20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #555 på: 14. Des. 2008, 16:18 »
Everton var jo interesert i smith rett før vinduet ble lukket i sommer. Et bytte hadde vært drømmen. Jeg mener baines er bedre en enrique. Vi trenger sårt en venstreback og en ny sentral midtbane.

Hadde vært fantastisk. Kunne vi brukt superlønna til Smith på Owen istedenfor...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #556 på: 14. Des. 2008, 17:44 »
Everton var jo interesert i smith rett før vinduet ble lukket i sommer. Et bytte hadde vært drømmen. Jeg mener baines er bedre en enrique. Vi trenger sårt en venstreback og en ny sentral midtbane.

Hadde vært fantastisk. Kunne vi brukt superlønna til Smith på Owen istedenfor...

Noe sier meg at Baines også har lyst på lønn om han skulle komme... :o

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #557 på: 14. Des. 2008, 17:47 »
Everton var jo interesert i smith rett før vinduet ble lukket i sommer. Et bytte hadde vært drømmen. Jeg mener baines er bedre en enrique. Vi trenger sårt en venstreback og en ny sentral midtbane.

Hadde vært fantastisk. Kunne vi brukt superlønna til Smith på Owen istedenfor...

Noe sier meg at Baines også har lyst på lønn om han skulle komme... :o
Men en del mindre enn Smith...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #558 på: 14. Des. 2008, 17:51 »
Baines hadde vært supert. Men Enrique har jo blitt bedre og bedre, han var stor i 2.omgang mot pomey og kan utvikle seg enda mer hvis han får fortsette.  Sier ja takk til Baines men ikke tin enhver pris. Heller en ung og litt billigere venstreback som kan være en reserve til Enrique. Men det forutsetter selvsagt at Enrique ikke stagnerer.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #559 på: 14. Des. 2008, 17:54 »
Tror du er smartere enn snittet her, Daniel... Bare du som skjønner hva jeg mener, jo...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #560 på: 14. Des. 2008, 18:08 »
Baines hadde vært supert. Men Enrique har jo blitt bedre og bedre, han var stor i 2.omgang mot pomey og kan utvikle seg enda mer hvis han får fortsette.  Sier ja takk til Baines men ikke tin enhver pris. Heller en ung og litt billigere venstreback som kan være en reserve til Enrique. Men det forutsetter selvsagt at Enrique ikke stagnerer.

Dette kan vi ikke ta sjansen på! Vi trenger en spiller som er bedre enn det Enrique er, og det skal mer til en kun èn god omgang mot Pompey for at jeg skal kunne stole fult ut på han.
Om Baines er den som kan heve laget er jeg litt mer tvilende til, om jeg vil selge Smith er jeg også litt tvilende til. Ikke fordi han har vært så fantastisk god i NUFC, men fordi vi vet at han er en spiller som normalt sett skal kunne heve laget og fordi vi vet at Joe Kinnear er veldig god på det mentale til hver enkelt spiller. En Smith i form er uten tvil en spiller som hever laget, gir det større bredde og flere strenger å spille på. Om Kinnear kunne fått Smith tilbake i godt gammel slag har vi nesten en ny spiller i stallen som hever det flere hakk. det er min mening........

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #561 på: 14. Des. 2008, 18:09 »
Sikker på at Baines kommer til å få 50-60.000 om han signer. Men slapp av, eg sjønner jo godt ka du meina  ;)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #562 på: 14. Des. 2008, 18:21 »
Baines får selvfølgelig ikke £50-60.000 i uka.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #563 på: 14. Des. 2008, 18:38 »
Nei trur Leighton Baines er i regionen 30-40ish. Selge Smith er ein glimrande løsning. Fyren hover jo inn ein latterlig lønn.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #564 på: 14. Des. 2008, 18:41 »
Baines hadde vært supert. Men Enrique har jo blitt bedre og bedre, han var stor i 2.omgang mot pomey og kan utvikle seg enda mer hvis han får fortsette.  Sier ja takk til Baines men ikke tin enhver pris. Heller en ung og litt billigere venstreback som kan være en reserve til Enrique. Men det forutsetter selvsagt at Enrique ikke stagnerer.

Dette kan vi ikke ta sjansen på! Vi trenger en spiller som er bedre enn det Enrique er, og det skal mer til en kun èn god omgang mot Pompey for at jeg skal kunne stole fult ut på han.
Om Baines er den som kan heve laget er jeg litt mer tvilende til, om jeg vil selge Smith er jeg også litt tvilende til. Ikke fordi han har vært så fantastisk god i NUFC, men fordi vi vet at han er en spiller som normalt sett skal kunne heve laget og fordi vi vet at Joe Kinnear er veldig god på det mentale til hver enkelt spiller. En Smith i form er uten tvil en spiller som hever laget, gir det større bredde og flere strenger å spille på. Om Kinnear kunne fått Smith tilbake i godt gammel slag har vi nesten en ny spiller i stallen som hever det flere hakk. det er min mening........

Du har min fulle støtte her!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #565 på: 14. Des. 2008, 21:29 »
Baines får selvfølgelig ikke £50-60.000 i uka.

Baines er en ganske etablert, ENGELSK venstre back. Så det skulle absolutt ikke forundre meg om han får det mtp dei andre spillerne vi har og deres lønninger.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #566 på: 14. Des. 2008, 21:35 »
Har du inntrykk av at Ashley kaster rundt seg med penger? Kommer Baines til å få £50-60.000 i uka? Aldri i livet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #567 på: 14. Des. 2008, 21:50 »
Har du inntrykk av at Ashley kaster rundt seg med penger? Kommer Baines til å få £50-60.000 i uka? Aldri i livet.

For det første, så bruker jo Ashley penger om han kjøper Baines. For det andre så var det Ashley som gav pengene til å kjøpe en spiller som Smith, og aksepterte hans lønnskrav. Så jo, eg ser det som sannsynlig at Baines får noe i den duren.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #568 på: 15. Des. 2008, 00:42 »
burde kanskje sikre at owen blir i klubben først, fremfor å kjøpe spillere!?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #569 på: 15. Des. 2008, 00:56 »
burde kanskje sikre at owen blir i klubben først, fremfor å kjøpe spillere!?

Hva mener du med det? Hvis man trenger en venstreback, mener du at vi skal la det ligge, å isteden håpe på at en spiss signerer en forlengning av kontrakten sin?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM