20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378653 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #510 på: 08. Des. 2008, 21:27 »
Det kreative geniet på midtbanen het Emre Belözoglu, og han solgte vi til Tyrkia i sommer. HURRA!

Og han har vel vært like mye skadeplaget om ikke enda mer etter hjemkomsten til Tyrkia!? Noen som vet eksakt antall kamper han har spilt der? Sist jeg hørte noe hadde han kun et par kamper grunnet skadeproblemer.......

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #511 på: 08. Des. 2008, 21:45 »
Burde ikke kampene Xisco spillte gå til hans fordel? Eller har ikke situasjonen rundt Keegan noen effekt på klubben? Eller at Keegan sa opp og denne mannen var 1 av hovedfaktorene til at han gjorde det?

Jeg synes han har levert godt nok ut ifra forutsetningene. Hvis han får tillit tror jeg han kan bli en god ressurs! mulig større en Viduka, det som taler han imot er nok språk kunnskapene? der forstår jeg det er dårlig stillt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #512 på: 09. Des. 2008, 13:00 »
Så du syntes Xisco har spilt godt? Han var like dårlig som de fleste av de andre spillerne i de kampene han fikk. Han skal selvsagt få flere sjanser, men i de kampene han har spilt til nå har han ikke overbevist.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #513 på: 09. Des. 2008, 13:07 »
ingen stjerne, men godt nok uiforhold til nytt land og dårlig start i klubben. Man trenger selvtillit som spiss, det fikk ikke akkurat Xisco.

Og uten støtte kommer han ingen vei.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #514 på: 09. Des. 2008, 13:48 »
Han ikke prestert noe dårligere enn mange av de andre i laget hvertfall, så ingen grunn til å floppe han helt enda. Han er fortsatt ung, og forhåpentligvis kommer han sterkere tilbake senere.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #515 på: 09. Des. 2008, 18:02 »
Han ikke prestert noe dårligere enn mange av de andre i laget hvertfall, så ingen grunn til å floppe han helt enda. Han er fortsatt ung, og forhåpentligvis kommer han sterkere tilbake senere.

Man må jo ta vare på de sjansene man  får, og til den prislappen så burde han ha visst litt bedre tendenser foran mål.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #516 på: 09. Des. 2008, 18:15 »
Han ikke prestert noe dårligere enn mange av de andre i laget hvertfall, så ingen grunn til å floppe han helt enda. Han er fortsatt ung, og forhåpentligvis kommer han sterkere tilbake senere.

Man må jo ta vare på de sjansene man  får, og til den prislappen så burde han ha visst litt bedre tendenser foran mål.

fikk han mange sjangser til å vise det? Owen og Martins har nå sett like tam ut i Newcastle, og det er jo ikke for at de ikke kan, men for at de ikke får sjangser.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #517 på: 10. Des. 2008, 12:52 »
Blir helt svett av å se at noen diskuterer kvaliteten på spillere som ikke har fått prøvd seg enda.
Å ha noen som helst mening om Xisco etter de få minuttene han har fått prøve seg er jo bare helt hull i hue.
Man kan jo snakke i evigheter om klassespillere som har trengt en sesong på å tilvenne seg PL, og så skal noen
her dømme gutten før sokka hans har blitt svett mer enn 3 ganger??

Grunnen til vår svake sesong er jo såre enkel!
Vi har for det første en fantastisk liten stall. Vi har hatt nesten det samme problemet tidligere.
Da hadde vi flere gode reserver, men ikke der vi trengte dem. Dyer var f.eks en god spiller, men ikke på høyrebacken...

I tillegg solgte vi den eneste sentrale midtbanespilleren med kreative aner (Emre) uten å erstatte han.
Barton og Gutrie er ok spillere, men begge samtidg går bare ikke. I disse tilfellene mangler vi det lille ekstra både offensivt og deffensivt.

Som siste punkt har vi hatt eier og trenersituasjon som det ikke er mulig å skape topp-fotball med.
Stabilitet er fraværende, og mange tenker heller på fremtiden sin i stedet for neste kamp...

For å bli gode igjen må denne situasjonen bedres. Vi må få inn nye eiere, fast trener og eier/ledelse som skjønner at  laget
aldri blir bedre enn det svakeste punkt. I tillegg bør de skjønne at kvalitet måles ut fra hvem som til en hver tid er på banen,
og ikke hva de 11 beste navnene i stallen er....


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #518 på: 10. Des. 2008, 19:04 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545032

Uff, sjå kva vi gjekk glipp av...

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #519 på: 10. Des. 2008, 23:29 »
Ronaldo er WAY OVER THE HILL da! herregud! gutten har ikke spist annet enn bamsemoms siden han slutta i milan!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #520 på: 10. Des. 2008, 23:44 »
Hehe ja eg var ironisk...var meint til dei som meinte han var eit godt transfer-target i Januar... Men han hadde passa bra samen med Geordie-fansen i baris på tribuna :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #521 på: 11. Des. 2008, 01:38 »
...og fortsatt vil jeg vente til han faktisk har gjort comeback før jeg avskriver en storhet som Ronaldo.
Henke i januar, anyone?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #522 på: 11. Des. 2008, 03:35 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545032

Uff, sjå kva vi gjekk glipp av...

Det eneste du gjør på dette forumet er å sutre og å komme med hånlige kommentarer med den heslige nynorsken din. FAEN, du irriterer meg mer enn Benson jo
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Anthony

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #523 på: 11. Des. 2008, 11:19 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545032

Uff, sjå kva vi gjekk glipp av...

Det eneste du gjør på dette forumet er å sutre og å komme med hånlige kommentarer med den heslige nynorsken din. FAEN, du irriterer meg mer enn Benson jo

Kan dette hjelpe med å bearbeide din intense irritasjon?:

http://www.abc-psykologene.no/ - hvis du trenger noen å snakke med...
http://www.tilstandsterapi.com/sinne_og_raseri.html?gclid=CIrR3N6quJcCFQmKMAodyD5qTA

God bedring... ;D


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #524 på: 11. Des. 2008, 11:37 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545032

Uff, sjå kva vi gjekk glipp av...

Det eneste du gjør på dette forumet er å sutre og å komme med hånlige kommentarer med den heslige nynorsken din. FAEN, du irriterer meg mer enn Benson jo

Godt å høyra at eg irriterar deg...At du blandar nynorsk inn i dette er jo ein bra prestasjon. Trur ikkje vi skal ta den debatten her, men eg kan jo fortelja deg at eg likar ikkje den "heslige" dansken din heller. Touche...
Eg kan ikkje sjå at eg er så sutrete og hånleg. Og når det kjem til kommentaren min i siste innlegg, du må sjå humoren i det og veitu...
Eit tips kan jo og vera å la ve lesa kva eg og Benson skriv, sidan du tydlegvis ikkje taklar det så bra...
« Siste redigering: 11. Des. 2008, 20:08 av lgrinde »