up on Sissoko and Toulouse are expecting a bid from us when the window opens.

His playing style is supposed to be similar to Mahamadou Diarra.

Vi trenger jo en ny deffensiv midt som kan ta over for Butt så jeg er i utganspunktet posetiv, men vet lite om spillerens nivå.


annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #584 på: 18. Des. 2008, 02:43 »
hvor gammel er denne sissoko? Tenk at Diarra nå går til Real. En spiller vi kunne kjøpt ganske lett når han var på kant med wenger. Gikk vell for en slikk og ingenting til portsmouth. Et fransk deffensivt anker talent hadde vært spennende. De er flinke å utvikler spillere i den rollen i Frankrike og Italia. I England er det nesten bare sentral midtbane punktum som blir utviklet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /